מחצית מרשימת הפרסומות הזכורות ביותר בחול המועד פסח נטועות עמוק בישראליות העכשווית: שלוש מתייחסות במידה זו או אחרת לחג הפסח, ושתיים פונות לחיילים בסדיר ומילואימניקים. מבין כל אלה, הפרסומת של בנק דיסקונט - שמציעה למילואימניקים עד 100% החזר ריבית על ההלוואות, המינוס והעמלות - מתברגת השבוע במקום הראשון בזכירות.
● כמה עולה לייצר מכנסי לולולמון? הקמפיין שמסעיר את הרשת
● הפקק הצהוב כבש את אמריקה: קוקה-קולה כשרה לפסח הפכה ללהיט בעולם
במקום השני בזכירות מתברג בנק הפועלים, אשר זה 20 שנה מוביל מהלך שבמסגרתו נפתחים לקהל הרחב עשרות מוזיאונים ואתרים בחינם בחול המועד פסח. במקום השלישי בזכירות נמצאת רשת סופר-פארם, שמציעה 60% הנחה על מגוון בשמים לחג.

קבוצת כלמוביל המציאה את "פסחמוביל", אירוע מכירות למותגי הרכב של הקבוצה - ומקדמת אותו בעזרת הסטנדאפיסט רשף לוי ובעזרת הרבה הומור עצמי (הילדים היו מעדיפים לנסוע לקופנגן או לקוסאמוי, אבל אבא ואימא לוקחים אותם לכלמוביל). הפרסומת מתברגת במקום השביעי בזכירות.
את העשירייה נועל הקמפיין החדש של אל על לקידום הופעה של הפרזנטור חנן בן ארי, שחיילים וחיילות בסדיר ובמילואים יכולים לרכוש כרטיסים עבורה במחיר מופחת מאוד. משרד הפרסום הקבוע של אל על הוא מקאן תל אביב, אך הוא אינו חתום על הפרסומת, שנעשתה בשיתוף עם קשת 12. ההופעה לא אמורה להיות משודרת בערוץ, וגם לא ב-free TV שבבעלותו.
הפרסומת האהובה ביותר, זה השבוע השני ברציפות, גם היא כל-כולה ישראלית - או לפחות מנסה להיות כזו. מדובר בפרסומת החתונה של הוט, שבה גדליה (אורי לייזרוביץ’) ודבורה (מאיה ורטהיימר) מ"שבאבניקים" מתחתנים - וכוכבי הפקות המקור של החברה מגיעים כאורחים.
אל כל אלה מצטרף שחקן החיזוק ששון שאולוב, עם אחד השירים הפופולריים ביותר בישראל בשנה האחרונה, "תמיד אוהב אותי" (ידוע גם כ"עוד יותר טוב", ובגרסה הנוכחית: "עוד יותר הוט"). שיעור האהדה עומד על 18.2%, מעט נמוך יותר מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהודות, שעומד על 23%.

קמפיין הוט / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, מבין המפרסמים בכלל ערוצי הטלוויזיה, פלטפורמת הסטרימינג free TV היא הגוף המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגדול ביותר - כ-1.8 מיליון שקל. מדובר בקמפיין הצטרפות חדש, שגם בו מככבים אנשים "רגילים", וגם הוא מסתיים על ספה ירוקה. הקמפיין מתברג במקום התשיעי בזכירות.

קמפיין freeTV / צילום: צילום מסך מתוך הקמפיין
ההשקעה השנייה בגודלה, כ-1.5 מיליון שקל, שייכת לחברת האופנה פוקס, שעלתה בקמפיין "Basic is Beautiful - היופי בפשטות". ההשקעה השלישית בגודלה, כ-1.1 מיליון שקל, שייכת למותג מוצרי הניקיון סנו, שעלה במספר קמפיינים למוצרים שונים. פוקס וסנו אינם מתברגים בדירוג.
המשרד האהוב
המשרדים שאחראים לפרסומות האהובות ביותר הם גיתם BBDO (הוט) ופרסמן-ברוך (סופר-פארם).
ירידה בהשקעה
כצפוי, בשבוע חול המועד רושמת ההשקעה בפרסום ירידה: מ-43 מיליון שקל בשבוע שעבר ל-34 מיליון שקל השבוע.
המדור, המתפרסם כאן מדי שבוע ב־20 השנים האחרונות, מתבסס על דירוג של חברת גיאוקרטוגרפיה ושם דגש על ניתוח מגמות ושינויים, קריאייטיב ייחודי, צעדים משלימים בדיגיטל ועוד. דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות כולל את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל, לרבות החברה הערבית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.