בורסות עולם | סיקור שוטף

וול סטריט ננעלה במגמה מעורבת; המניה הישראלית שזינקה ב-103% בקנדה

הנאסד"ק נחלש בכ-0.2% • בורסות אירופה ננעלו בעליות שערים • חברת Else Nutrition הישראלית הנסחרת בקנדה עלתה בכ-103%, לאחר שהודיעה על שת"פ עם דנונה • מאנדיי קפצה ב-10% לאחר דוחות טובים • מספר קמעונאיות אמריקאיות צפויות לפרסם השבוע דוחות • ביום שלישי יפורסמו נתוני אינפלציה של ארה"ב

וול סטריט / צילום: Shutterstock
וול סטריט / צילום: Shutterstock

סקירת המסחר: דיווחים שוטפים, מגמות, מדדים, שערי מניות, אג"ח, מט"ח וסחורות והמלצות אנליסטים 

 

 

23:00

נעילה מעורבת בוול סטריט. מדד הנאסד"ק נחלש בכ-0.2%, הדאו ג'ונס עלה בכ-0.2% וה-S&P 500 ננעל בירידה של כ-0.1%.

 מניית Else Nutrition ננעלה בזינוק של 130% במסחר בבורסה הקנדית. זאת לאחר שהחברה, המנוהלת על־ידי חמוטל יצחק, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת המזון הבין־לאומית דנונה . אלס, המייצרת תרכובות מזון ייחודיות לתינוקות, המבוססות על צמחים, הודיעה על חתימת הסכם עם דנונה שבשלב הראשון שלו יכלול הסכם רישוי, במסגרתו דנונה תייצר ותשווק מוצרים של אלס. ההסכם הסופי ייחתם בתחילת 2024 וצפוי לכלול שלבים נוספים.

התשואה על האג"ח הממשלתיות לשנתיים בארה"ב נחלשה הערב ב-4 נקודות ועומדת על 5.02%.

21:55

מגמה מעורבת בוול סטריט: מדד הנאסד"ק יורד בכ-0.1%, הדאו ג'ונס עולה בכ-0.2% וה-S&P 500 נסחר ביציבות.

מניות שבולטות לחיוב במסחר כעת: טסלה , אנבידיה , אובר , פאלו אלטו נטוורקס , רוקו , סיילספורס , רוקו , מעבדות אבוט , סטרייקר , שופיפיי  ואורקל .

מניות שבולטות לשלילה: AMD , הום דפוט , אינטל , סופר מיקרו קמפיוטר , פייזר , נייקי  ואלבמארל 

כריסטופר הארווי, ראש אסטרטגיית ההון בחברת הפיננסים וולס פארגו, אמר בשיחה עם CNBC שכדאי למשקיעים לשקול לקחת רווחים מההשקעות שלהם: "אפשר ללכת גבוה יותר, אבל אם הולכים גבוה יותר, אנחנו לא רוצים שאנשים יהיו חמדנים. קחו קצת רווחים ותהיו קצת יותר הגנתיים". הארווי הוסיף כי הוא נותר ממוקד במניות גדולות וציין כי למניות קטנות יותר "ישנו קושי בסביבה הכלכלית הנוכחית".

20:20

המגמה המעורבת בוול סטריט נמשכת: מדד הנאסד"ק יורד בכ-0.1%, הדאו ג'ונס עולה בכ-0.2% וה-S&P 500 נסחר ביציבות.

טסלה  עולה לאחר שחשפה שתנאי ההסכמים המעודכנים להזמנת הטנדר החשמלי שלה, סייברטראק, מכתיבים כי קונים לא ימכרו את הרכב במהלך שנת הבעלות הראשונה שלהם ללא אישור מהחברה. קונים יוכלו לעמוד בפני נקיטת צעדים משפטיים מצד החברה, שתוכל גם לסרב למכור להם רכבים חשמליים בעתיד.

אנבידיה  עולה ומתקדמת ביום התשיעי ברציפות, לאחר שענקית השבבים חשפה את שבב הבינה המלאכותית החדש שלה. התפוקה של שבב ה-H200 תהיה כפולה במהירותה מהשבב הנוכחי, ה-H100.

קראוד סטרייק הולדינגס  עולה לאחר שבנק ההשקעות סטיפל שהעלה את דירוג מניית החברה מ-hold ל-buy. בנק ההשקעות אמר שהוא רואה מספר זרזים חיוביים שצפויים לחברה בעתיד.

ארגון OPEC (ארגון המדינות המייצאות נפט) מסר בדוח שפורסם היום (ב') ששוק הנפט נשאר איתן, בעוד הכלכלות בארה"ב ובסין ממשיכות לצמוח. הארגון הפנה גם לעלייה בייבוא נפט גולמי מסין באוקטובר. הארגון האשים ספקולנטים בשוק הפיננסי שהימרו נגד הנפט בירידות שנרשמו בשבועות האחרונים.

לאחר הצהרת OPEC, מחירי הנפט נמצאים בעלייה. נפט מסוג אמריקאי עולה בכ-1.1% ומחיר חבית עומד על כ-78 דולר, בעוד נפט מסוג ברנט עולה גם הוא בשיעור דומה ומחיר חבית עומד על כ-82.3 דולר.

19:20

מגמה מעורבת בוול סטריט: מדד הנאסד"ק יורד בכ-0.2%, הדאו ג'ונס רושם עלייה של כ-0.3% וה-S&P 500 נסחר ביציבות.

בין המניות שבולטות לחיוב כעת במסחר: טסלה , אנבידיה , בואינג , מאנדיי , איליי לילי , אקסון מובייל , וולט דיסני , ריביאן אוטומוטיבס , בוקינג הולדינגס , בוסטון סיינטיפיק  וקטרפילר .

בין המניות שבולטות כעת לשלילה: AMD , אינטל , פלנטיר טכנולוג'יס , ברודקום , סופר מיקרו קמפיוטר , קוינבייס , טרייד דסק , פייזר , נייקי , מיקרון טכנולוג'י , טקסס אינסטרומנטס  וסנואופלייק .

18:50

המסחר בוול סטריט עבר לעליות: מדד הדאו ג'ונס מוסיף לערכו כ-0.3%, ה-S&P 500 עולה בכ-0.2% והנאסד"ק נסחר ביציבות.

בורסות אירופה ננעלו בעליות שערים: מדד הדאקס הוסיף 0.7%, הקאק רשם עלייה של כ-0.6% והפוטסי התקדם בכ-0.9%.

מניית וורנר ברדרס דיסקברי  יורדת, לאחר שחברת ההשקעות הגלובאלית גוגנהיים הצהירה כי לענקית המדיה יש בעיה עם השגת זכויות על שידורי NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית), וכי ייתכן שתחפש לרכוש חברה שיש לה זכויות לשדר משחקים. החברה מסרה כי בעוד שליגת ה-NFL היא בין הכוחות המניעים את התעניינות הצופים בארה"ב, היא נעדרת מהפורטפוליו של וורנר ברדרס דיסקברי. בגוגנהיים צופים שהחברות שהכי סבירות שיהיו על הכוונת של וורנר ברדרס הן פוקס או פרמאונט גלובל .

ענקיות המסחר המקוון הסיניות עליבאבא  וג'יי.די.קום  אמרו שנרשם גידול במכירות שלהן במהלך יום הרווקים והרווקות השנתי בסין, אך לא דיווחו על מספרים מדויקים. עם זאת, חברות דאטה מעריכות כי היקף המסחר באתרים המרכזיים הגיע ל-156 מיליארד דולר, עלייה של כ-2%, כך פורסם ב-CNBC. בעוד שמדובר במספר גדול, הוא נמוך מהצמיחה בשנה שעברה, שהוערכה בכ-2.9%.

כמו כן, לפי JD, בדומה לשנה שעברה, מכירות של מוצרי אפל  בפלטפורמה עמדו על כ-1.4 מיליארד דולר. שיאומי, המתחרה המקומית של אפל בסין, דיווחה על קפיצה במכירות של הסמארטפון האחרון שהשיקה, שהיה מוצר רב־מכר בעליבאבא.

18:00

ירידות בוול סטריט: מדד הנאסד"ק מאבד מערכו כ-0.3%, ה-S&P 500 נסוג בכ-0.2% והדאו ג'ונס נסחר ביציבות.

בורסות אירופה ממשיכות להיסחר בעליות: מדדי הדאקס והקאק עולים בכ-0.5%, בעוד הפוטסי מתקדם בכ-0.7%.

אקסון מובייל  מכוונת להפוך למפיקה מובילה של ליתיום בעבור רכבים חשמליים. החברה עושה השקעה לטווח הרחוק למטרה זו, באמצעות מבצע קידוח שענקית הנפט מוציאה לפועל בארקנסו, ארה"ב. אקסון הודיעה היום (ב') כי היא מתכננת להתחיל להפיק ליתיום ב-2027, ולתמוך בייצורן השנתי של מעל מיליון רכבים חשמליים עד 2030.

בנק ההשקעות ג'יי. פי מורגן מסר כי עלייה בתשואות האג"ח מעבר ל-5% ככל הנראה תהיה בעייתית לתחזית הכלכלה, ושהדבר צפוי להקשות על ביצועי המניות ככלל. אסטרטג הבנק, מיסלב מטג'קה, הסביר כי מניות הגנתיות יוכלו להמשיך לתת ביצועים טובים, כי בתרחיש מסוג זה השוק בכללותו צפוי לחוות ירידה.

בשוק החוב האמריקאי, תשואות האג"ח הממשלתיות בארה"ב נסחרות בעליות: תשואת האג"ח לעשר שנים עולה בכ-4 נקודות בסיס ונסחרת סביב רמה של כ-4.66%, בעוד תשואת האג"ח לשנתיים נסחרת ביציבות סביב רמה של כ-5.06%.

בשוק הקריפטו, הביטקוין רושם ירידה של כ-0.9% ומחירו עומד על כ-36,840 דולר, בעוד האת'ריום מוסיף לערכו כ-2.2% ומחירו עומד על כ-2,102 דולר.

17:15

מגמה שלילית בוול סטריט: הנאסד"ק נסוג בכ-0.5%, ה-S&P 500 רושם ירידה של כ-0.4%, בעוד הדאו ג'ונס יורד בכ-0.1%.

באירופה, המגמה החיובית נמשכת: הדאקס והקאק מתקדמים שניהם בכ-0.3%, בעוד הפוטסי רושם עלייה של כ-0.5%.

16:35

פתיחה אדומה בוול סטריט: מדדי הנאסד"ק וה-S&P 500 נסוגים שניהם בכ-0.4%, בעוד מדד הדאו ג'ונס יורד בכ-0.2%.

העליות באירופה נמשכות, כאשר מדי הדאקס והפוטסי רושמים שניהם עלייה של כ-0.2%, בעוד הפוטסי מוסיף לערכו כ-0.4%.

שיתוף פעולה משמעותי לחברת Else Nutrition, המנוהלת על־ידי חמוטל יצחק ונסחרת בבורסה הקנדית (סימול: BABY), עם חברת המזון הבין־לאומית דנונה . אלס, המייצרת תרכובות מזון ייחודיות לתינוקות, המבוססות על צמחים, הודיעה על חתימת הסכם עם דנונה שבשלב הראשון שלו יכלול הסכם רישוי, במסגרתו דנונה תייצר ותשווק מוצרים של אלס. ההסכם הסופי ייחתם בתחילת 2024 וצפוי לכלול שלבים נוספים. המניה מזנקת כעת במסחר ב-40%.

קמטק , המייצרת ציוד בדיקה לתהליך ייצור שבבים, דיווחה על קבלת הזמנה ל-28 מכונות שלה מיצרן גדול ששמו לא דווח. ההזמנה מצטרפת לצבר ההזמנות שלה לשנת 2024. רפי עמית, מנכ"ל קמטק, מסר כי החברה חווה המשך של המומנטום ברבעון הרביעי ומתחילת הרבעון קיבלה הזמנות ל-240 מערכות, מה שמחזק את הציפיות שלה לשנה חזקה ב-2024.

בין המניות שבולטות לחיוב כעת: בואינג , מאנדיי , טייסון פודס , לי אוטו, קראוד סטרייק הולדינגס  ודקסקום .

בין המניות שבולטות לשלילה: טסלה , מטא פלטפורמס (פייסבוק) , אפל , אמזון , אינטל , נובו נורדיסק , איליי לילי , אדובי , קוינבייס , ברודקום , סופר מיקרו קומפיוטר , הונדה מוטור , מיקרו-סטרטג'י , טאואר  ומרתון דיגיטל הולדינגס .

16:20

חברת התרופות טבע  הודיעה על הסכם עם Royalty Pharma, המתמחה בעסקאות תמלוגים בעולם הפארמה. ההסכם נוגע למוצר בפיתוח olanzapine LAI (TEV-'749), כאשר רויאלטי פארמה תשלם 125 מיליון דולר לפיתוח המוצר, שנמצא כיום בשלב השלישי של הניסויים הקליניים. ריצ'רד פרנסיס, מנכ"ל טבע, מסר כי ההסכם יאפשר לטבע להמשיך ולהאיץ את פיתוח התרופה מבלי להשפיע על המשאבים המיועדים לתרופות אחרות.

16:00

באירופה מדדי המניות נסחרים בעליות של עד 0.5% - כך לגבי הדאקס הגרמני, הקאק הצרפתי והפוטסי האנגלי.

אפשר שהסנטימנט החיובי בו נחתם השוק בשישי שעבר עומעם, לאחר שחברת הדירוג מודי’ס הורידה את דירוג החוב של ארה"ב.

מעט לפני פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט נסחרים החוזים העתידיים בירידות קטנות - ה-S&P 500 יורד ב-0.15%, הנסדא"ק יורד ב0.16% והדאו בעשירית האחוז.

מניות הטכנולוגיה הגדולות נסחרות בירידה של כ-0.7% - כך לגבי מיקרוסופט , אמזון , מטא  ואפל . בואינג  שקיבלה הזמנה גדולה מהאמירויות עולה ב3.5%. חברות נוספות ש"זזות" היום לאחר שדיווחו על תוצאותיהן הן מאנדיי  וטאואר  - הראשונה הפתיעה לטובה ועולה בטרום מסחר ב-12.3% וטאואר שאכזבה יורדת ב-7%.

הנפט נסחר בירידה של כרבע אחוז, נפט מתוק טקסס נסחר ב-77.4 והנפט ברנט נסחר ב-82 דולר לחבית.

15:10

מגמה חיובית באירופה: מדדי הקאק והדאקס מתקדמים שניהם בכ-0.3%, בעוד הפוטסי מוסיף כ-0.6%.

טאואר  מאכזבת - החברה פרסמה היום את דוחות הרבעון השלישי והמכירות עמדו על 358 מיליון דולר ברבעון השלישי - מעט מתחת תחזית האנליסטים. ברבעון הרביעי חוזה החברה מכירות ב-350 מיליון דולר, האנליסטים ציפו ל-359 מיליון דולר. המניה יורדת לקראת פתיחת המסחר בוול סטריט ב-5.6%.

מניית סימנס אנרג'י  עולה בכ-5.4% לאחר שדווח כי הממשלה בגרמניה תעניק לחברה סיוע כספי של 7.5 מיליארד אירו, על רקע תקלות תפעוליות בטורבינות הרוח שלה, שהובילו אותה לגנוז את תחזית ההכנסות שלה לפני מספר שבועות.

14:10

המסחר באירופה ממשיך להתנהל בעליות. הסטוקס 50 בכחצי אחוז, הדאקס והקאק עולים ב-0.3% והפוטסי מוסיף 0.6%. 

קומרזבנק הגרמנית עולה ב-2.3%, מרק עולה ב-1.2%, טלקום איטליה עולה ב-2.8%, פוניקס הבריטית עולה ב-5.6% ורולס רויס עולה ב-2.3%

ירידות קטנות נרשמות עתה בחוזים העתידיים בוול סטריט. הנסדא"ק יורד ב-0.3% בדומה ל-S&P 500, הדאו ללא שינוי.

בואינג  עולה בטרום המסחר ב-3.7% בתקווה לסיום ההקפאה של המכירות בסין, שתקרה השבוע. הנשיא ביידן וראש ממשלת סין יפגשו השבוע בסן פרנסיסקו שם תערך פגישת הארגון לשיתוף פעולה כלכלי באסיה והפסיפיק (APEC).

12:45

עליות באירופה: קאק עולה ב-0.5%, דאקס מוסיף 0.3% ופוטסי מוסיף 0.7%. סטוקס 600 עולה ב-0.7%. 

דרמה פוליטית בבריטניה: ראש הממשלה רישי סונאק פיטר את שרת הפנים הבריטית סואלה ברוורמן לאחר שפרסמה מאמר תקיף נגד היחס של המשטרה להפגנות נגד ישראל. במקביל, ראש הממשלה לשעבר דיוויד קמרון מונה לתפקיד שר החוץ. 

מניית חברת הביטוח הבריטית פניקס (אין קשר לחברת הביטוח הישראלית) בולטת בעליות של 5.7%. 

12:05

עליות באירופה גם בשעה זו. קאק ופוטסי עולים ב-0.7% ודאקס מוסיף 0.5%. סטוקס 600 עולה ב-0.8%.  החוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על ירידות בפתיחת המסחר.

11:00

מגמה חיובית במסחר באירופה. מדד דאקס עולה ב-0.4%, קאק מוסיף 0.6% ופוטסי מטפס ב-0.7%. סטוקס 600 עולה ב-0.6%. החוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על פתיחה שלילית.

הנפט נסחר בירידות. נפט מסוג ברנט יורד ב-0.7% ומחיר עומד על 80.8 דולר. נפט מסוג WTI יורד ב-0.7% ועומד על 76.6 דולר. "הירידות החלו לאחר פרסום סקר קציני האשראי של הפד, שהראה כי גם אם חל שיפור קל בממצאי הסקר, תנאי האשראי בארה"ב נותרו הדוקים מאוד והביקוש לאשראי נמוך", כתב הכלכלן הראשי של בנק לאומי, ד"ר גיל מיכאל בפמן, בסקירת הנפט השבועית. "ביום שלישי דיווחו גם סין וגרמניה על יצוא וייצור תעשייתי חלשים מהצפוי, מה שמפחית את הצפי לביקוש לאנרגיה. בנוסף לחששות לגבי מצב הביקושים, ישנם גם סימנים לכך שעליית פרמיית הסיכון שהקפיצה את המחירים לאחר שחמאס תקף באכזריות את ישראל ב-7 באוקטובר נבלמה, והמשקיעים נותנים פרמיה גבוהה יותר עתה גם לסיכונים כלפי מטה של מחירי הנפט".

"במבט כולל, מחירי האנרגיה יישארו גבוהים במהלך שארית השנה הנוכחית. המלחמה הגבירה את מידת התנודתיות בשווקי האנרגיה, אך האספקה לא נפגעה. מחירי הנפט יישארו גבוהים גם מכיוון שצמצום התפוקה של OPEC+ מגבילה את ההיצע. המחיר לחבית מסוג ברנט צפוי להיות בהמשך 2023 סביב רמה של כ-85-95 דולרים לחבית", כתב בפמן.

10:15

השוק באסיה נסגר הבוקר במגמה מעורבת. מדד ההנג סנג עלה ב-1.6%, שנחאי עלתה ברבע אחוז והקוספי הדרום קוריאני ירד ברבע אחוז. ביידו עלתה ב-3.5% ולנובו עלתה ב-4.4%, עליבאבא ב-1.5% ולי (Li), יצרנית המכוניות החשמליות, עלתה ב-3%.

המסחר באירופה נפתח הבוקר בעליות. המדדים: מדד הסטוקס 50, הדאקס, הקאק הצרפתי והפוטסי האנגלי עולים בעד חצי אחוז.

פולקסווגן  עולה ב-0.8%. לפי העיתון הגרמני הנדלסבלאט, החברה תפטר עובדים ותחסוך כ-10 מיליארד אירו בעלויות עד 2026.

8:45

למרות העליות ביום שישי בוול סטריט, שוק המניות באסיה נסחר במגמה מעורבת.
הניקיי ננעל ללא שינוי, הונג קונג עולה בכ-0.3%, שאנגחאי ללא שינוי והניפטי 50 (הודו) יורד בחצי אחוז.

יפן: מניית איסוזו מוטורס עלתה ב-7.5%, ניסאן מוטרוס ירדה ב-3.6%, הונדה ירדה ב-2.2%, מיטסובישי ירדה ב-1.2%, מאזדה ירדה ב-0.15%, סובארו עלתה ב-0.35%., סוני ירדה ב-2.85% וסופטבנק ירדה בחצי אחוז.

סין: לנובו עולה בכ-4.8%, ביידו עולה בכ-2.2%, עליבאבא ללא שינוי, שיאומי עולה בחצי אחוז ומשלימה עליה של כ-20 מיליארד דולר בשוויה מאז יוני (60%).

לפי בלומברג, סין ככל הנראה תציף השבוע את המערכת הפיננסית במזומנים (הרחבה כמותית) ואנליסטים אף מצפים שתהיה ירידה בדרישת הביטחונות של הבנקים.

יונדאי מוטורס הקוריאנית נסחרת ללא שינוי. החברה הודיעה אתמול על הקמת מפעל חדש לבניית מכוניות חשמליות במדינה בעלות של שני טריליון וואן (1.5 מיליארד דולר). הייצור במפעל יחל ברבעון הראשון של 2026.

וול סטריט

ביום שישי האחרון הנסדא"ק עלה ב-2%, העלייה היומית הגבוהה ביותר מאז מאי השנה מה שהוביל את וול סטריט לרמות הגבוהות ביותר מזה כחודשיים. 2023 מסתמנת כשנה טובה בעיקר לנסדא"ק שעלה מתחילתה בכ-30%. S&P 500 הוסיף מתחילת השנה כ-15% והדאו ג’ונס עלה השנה בכ-3.5%.

מאקרו

נראה כי המשקיעים משתוקקים לפיזור אי וודאות סביב שאלת הריבית. קובעי המדיניות המוניטרית בפדרל ריזרב מעבירים בינתיים מסר מעורפל למשקיעים - אל תעצרו את נשימתכם, זה ייקח זמן. בינתיים כל שמץ של האטה כלכלית בכלכלה הגדולה בעולם מעודד, עד כמה שזה ישמע מוזר, את המשקיעים - "חדשות רעות הן חדשות טובות", כפי שאומרים עתה בשוק.

השבוע הזה צפוי להיות מסקרן ועמוס בנתונים אודות חוזקו של המשק האמריקאי - בשלישי יתפרסם מדד המחירים לצרכן שיעיד על הצלחת מלחמתו של הפדרל ריזרב בהורדת האינפלציה. בכירי הפדרל ריזרב העלו בשבוע שעבר את האפשרות להעלאות ריבית נוספות. וגדיל לעשות, ג’רום פאוול, יו"ר הפדרל ריזרב, שאף אמר ש"אם נידרש למדיניות מוניטרית מהדקת, לא נהסס לעשות כך". הצפי ביום שלישי הוא לאינפלציה של 3.3% בחישוב שנתי - ירידה מזו שנמדדה בספטמבר - 3.7%. עדות נוספת למצב המשק בארה"ב תתקבל ברביעי בעת שיתפרסמו נתוני המכירות הקמעונאיות.

עדות נוספת למצב האינפלציוני תתקבל כשכמה מגה קמעונאיות יפרסמו את דוחותיהם הפיננסיים, ביניהם הום דיפו  ביום שלישי,טרגט  ברביעי ווולמארט  בחמישי. דוחות מסקרנים נוספים - צים, פאלו אלטו ואפלייד מטיריאלס.

הכלכלה הסינית תיוצג על ידי הדוחות הכספיים של עליבאבא, ג’יי.די (JD), לנובו וטכסנט (Tencent). השבוע תתקיים פגישת הארגון לשיתוף פעולה כלכלי באסיה והפסיפיק (APEC).

בשישי הודיעה חברת הדרוג מוד'יס על הורדת דרוג החוב של ארה"ב מ"יציב" ל"שלילי", בעקבות עליות הריבית שמכבידות על החוב הגדל של הממשלה האמריקאית, וזאת בלי שלממשלה יש מדיניות פיסקלית יעילה כדי להוריד את ההוצאות או להגדיל את ההכנסות. ללא זאת, הצפי הוא שהגירעון יגדל ויחליש את הכלכלה - ואולי זאת הסיבה שתשואות האג"ח הממשלתיות נסחרות כעת בעלייה בתשואות. תשואת האג"ח לעשר שנים עולה בשתי נקודות ל-4.646%.

עוד בענייני מאקרו, בבריטניה יתפרסמו ביום שלישי נתוני האבטלה, ובאותו היום יפורסם גם התוצר בגוש היורו. בלילה שבין שלישי לרביעי יתפרסם התוצר ביפן והייצור התעשייתי בסין. ביום רביעי תפרסם בריטניה את נתוני האינפלציה במדינה.

מט"ח

בשוק המטבע המסחר מתנהל ללא שינויים מהותיים כשהדולר נחלש מעט מול שאר המטבעות, למעט הין היפני שבו נמשך הפיחות ושנסחר ברמה של 151.8 יין לדולר - רמה שבעבר גרמה להתערבות ממשלתית במטבע. מדד הדולר DXY (ערך הדולר האמריקאי אל מול סל של 6 מטבעות אחרים) נסחר כעת ללא שינוי בדומה ליורו (1.0685 דולר ליורו) והלי"ש - 1.2232 דולר ללי"ש.

סחורות

הנפט הגולמי (WTI) נסחר כעת בירידה של אחוז (76.8 דולר לחבית), ירידה דומה נרשמת בנפט מסוג ברנט שנסחר ב-81.4 דולר לחבית.

קריפטו

הביטקוין והאת'ריום נסחרים בירידה קטנה של כחצי אחוז כשהראשון נסחר ב-36,900 דולר והאת'ריום מגלה יציבות מעל רף ה-2,000 דולר ונסחר ב-2,037 דולר למטבע אחד.