אושרה הרחבת מפעלי פולגת בקרית-גת בהשקעה של 45 מיליון ד'

אושרה גם הרחבת מפעל הברום בהשקעה של 50 מיליון ד'

מינהלת מרכז ההשקעות אישרה היום (א') 14 תוכניות בהשקעה של כ-120 מיליון דולר.

בקרית-גת אושרה הרחבתו של מפעל פולגת לייצור בדי צמר ומפעל ליצור בדי כותנה, בהשקעה כוללת של כ-45 מיליון דולר. המינהלה ציינה, כי היא מאמינה כי בכח השקעה זו לגרום למהלך משמעותי שיאפשר לפולגת ביצוע שינוי מבני שיביא להגברת כושר התחרות של המפעל בענף הטקסטיל.

יצויין כי לפני פחות משנה נסגר באופקים מפעל אומן, מקבוצת פולגת, חודשים ספורים לאחר שקיבל סיוע ממרכז ההשקעות. מפעל כיתן בבית שאן, הנמנה אף הוא על קבוצת כלל תעשיות בעלת השליטה בפולגת, נסגר אף הוא לאחר שזכה לסיוע מרכז ההשקעות תקופה קצרה קודם לכן. בעקבות מקרים אלו, הוחלט אז במינהלת מרכז ההשקעות לבחון ביתר קפידה סיוע להשקעות בענף הטקסטיל, הסובל מקשיים מתמשכים עקב החשיפה ליבוא, עלות העבודה ועוד.

עוד אישרה המינהלה בישיבתה מהיום, את הרחבתו של מפעל הברום בים המלח, מקבוצת כימיקלים לישראל, בהשקעה של כ-50 מיליון דולר.

באופקים אושרה הקמתו של מפעל איי.אמ.טי.פי, ליצור מכונות לתהליך ייצור סרטים אמורפיים בהשקעה של כ-3 מיליון דולר. כן אושרה הקמתו של מפעל תדיטל, מקבוצת תדיראן, בעומר. המפעל ייצר בקרים לרכב, והוא יוקם בהשקעה של כמיליון דולר.

בנצרת עלית אושרה הקמתו של מפעל אלפא אומגה הנדסה לייצור מוצרים למדידת פעילות המוח, בהשקעה של 50 אלף דולר. בגוש שגב אושרה הרחבתו של מפעל תפרון לייצור הלבשה תחתונה, בהשקעה של כ-10 מיליון דולר. בבית זרע אושרה הרחבתו של מפעל ארקל מוצרי פלסטיק, בהשקעה של כ-3 מיליון דולר.

במקביל הוחלט על ביטולם של 12 כתבי אישור, בהיקף השקעה של כ-35 מיליון דולר. «מאת אורנה רביב «אושרה הרחבת מפעלי פולגת בקרית-גת בהשקעה של 45 מיליון ד' «אושרה גם הרחבת מפעל הברום בהשקעה של 50 מיליון ד'