דלק רכב, כלל ביטוח והפניקס תרשומנה, כל אחת, רווח של 45 מ' ש' ממכירת חברת שגריר

עדיין לא ידוע לאיזה רבעון ייזקף הרווח * שגריר נמכרה ל-DBSI שבשליטת ברק דותן ויוסי בן-שלום, תמורת כ-200 מיליון שקל

מכירת שגריר לקבוצת ההשקעות די.בי.אס.איי (DBSI) צפויה להניב לדלק רכב, הפניקס, וכלל ביטוח רווח של 45 מיליון שקל, כך עולה מדיווחי החברות לבורסה הבוקר (ד').

אתמול, סיכמו בעלי חברת שירותי הרכב שגריר - כלל ביטוח, הפניקס ודלק רכב - על מכירתה לקבוצת ההשקעות די.בי.אס.איי (DBSI) שבשליטת ברק דותן ויוסי בן-שלום תמורת כ-200 מיליון שקל.

כלל ביטוח , הפניקס ודלק רכב - החזיקו בשגריר בחלקים שווים - ועל פי דיווחן של שלוש החברות צפויות החברות לרשום רווח מצרפי של כ-135 מיליון שקל.

נציין כי עדיין לא ידוע לאיזה רבעון ישוייך הרווח הצפוי, זאת משום שההסכם הסופי טרם הושלם.

שגריר היא חברת שירותי הרכב הגדולה בישראל ולה 750 אלף לקוחות. החברה סיימה את שנת 2003 ברווח נקי של 20 מיליון שקל. הכנסותיה מוערכות ב-120 מיליון שקל לשנה. אשתקד חילקה שגריר דיבידנד בהיקף של 30 מיליון שקל, כך שאם קצב הרווחים שלה יימשך השנה, מדובר מבחינת דותן ובן-שלום בתשואה של 15% על ההשקעה.

חברת שגריר, המעסיקה 285 עובדים, עוסקת במתן שירותי תיקוני רכב וגרירה למנויים. ברבעון הראשון חלה ירידה בהיקף שירותיה, שעמדו על 86 אלף שירותי גרירה לעומת 94 אלף ברבעון המקביל ו-365 אלף שירותי גרירה בשנת 2003 כולה.

החברה פועלת בשלושה סניפים ומפעילה 130 יחידות שירות הכוללות גררים וניידות שירות. אופי פעילותה של החברה קושר אותה לחברות הביטוח, כך שלשגריר הסדרים עם מספר חברות, לפיהם מאפשרות חברות הביטוח לקבל את שירותי הגרירה של שגריר ללא צורך בהתקשרות נפרדת.