1 פרסום
בקיץ האחרון הכריזה חברת הגיימינג PAPAYA בכנס השיווק של גלובס על כניסה לשוק הבריטי. כעת עולה הקמפיין הראשון של החברה בבריטניה, תחת המסר Play On, ולפיו שילוב משחק גם בחיי המבוגרים תורם לתחושת הביטחון לאיכות החיים.
על בניית האסטרטגיה הופקד ג'יימס וינסנט, שליווה את סטיב ג'ובס לאורך שנים והיה אחראי על כמה מהקמפיינים הגדולים ביותר של אפל.
● אחרי שנים: האם הקרקע המבוקשת בלב תל אביב עומדת להתפנות?
● משרד הפרסום teenk של יניב ויצמן ממנה מנכ"ל חדש
הקמפיין עולה בשבוע שבין חג המולד לשנה האזרחית החדשה ויימשך כשלושה חודשים - עד סוף מרץ 2025. בין היתר, הוא יוצג במשחק כדורגל של מנצ'סטר סיטי בפרמייר ליג, בשידורי קרבות אגרוף בולטים ובשלטי חוצות ברחבי אנגליה - הבולט שבהם בכיכר פיקדילי בלונדון - בהשקעה של מספר מיליוני דולרים.

קמפיין פאפאיה בבריטניה / צילום: צילום מסך מיוטיוב
הפלטפורמה שפיתחה פאפאיה הופכת את עולם המשחקים היחידניים לזירה של משחקים רבי-משתתפים. בניית הסיפור סביבה נעשתה במשרד You're The Goods של דום גולדמן, מאנשי הקריאייטיב והפרסום המובילים בבריטניה. על הבימוי הופקד ניקולאי פוגלסיג, שביים בעבר פרסומות עבור חברות נייק וסוני.
במרכז הפרסומת, שאורכה המלא כדקה וחצי, נראים שני צעירים מתנדנדים על נדנדה ענקית שנתלתה על גבי מנוף - לא תוצר AI או CGI (תמונות ביצירת מחשב), אלא אירוע אמיתי, כאשר על ההפקה הופקד הצוות של הסרט "משימה בלתי אפשרית".
לדברי אורי פרל, ה-Head of Marketing של פאפאיה, "ההחלטה לצאת עם קמפיין מותג בפעם הראשונה היא חלק מחזון גדול יותר של יצירת חיבור רגשי למותג. אנחנו רוצים להחזיר לכל מי שנחשף אליו את התחושה המלווה את המשחק, מתוך אמונה שמשחק זה דבר חשוב מכדי להשאיר אותו בילדות, והוא קריטי גם להתפתחות שלנו כמבוגרים. בחרנו בנדנדה כדי להראות איך מבוגרים מאתגרים אחד את השני בתחרות חברתית, ומרשים לעצמם לעשות משהו שעלול להיראות שייך לילדים. הקמפיין עולה בתקופת הכריסטמס, שהיא מהתקופות המיטביות להשקת קמפיינים גדולים ומשמעותיים, כשהקהל נמצא במצב של קשב רב".
פאפאיה הוקמה ב-2019, מרכז הפיתוח שלה נמצא בתל אביב, והיא מעסיקה כ-350 עובדים. מאז הקמתה השוק העיקרי של החברה הוא בארה"ב. למשחקים שלה יש כ-30 מיליון הורדות, והיא מנהלת כ־20 מיליון טורנירים ביום.
2 אמנות
עבודות אמנות חדשות של סאם חלבי (בית הצבעים בדלית אל-כרמל) יוצגו במהלך חנוכה בקניון TLV, תחת הכותרת "יחד בונים את התקווה". בקומת המסחר התחתונה הוצבו עשרות ענפי עצי זית עם עלים מקוביות הרכבה צבעוניות, שיהפכו לשלכת, ובמרכז המתחם הוצבו דליים שמהם נשפכות קוביות נוספות. עד 2.1.25.

סאם חלבי עם האמנות שלו / צילום: טל איז'ק
3 ספורט
קבוצת שיכון ובינוי ערכה מפגש מקצועי לספורטאים האולימפיים והפראלימפיים של ישראל שזכו במדליות באולימפיאדת פריז 2024, במטרה להעניק להם כלים פרקטיים למינוף וניהול פיננסי. האירוע נערך במסגרת תוכנית "היום שאחרי" של הוועד האולימפי, ששמה לה למטרה לספק לספורטאים כלים להתמודדות עם החיים מחוץ למגרש הספורטיבי.
בין המגיעים למפגש: הג'ודוקא רז הרשקו וגולשי הרוח תום ראובני ושרון קנטור (בתמונה עם עמית בירמן, מנכ"ל שיכון ובינוי).

הג'ודוקא רז הרשקו וגולשי הרוח תום ראובני ושרון קנטור, עם עמית בירמן, מנכ''ל שיכון ובינוי / צילום: עודד קרני
מספר היום
1 טריליון דולר
סכום הזכייה (ברוטו) בפרס הראשון של הגרלת הלוטו האמריקאית Mega Millions בערב חג המולד
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.