פוקס: יש שיפור הדרגתי בקניונים - אך החל"ת יוארך עד לסוף השנה

הרשת הוציאה עדכון מיוחד למשקיעים, והתייחסה לפעילותה בארץ מאז תחילת המלחמה • מרבית עובדי מטה פוקס פועלים במתכונת מצומצמת של 80% משרה • אך העובדים שהוצאו לחל"ת לפני כחודש, יישארו במצב זה עד לסוף השנה

הראל ויזל / צילום: ההסתדרות
הראל ויזל / צילום: ההסתדרות

רשת האופנה פוקס החליטה להאריך את החופשה ללא תשלום (חל"ת) של חלק מעובדיה עד לסוף השנה. הרשת הוציאה היום (ה') עדכון מיוחד למשקיעים בו ציינה כי לאחרונה שיפור הדרגתי במכירות שלה, ולכן החזירה חלק מהעובדים שהוצאו לחל"ת לפני חודש, עם זאת היא הודיעה על הארכת תקופת החל"ת לעובדים שלא הוחזרו עד לסוף שנת 2023.

הקבוצה, שבשליטת משפחות ויזל ופוקס, ובניהולו של הראל ויזל, מציינת בהמשך להודעה שלה מלפני חודש אודות ההשפעה של מלחמת חרבות ברזל על פעילותה בארץ, כי החנויות פועלות כסדרן לפי שעות הפעילות במרכזי הקניות. כמו כן, כך גם אתרי הסחר המקוונים של הקבוצה. מרבית עובדי מטה פוקס פועלים במתכונת מצומצמת של 80% משרה, כפי שהוחלט לפני חודש, בכדי להתמודד עם השלכות המלחמה.

כל שאר העובדים שהוצאו כאמור לחל"ת לפני כחודש, יישארו במצב זה עד לסוף השנה. בפוקס סייגו וציינו כי גם ההחלטות המדוברות עשויות להשתנות, בהתאם לנסיבות המשתנות. בחודש שעבר הוציאה פוקס כ-26% ממצבת כוח העבודה של הקבוצה לחל"ת. כעת לאחר החזרת חלק מהעובדים מדובר על כ-20% מכח האדם שנמצאים בחל"ת.

מניית פוקס חתמה את יום המסחר היום בעלייה של 1%, ובחודש האחרון התאוששה ועלתה ב-20%. מחיר המניה כיום גבוה בכ-1% ביחס לרמה שלו ערב פרוץ המלחמה (5.10), ולמעשה מניית פוקס התאוששה ועלתה ב-27% מהשפל במחירה לפני חודש. שווי השוק הנוכחי של פוקס עומד על 3.7 מיליארד שקל.