עסקת ענק בסייבר הישראלי? וויז בוחנת לרכוש את סנטינל וואן

בבלומברג דווח כי חברת הסייבר של אסף רפפורט שוקלת להגיש הצעה לרכישת סנטינל וואן, ששווי השוק שלה עומד על כמעט 4.7 מיליארד דולר • סנטינל וואן מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לאבטחת נקודות קצה • מניית החברה קפצה אמש ב-3.3% על רקע הדיווח

וויז בוחנת לרכוש את סנטינל וואן / צילום: יח''צ
וויז בוחנת לרכוש את סנטינל וואן / צילום: יח''צ

חברת הסייבר וויז של אסף רפפורט שוקלת להגיש הצעת לרכישת סנטינל וואן - כך דווח אמש (ו') בבלומברג. על פי הדיווח, דוברת וויז מסרה כי החברה בוחנת את הרכישה הפוטנציאלית של סנטינל וואן, ששווי השוק שלה עומד נכון להיום על כמעט 4.7 מיליארד דולר. מניית סנטינל וואן קפצה אמש ב-3.3% ברקע הדיווח.

מכירה מתקרבת? הדיווח שמקפיץ את חברת הסייבר הישראלית בוול סטריט
ישראלי על שער פורבס: אסף רפפורט כבר מגלגל מעל 200 מיליון דולר בשנה

עוד מסרה דוברת וויז כי החברה עוקבת אחר הצמיחה של סנטינל וואן בשנים האחרונות, וציינה שיש כמה חברות שישלימו את ההיצע של וויז ויסייעו להרחיב את הפלטפורמה שלה.

וויז, שבסיסה בניו יורק ושוויה הוערך בגיוס האחרון ב-10 מיליארד דולר, פנתה לבנקים מלווים כדי לדון באפשרות הרכישה אך עדיין לא שכרה אחד, לפי בלומברג.

סנטינל וואן הוקמה בשנת 2013 והיא מפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לאבטחת נקודות קצה, כולל מחשבים ניידים, נייחים, שרתים, שרתי ענן ומכשירים נוספים שמחוברים לאינטרנט.

בתחילת השבוע, עלתה החברה לכותרות, לאחר דיווח לפיו היא שוקלת להעמיד את עצמה למכירה, ואף שכרה את שירותי בנק ההשקעות Qatalyst Partners לצורך ייעוץ בנוגע למו"מ עם חברות שעשויות להתעניין ברכישתה.