משרדי עו"ד | בלעדי

חילופי דורות במשרד עורכי הדין ש.הורוביץ: 3 שותפים מנהלים חדשים

עורכי הדין בני שפר, עמית שטיינמן וערן בצלאל יהיו אחראים, יחד עם חבר דירקטוריון חדשים, לניהול השוטף של המשרד • עורכי הדין שוקי חורש, אלקס הרטמן וטל בנד, שעמדו בראש הפירמה שנים רבות, יוסיפו ללוות את הניהול כשותפים בכירים בפירמה וכחלק מהדירקטוריון

בני שפר, עמית שטיינמן וערן בצלאל, שותפים במשרד ש.הורוביץ / צילום: מושיק ברין
בני שפר, עמית שטיינמן וערן בצלאל, שותפים במשרד ש.הורוביץ / צילום: מושיק ברין

מעבר בין־דורי בשוק עריכת הדין: משרד ש.הורוביץ הוותיק החליט למנות שלושה שותפים מנהלים חדשים לפירמה - עורכי הדין בני שפר, עמית שטיינמן וערן בצלאל. השלושה יהיו אחראים, יחד עם חבר דירקטוריון חדשים, לניהול השוטף של המשרד, שבו מועסקים כ־350 עובדים, מתוכם כ־200 עורכי דין. עורכי הדין שוקי חורש, אלקס הרטמן וטל בנד, שעמדו בראש הפירמה שנים רבות, יוסיפו ללוות את הניהול כשותפים בכירים בפירמה וכחלק מהדירקטוריון. 

כמה מרוויחים עורכי הדין: סקר השכר הגדול 
ההאטה הכלכלית מאיימת לעצור את מגמת העלייה בשכר עורכי הדין | ניתוח
"הגודל חשוב לבניית איכות": מאחורי הקלעים של המיזוג הכי גדול בשוק עריכת הדין 

בתחילת השבוע הודיעה הפירמה על השינוי בצמרת ההנהלה ועל שינוי משמעותי במבנה הניהולי שלה, הכולל הקמת דירקטוריון המונה שישה שותפים, בנוסף למנהלים החדשים. מהמשרד נמסר כי ההחלטה התקבלה לאחר תהליך מובנה למעבר ביןן־דורי שיזמה ההנהלה, ולאחר תהליך חשיבה עמוק. עוד נמסר כי "כך ממשיכה הפירמה את המסורת של צמיחה שעיקרה מבפנים והבעת אמון נוספת בדרכה הייחודית של טיפוח עורכי הדין והעצמתם".

"הכשרת השדרה הניהולית הבאה"

שלושת המנהלים החדשים צמחו והתמחו במשרד. עו"ד בני שפר (52) התמחה במשרד בשנת 1997בתחום התשתיות וליווי פרויקטים, ועוסק בליטיגציה מגוונת. עו"ד עמית שטיינמן (51) התמחה במשרד ב־1997, לאחר מספר שנים בפירמת עורכי דין בניו יורק הצטרף מחדש למשרד כשותף, וכיום הוא מוביל עסקאות מיזוג ורכישה עבור לקוחות בינלאומיים. עו"ד ערן בצלאל (47) החל את דרכו בפירמה כמתמחה ב־1999, למעלה משני עשורים ניהל הליכי ליטיגציה במגוון תחומים של המשפט האזרחי והמינהלי, והוא מוביל את תחום המכרזים.

עו"ד טל בנד, שניהל את המשרד עד כה, מסר: "אני גאה להציג בפניכם שורה של שותפים מובילים, שהם לא רק עורכי דין מצוינים אלא גם מנהלים מבטיחים. אני סמוך ובטוח שהם יעשו חיל ויצעידו את הפירמה, בתנופת התחדשות וצמיחה, למאה הבאה לפעילותה. האקזקוטיבה שלנו פועלת מזה כמה שנים לקידום תהליך העברה ביןן־דורי מסודר ולהכשרת השדרה הניהולית הבאה, ואנחנו נהיה כאן כדי להעניק להם כל סיוע ותמיכה בדרכם החדשה."

עו"ד אודי ארצי ישמש כיו"ר הדירקטוריון. ארצי הוא ליטיגטור מנוסה המרכז את תחום הבנקאות וחדלות פירעון במשרד. בנוסף מונו לדירקטוריון עו"ד ליאור נוימן, העומד בראש מחלקת המסים; עו"ד מוטי מלכה, העומד בראש מחלקת ההייטק; עו"ד מיכל ליברמן, שותפה במחלקת העסקאות, שכיהנה עד לאחרונה כנשיאת הרשת העולמית Lex Mundi; עו"ד אליה צונץ־קולר, שמובילה את תחום המשפט המינהלי; עו"ד דובב אפל, שותף במחלקת הקניין הרוחני ומוביל תחום רגולציית התרופות במשרד; ועו"ד נועם זמיר, שותף בתחום הליטיגציה התאגידית במשרד.