WAZE (ווייז) בחדשות

סוכן חדשות
 
הפריצה הבאה באוטו–טק הישראלי / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
ראיית מכונה, סייבר סקיוריטי או הווייז הבאה: מה תהיה הפריצה הבאה באוטו-טק הישראלי
אחרי ווייז ומובילאיי, מתייצבות בקדמת הבמה חברות מזן חדש המבטיחות לשנות את הפרדיגמות הקיימות בענף ● שלוש מהחברות האלה ייצאו מבין הצלללים לראשונה בכנס הבינ"ל לתחבורה של משרד ראש הממשלה שנפתח מחר ● כתבה ראשונה בסדרה
  
 
פקקים / צילום: איל יצהר
ווייז נלחמת בפקקים: תשלם בעצמה לנהגים שיסיעו נוסעים בקארפול גם באזור ירושלים
מודל הנסיעות השיתופיות של ווייז כולל תשלום של הנוסעים בקארפול לנהג באמצעות האפליקציה על הוצאות הנסיעה ● המודל החל לפעול לאחרונה בכפר סבא, בעמק חפר ובמודיעין
  
 
אפליקציית קארפול של ווייז
עושים אמריקה: ווייז מסתערת על שוק הקארפול בארה"ב
ווייז אומרת שהיא רוצה להושיב נוסעים במושבים הריקים במכוניות, ולהביא לצמצום מספר המכוניות על הכביש ● השירות הושק לראשונה ב-2016, והוא זמין למשתמשים בישראל ובשש מדינות בארה"ב
  
 
ווטסאפ / שאטרסטוק
מדריך "גלובס טק": טריקים שמסתתרים בווטסאפ, ווייז ופייסבוק
מהפיד הכי עדכני בפייסבוק דרך יוצר הסרטונים של גוגל תמונות ועד קיצורי המקלדת שישדרגו לכם את החיים ● קבלו כמה פיצ'רים שאולי לא הכרתם בנייד ובמחשב שלכם
  
 
סנד בוקס ניישן / איור: מורן ברק
מעבדת הניסויים של העולם: הכירו את הסנד-בוקס ניישן
חצופים, פזיזים, חסרי סבלנות, לא פראיירים ● יש הרבה תכונות שאפשר לייחס לישראלים, ועל רובן נוהגים לדבר באופן לא מחמיא ● אבל זה גם מה שמושך חברות ענק גלובליות להשתמש בה כ"ארגז חול" של ניסוי וטעייה
  
 
פקקים / צילום: איל יצהריובל כרמי / איור: גיל ג'יבלי
יובל כרמי
Waze מאריך את הפקקים
השאלה הכי חשובה בהתמודדות עם עומס תנועה: כמה אנחנו מוכנים לסבול כדי להגיע ליעד
עד לפני כעשרים שנה רווחה המחשבה שניתן לפתור פקקים על ידי בניית מחלפים או הרחבת דרכים. מאז הצטברו כבר מספיק נתונים המראים כי הגורמי...המשך
  
 
דנה בורגר / תמר מצפי
דנה בורגר: "ווייז תסייע להפוך את הפקקים לנחלת העבר"
מנהלת הפעילות המסחרית בווייז אמרה את הדברים אתמול במסגרת ועידת MAD של "גלובס" ● "הילדים שלנו ככל הנראה כבר לא יצטרכו לנהוג"
  
 
נאגראז' קאשייפ / צילום: אמיר מאירי
"כשאני משקיע אני לא חושב יותר ממה שצריך. אני מהמר"
נאגראז' קאשייפ מחליט באילו סטארט-אפים תשקיע M12, הקרן הענקית של מיקרוסופט ● לתפקיד הזה הוא הגיע אחרי שזיהה את הפוטנציאל של ווייז ושיאומי לפני כולם, ובשיחה עם "גלובס" הוא מסביר את השיטה שלו: "כשאני פוגש חברה אני לא מסתכל על כל הבעיות שלה. אני חייב להישאר אופטימי"
  
 
אפליקציית "וויז" / צילום: שאטרסטוק
ווייז סבלה מתקלה בפעם השנייה בשבוע: "הבעיה טופלה"
(עדכון) - מקור הבעיה היה באחד השרתים
  
 
שלי ל נצמן ודפנה ליאל /  צילום: מוטי זאבי
השינוי של שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל

וגם: כך השיבה הרבנית עדינה בר-שלום לדברי הרב קלנר

  
 
רה"מ נתניהו בדאבוס, היום / צילום: Denis Balibouse, רויטרס
הערכת השווי של נתניהו לווייז דמיונית
ראש הממשלה סבור כי גוגל רכשה את ווייז במחיר זעום, ושהיום היא שווה כ-15-20 מיליארד דולר ■ ואולם קשה להאמין שווייז היתה יכולה להתפתח למימדים כאלו באופן עצמאי, ולכן ניתוח בדיעבד של עסקת גוגל-ווייז לא מבוסס על המציאות
  
 
ליעד יצחק / דניאל שטרן יחצ
מווייז למרצדס: הישראלי שאחראי לפיתוחים בעולם הרכב החכם
ליעד יצחק החל את דרכו בווייז, המשיך להקמת מרכז מו"פ שנמכר לענקיות הרכב הגרמניות, ואחראי היום על פיתוח מערכות לייעול תפעול ציי רכב גדולים ■ לפי גורמים בענף, תחום התחבורה החכמה נחשב לאחד הענפים המתפתחים ביותר, שהיקף פעילותו יהגיע לכ-1.5 טריליון דולר עד 2030
  
 
גל אהרון / רמי זרנגר
בגיל 28 גל אהרון נחושה לאפשר לכם לשלם פחות למוסך
בגיל 25 הקימה גל אהרון את אנג'י, מיזם לזיהוי תקלות ברכב והשוואה בין מוסכים ■ היום, אחרי גיוס של 3.5 מיליון דולר, היא מדברת עם "ליידי גלובס"
  
 
תחבורה שיתופית  / איור: עובדיה בנישו
דוח מיוחד: הייתם מכניסים זרים גמורים לאוטו?
הנהג הישראלי נהנה לקטר על הפקקים, אבל לרוב נוסע לבד לעבודה ■ למה מיזמי התחבורה השיתופית לא ממריאים, ולמה, בכל זאת, יש אור בקצה המנהרה ■ דוח G
  
 
רמי לוי וליאון קופלר   / צילום:  יניב כהן
מי הקמעונאים שירדו לאילת, ומי הגיע לשדה התעופה הלא נכון?
וגם: חיים פינטו מונה למנהל טכנולוגיות ראשי בבנק הפועלים - ולא, אין לו קשר משפחתי למנכ"ל אריק פינטו
  
 
עמוס לוזון ויונתן וינר  / צילום: ערן לם
עניין של טיימינג: הכירו את ההיפסטרים העשירים

מי הם אספני השעונים שהגיעו אמש למוזיאון הוויסקי?

  
 

   123456789101112    >

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 12