ענקית ה-AI רוצה ישראלים: אנבידיה מרחיבה את גיוס העובדים בארץ

לגלובס נודע כי בזמן הקרוב ייפתחו עוד עשרות משרות, וקצב הגיוס ימשיך לגדול • הרחבה זו מגיעה לאחר תקופה ארוכה של האטה בגיוס עובדים חדשים לחברה • קרנה של אנבידיה בעלייה בחודשים האחרונים, בשל העובדה שהיא חברת השבבים הראשונה שהצליחה להגיע לשווי שוק של מעל טריליון דולר

משרדי חברת NVIDIA / צילום: באדיבות NVIDIA
משרדי חברת NVIDIA / צילום: באדיבות NVIDIA

בשבועות האחרונים כמות המשרות הפתוחות באנבידיה ישראל (Nvidia) הולכת וגדלה, כשנכון להיום פתחה החברה כבר מעל 250 משרות חדשות, כך לפי האתר שלה. בשבוע האחרון לבדו נפתחו 156 משרות חדשות בחברה, כך לפי לינקדאין. לגלובס נודע כי בעתיד הקרוב ייפתחו עוד עשרות משרות, וקצב הגיוס ימשיך לגדול ובהתאמה - הפעילות המקומית.

המנכ"ל הוותיק בעולם הטק עשה השבוע היסטוריה. ואז הגדיל את ההימור בישראל
צמצום מסלולי ההשקעה הגיאוגרפיים: כך תעבוד הרפורמה החדשה של שוק ההון
מסגרת טיטניום ומצלמה משופרת: איך יראה האייפון החדש ומתי הוא יושק?

מהלך זה מגיע בסמיכות להכרזת החברה, בחודש מאי האחרון, על שורת מוצרי מפתח שבכוונתה לפתח בישראל, כשהעיקרי שביניהם הוא מחשב העל ״ישראל וואן".

כמו כן, בחודש מאי בשנה שעברה, חנכה אנבידיה את משרדיה החדשים בתל אביב, הממוקמים בקומפלקס מגדלי המשרדים TOU-TOWERS ביצחק שדה ונפרשים על פני שמונה קומות. משרדים אלו הצטרפו למטה החברה הקיים ביקנעם, כשלחברה ישנן גם שלוחות בירושלים, ברעננה, בבאר שבע ובקריית גת.

הרחבת הגיוס מגיעה לאחר תקופה ארוכה של האטת גיוסים. בתחילת חודש מאי של השנה שעברה הודיעה אנבידיה כי בכוונתה לגייס בישראל כ-1,000 עובדים חדשים. מספר שבועות לאחר מכאן פורסם כי החברה מאטה את קצב הגיוסים, כשבין הגורמים למהלך מנתה אנבידיה את הסביבה המאקרו כלכלית העולמית ואת הסימנים לכך שהאינפלציה מטפסת.

קרנה של אנבידיה בעלייה בחודשים האחרונים, בין היתר בשל העובדה שהיא חברת השבבים הראשונה שהצליחה להגיע לשווי שוק של מעל טריליון דולר, ובכך להיכנס למועדון ענקיות הטק עליו נמנות אפל, מיקרוסופט, אלפאבית (חברת האם של גוגל) ואמזון.

כיום, שווי השוק של אנבידיה  מוערך ב-1.10 טריליון דולר, כשמחיר המניה, נכון להיום, עומד על 446.80 דולר.

לאנבידה, נכון להיום, למעלה מ-3,200 עובדים בישראל, המהווים 13% מכלל עובדי ענקית השבבים כולה.