משרדי עו"ד | בלעדי

המיזוג החדש של משרדי עורכי הדין בתחום ההייטק והסייבר

משרדי עורכי הדין של ד"ר דן חי ונעמי אסיא מתמזגים למשרד שימנה 21 עורכי דין ועורכי פטנטים ויעסוק בתחום הטכנולוגיה, סייבר קניין רוחני והייטק

עוה''ד נעמי אסיא ודן חי / צילום: גבריאל בהרליה, שחר פרידמן
עוה''ד נעמי אסיא ודן חי / צילום: גבריאל בהרליה, שחר פרידמן

מגמת המיזוגים נמשכת: משרדי עורכי הדין הוותיקים של ד"ר דן חי ונעמי אסיא מתמזגים למשרד שימנה 21 עורכי דין ועורכי פטנטים ויעסוק בתחום הטכנולוגיה, סייבר קניין רוחני והייטק.

חתמו על הסכם למכירת הדירה אך נרצחו ב־7 באוקטובר: האם העסקה תושלם? 
השופטים במשפט נתניהו: החל מפברואר נקיים 4 ימי דיונים בשבוע 

משרד דן חי הוקם בשנת 1991 ומונה 17 עורכי דין. המשרד מתמחה בתחום הפרטיות, סייבר, תקשורת ולשון הרע וכן התמחות בתחום המשפט והספורט. משרד עורכי הדין נעמי אסיא הוקם בשנת 1987 והיה מחלוצי תחום ההייטק והקניין הרוחני. אסיא תכהן כיועצת בכירה במשרד חי ויחד עמה יצטרפו שלושה עורכי דין נוספים.

חי הוא ד"ר למשפטים מאוניברסיטת רייכמן, פרסם ספרים בתחום התמחותו וכיהן כחבר המועצה הציבורית להגנת הפרטיות במשרד המשפטים. כיו"ר ועדת הגנת הפרטיות של לשכת עורכי הדין הוא מייצג את הלשכה בדיוני הכנסת בתחום הפרטיות, מאגרי מידע והאזנות סתר. בנוסף, מזה עשר שנים הוא מכהן כחבר ועדת אנגלרד לבחינת השאלות הנוגעות לפרסום פרטים מזהים בפסקי דין והחלטות של בתי משפט.

אסיא הייתה יו"ר ועדת משפט מדע וטכנולוגיה בלשכת עורכי הדין ונטלה חלק בחקיקת חוק זכויות יוצרים, חוק המחשבים, חוק הגנת הפרטיות. בעבר הייתה יו"ר הסניף הישראלי של האגודה הבינלאומית לזכויות יוצרים ALAI, והיא חברת האגודות הבינלאומיות להגנה על קניין רוחני AIPPI, וסימני מסחר INTA.

עו"ד ד"ר דן חי מסר: "הידידות העמוקה ורבת השנים עם נעמי ועם משפחתה, וההשלמה ההדדית של תחומי עיסוקנו המשפטיים, הופכים בעיני את המיזוג לאך טבעי. ניסיוננו הרב, גם מרקענו הציבורי והאקדמי, יעניק ללקוחותינו שילוב של נקודות מבט מרקעים מגוונים, והוא זה אשר מקנה לנו את הראייה הכוללת ואת הגמישות המחשבתית שמספקת את תוצאות המיטיבות".

עו"ד נעמי אסיא מסרה: "התפתחות זו אינה מהווה רק צמיחה והתפתחות אישית, אלא גם צמיחה מקצועית שתעניק ללקוחותינו יתרונות עסקיים רבים בתקופה שבה רב-תחומיות היא מענה שובר שוויון".