משרדי עו"ד | בלעדי

המגמה נמשכת: משרד עורכי הדין פישר מצרף את משרד הבוטיק של זאב הולנדר

משרד הבוטיק הולנדר, שנוסד לפני כ-26 שנים, מתמחה בדיני חברות ובשוק ההון ומלווה שותפויות נפט, גז ושותפויות מו"פ • יחד עם ד"ר זאב הולנדר מצטרפים שותפיו איתי ברפמן ועדי רון ושני עורכי דין נוספים

עומדים, מימין לשמאל: עו''ד אמיר חן, עו''ד איתי ברפמן, עו''ד עדי רון, עו''ד ד''ר זאב הולנדר ועו''ד רובי בכר / צילום: רמי זרנגר
עומדים, מימין לשמאל: עו''ד אמיר חן, עו''ד איתי ברפמן, עו''ד עדי רון, עו''ד ד''ר זאב הולנדר ועו''ד רובי בכר / צילום: רמי זרנגר

פירמת עורכי הדין פישר (FBC & Co.) מצרפת לשורותיה את משרד הבוטיק ד"ר זאב הולנדר המתמחה בדיני חברות, שוק ההון ומיזוגים ורכישות. משרדו של הולנדר הוקם לפני 26 שנים. יחד עם הולנדר מצטרפים השותפים איתי ברפמן ועדי רון ועורכי הדין זוריק שיפמן וחלי אלקסלסי. פעילות המשרד, ובכלל זה הלקוחות והתיקים של השותפים ועורכי הדין המצטרפים, תיקלט במלואה בפירמה. 

כמה מרוויחים עורכי הדין: סקר השכר הגדול
ההאטה הכלכלית מאיימת לעצור את מגמת העלייה בשכר עורכי הדין | ניתוח
"הגודל חשוב לבניית איכות": מאחורי הקלעים של המיזוג הכי גדול בשוק עריכת הדין

משרדו של הולנדר עוסק במגוון תחומים, ביניהם שוק ההון וניירות ערך, השקעות, מיזוגים ורכישות, ממשל תאגידי, רגולציה, חוזים, סכסוכים מסחריים ועוד. המשרד מלווה שנים רבות את מרבית שותפויות הנפט והגז ושותפויות המו"פ. צירופו לפישר הוא מהלך אסטרטגי להתרחבות, צמיחה, והעשרת הפרקטיקה. 

עו"ד ד"ר זאב הולנדר הוא בעל תואר ד"ר במשפטים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחומי שוק ההון וניירות ערך, תכנון מס, מיזוגים ורכישות ועסקאות חוצות גבולות. הולנדר היה מרצה מן החוץ בפקולטה למשפטים ולניהול של אוניברסיטת תל אביב.

עו"ד ונוטריון איתי ברפמן יעמוד בראש תחום שותפויות גז, נפט ומו"פ במחלקת שוק ההון במשרד פישר. ברפמן מתמחה בייצוג והנפקה של שותפויות מוגבלות ועמד בראש תחומי שוק ההון, הנפט וגז ומו"פ במשרד הולנדר. הוא בעל ניסיון בייצוג תאגידים ציבוריים בבורסה של תל אביב, ייצוג משקיעים וחברות בהליכי הנפקה וגיוס הון פרטי וציבורי בישראל וייצוג בעסקאות רכישה של זכויות בשדות נפט וגז.

השותפה עו"ד עדי רון מתמחה בתחום המשפט המסחרי תאגידי. רון הקימה וניהל את פעילות המשרד בהולנד במשך 12 שנים ומתמחה במיזוגים ורכישות ודיני חברות.

שורת מהלכים אסטרטגיים

עו"ד אמיר חן, השותף המנהל של פישר (FBC & Co.), מסר: "אנו שמחים מאוד ומברכים על הצטרפותם של עו"ד ד"ר זאב הולנדר, עו"ד איתי ברפמן, עו"ד עדי רון ועורכי הדין המגיעים עמם. מהלך זה מצטרף לשורת מהלכים אסטרטגיים שביצענו בשנתיים האחרונות לצמיחה ולהתרחבות באמצעות שילוב פרקטיקות חדשות ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה".

לדברי עו"ד ד"ר זאב הולנדר, "המיזוג יאפשר לנו להעניק ללקוחות המשרד מענה מקצועי ומשפטי במגוון תחומים ברמה הגבוהה ביותר. משרדנו הוא המשרד המוביל בישראל בתחום של הנפקה וליווי של שותפויות נפט וגז ושותפויות מו"פ, ואנו מאמינים שהחיבור עם משרד פישר יספק מענה סינרגטי מקיף, הן לנו והן ללקוחות, תוך המשך העמדת יכולות משפטיות מצוינות להתמודדות עם האתגרים שהמשק עומד בפניהם".