מנכ"ל ענקית ההייטק הודיע לעובדים: תקבלו בונוס מלחמה

הבונוס שמיועד לעובדי אנבידיה הישראלים בלבד יינתן כבר בחילת החודש הקרוב • לענקית השבבים האמריקאית ששוויה עולה על טריליון דולר יש כ-3,300 עובדים בישראל • בהודעה שקיבלו העובדים נכתב בין היתר כי "המלחמה ההרסנית גרמה לסבל בלתי נתפס וטלטלה את חיי המשפחות שלנו בישראל"

צילום: Associated Press, Jeff Chiu
צילום: Associated Press, Jeff Chiu

במייל שנשלח לעובדים הישראלים של חברת אנבידיה , הודיע מנכ"ל ונשיא החברה ג'נסן הואנג על בונוס שיקבלו העובדים במשכורת הקרובה בחודש נובמבר, זאת בצל מלחמת חרבות ברזל. הבונוס מיועד לעובדי אנבידיה הישראלים בלבד. בהודעה שקיבלו העובדים נכתב בין היתר כי ״המלחמה ההרסנית גרמה לסבל בלתי נתפס וטלטלה את חיי המשפחות שלנו בישראל. עובדים רבים גויסו למילואים ונלחמים בטרוריסטים. כולנו דואגים לביטחונם. עובדים רבים צריכים לדאוג לילדיהם שנשארו בבית ללא מסגרת חינוכית. רוב העובדים עוזרים גם למשפחה הנרחבת שלהם, לחברים, ולקהילות שלהם".

עוד נכתב כי ״כדי לעזור באופן צנוע, נעניק לעובדים הישראלים בונוס במשכורת שתכנס בראשון בנובמבר. אנחנו נמשיך גם לשלוח חבילות ומענקי עזרה ולדאוג למגורים זמניים לאלו שנזקקים לכך".

לאנבידיה, ענקית השבבים האמריקאית שהפכה השנה ליקירת וול סטריט ולחברת השבבים הראשונה ששוויה עולה על טריליון דולר, יש כ-3,300 עובדים בישראל. השנה היא אף הגדילה משמעותית את מצבת העובדים המקומית וגם כיום ממשיכה לגייס לשורותיה. הואנג אף היה אמור להגיע החודש לישראל לכנס העוסק בבינה מלאכותית מטעם החברה. הבונוס מגיע גם בצל קרן שהקומה מטעם אנבידיה, קרן בסך 8 מיליון שקלים, זאת על מנת להעביר סיוע לאלו שנפגעו מהמלחמה.

מאנבידיה סרבו להתייחס .