עידו חג'ג' | בלעדי

עידו חג'ג' רכש תשע דירות בפרויקט של גינדי בקפריסין

חג'ג' רוכש את הדירות באופן פרטי, בסכום המשקף 10־15 אלף אירו למ"ר • הדירות נמצאות בשלוש קומות בפרויקט, וכוללות גם נוף לים • גינדי מכרה עד כה 82 דירות בפרויקטים שלה בקפריסין, תמורת יותר מ־100 מיליון שקל

עידו חג'ג' / צילום: יח''צ - שי תמיר
עידו חג'ג' / צילום: יח''צ - שי תמיר

עידו חג'ג', מבעלי חברת הנדל"ן קבוצת חג'ג', רכש לאחרונה 9 דירות בקפריסין, בפרויקט של חברת גינדי גלובל מבית גינדי החזקות, תמורת 9 מיליון אירו - כ־35 מיליון שקל נכון לשער האירו הנוכחי. הדירות, המציעות מרפסת עם נוף לים, נמצאות בשלוש קומות בפרויקט Trilogy בעיר לימסול, והמחיר למ"ר בעסקה נע בין 10 ל־15 אלף אירו.

יזם הנדל"ן מוכר את הפנטהאוז במגדל רמז תמורת 47 מיליון שקל
לא רק דירות: הזדמנויות ההשקעה שלא הכרתם בענף הנדל"ן

הרכישה מצד חג'ג' מבוצעת באופן פרטי, ולא קשורה לחברת הנדל"ן שבראשה הוא עומד. מדובר בדירות "מיוחדות", מהיוקרתיות בפרויקט, ולכן המחיר הממוצע לכל דירה ברכישה שביצע גבוה מהמחיר הממוצע של הדירות בכל חמשת פרויקטי גינדי בקפריסין, המוערך בכ־400 אלף יורו לדירה.

מחזור מכירה של 100 מיליון שקל

פרויקט טרילוג'י כולל 268 דירות ו־52 משרדים בשני מגדלים, ולצידם שני בנייני בוטיק - שבהם רכש חג'ג' את דירותיו.

יש בפרויקט גם בריכה חיצונית עם פיאצה הפונה לים ובה שטחי מסחר, חדר כושר ומתחם ספא ופנאי, בריכה מקורה, שירותי קונסיירז', לאונג' וחדר ישיבות. צמד המגדלים במתחם צפויים להתאכלס בתוך חצי שנה מהיום, ובנייני הבוטיק יתאכלסו בסביבות קיץ 2026.

פרויקט Trilogy של גינדי בקפריסין / הדמיה: סייברקו
 פרויקט Trilogy של גינדי בקפריסין / הדמיה: סייברקו

הפרויקט הוא אחד מתוך חמישה של גינדי גלובל בעיר: בשנתיים האחרונות, מאז הוקמה למטרה זו, רכשה החברה חמישה מגרשים בלימסול שעליהם היא בונה נכון לעכשיו כ־110 יחידות דיור. בכוונתה להגיע בשנה הנוכחית להיקפים של כ־400 יחידות דיור, באמצעות רכישת קרקעות נוספות.

עד כה מכרה החברה כ־80 יחידות דיור - 52 יחידות דיור למשקיעים ישראלים ועוד 30 לתושבי חוץ ולקפריסאים מקומיים.

מגינדי החזקות נמסר כי המחיר הממוצע לדירה בפרויקטים השונים שלה בקפריסין הוא כ־400 אלף אירו, בתמהיל דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים, לצד פנטהאוזים. עד כה, מחזור המכירות של גינדי גלובל בפרויקטים אלו הסתכם ביותר מ־100 מיליון שקל.

מנכ"ל גינדי גלובל, חן דילמוני, אומר כי "פרויקט טרילוג'י הוא היוקרתי ביותר של החברה בקפריסין, והיוקרתי ביותר באי כולו. אנו רואים את הצלחת הפרויקט בקפריסין כאישור נוסף לאסטרטגיית ההשקעות הבינלאומית שלנו. אנו שמחים ומברכים את עידו חג'ג', שזיהה את הפוטנציאל העצום באי ובחר לצאת למסע הזה איתנו. העסקה, לבד מהבעת האמון בנו, היא הבעת אמון בעיר לימסול עצמה.

"חברת גינדי החזקות זיהתה את הפוטנציאל הזה כבר לפני כמה שנים, והקימה תשתית לפעילות רחבה מתוך מטרה להרחיב את פעילותה בקפריסין באופן משמעותי בשנים הקרובות, שכן אנו צופים עלייה נוספת בביקושים לנכסי נדל"ן באי, מצד משקיעים ישראליים ובינלאומיים. כבר כעת אנחנו נמצאים במו"מ לרכישת קרקעות עבור מאות יחידות דיור נוספות".

חג'ג', בעלים משותף, דירקטור ומנכ"ל קבוצת חג'ג', מסר עם סיכום העסקה: "מדובר על פרויקט יוקרה מדהים בעיר לימסול, שממוקם ממש על קו הטיילת והים. הגישה שלי היא ברורה - אם מחליטים לרכוש נכס או דירה במדינה זרה, חשוב מאוד שזה יהיה מידיו של יזם רציני ומקצועי בעל שם".