רשת מקדונלד'ס בישראל החליטה עקרונית להיכנס לתחום המשלוחים ותעמיד החלטה זו למבחן בפיילוט. הרשת החלה כבר בניסוי שדה מגובה בפרסומים "מתחת לקו" באיזור רעננה והשרון. כך נודע ל"גלובס".
החלטת מקדונלד'ס ישראל להיכנס לתחום המשלוחים, הנשלט על-ידי רשת בורגר-ראנץ' - 15% ממכירותיה - מנוגדת למדיניות העולמית שלה, שלא להיכנס למשלוחים בטענה שהם גורעים מאיכות המזון. ככל הידוע, בעקבות המצב הבטחוני עלו המשלוחים בבורגר-ראנץ' ב-10%.
"גלובס" חשף לפני מספר חודשים את כוונות מקדונל'ס לבצע פיילוט לבדיקת כדאיות המשלוחים. הפיילוט נערך באמצעות גורם הפצה חיצוני, חברת בר הפצה, שבבעלות ובניהול עידו ברגמן ובועז דקל, כמקובל בחברות מזון מהיר אחרות, כגון דומינו'ס פיצה ובורגר-ראנץ'. מקדונלד'ס מתכוונת להרחיב את נתח השוק שלה בלי להתמחות במשלוחים.
בר הפצה היא חברת ההפצה הגדולה בארץ לעיתונים למערכות מנויים ולמערכות קמעונאיות. ברגמן אישר, כי בר עורכת פיילוט למקדונלד'ס.
לדברי עמרי פדן, מנכ"ל הרשת, מקדונלד'ס תרשום השנה גידול של כ-15% במחזור המכירות, ל-350 מיליון שקל, ללא מע"מ. אשתקד צפה פדן, שהמכירות יעלו ל-380 מיליון שקל. ככל הידוע, חוץ ממקדונלד'ס, שרשמה רווח של כ-11 מיליון שקל בשנת 2000, יתר רשתות המזון המהיר בארץ מפסידות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.