בכך יתפוס אלון גולשטיין את מקומה של הדס להב, שמונתה לתפקיד המשנה לעורך הראשי של ynet באפריל אשתקד ■ כעת לא ברור מה יעלה בגורלה של להב
בכל כמה דקות מצפצף הסלולרי שלכם עם התראה מאחד מאתרי החדשות ■ הקרב על שליחת ההתראות מתחמם, וכל אתרי החדשות רוצים להשיג את הטראפיק שמגיע מלחיצה על ההתראות ■ איך מחליטים איזה סיפור שווה התראה?
הכלי הפרסומי באפליקציה פותח בשיתוף-פעולה עם חברת הטכנולוגיה Next in
אריאנה מלמד, מבקרת הטלוויזיה והספרות האימתנית של ynet, הגדירה השנה מחדש את גבולות ההשפעה שלה - והצליחה להעלות לסדר היום הציבורי את הנושאים שעל סדר היום האישי שלה: אונס, ילדים מאומצים, אלצהיימר ועוד
מגל חוצה למעשה את הקווים, לאחר שעד לפני כשנה שימש באותו תפקיד ב-ynet ■ יחליף את דודו בקר, שעוזב את וואלה לאחר 7 שנים
זכיינית ערוץ 2 והעיתון היומי יחזרו למודל של פרסום הדדי אחרי נתק של כ-4 שנים
עוד השקיעו: הפניקס וילין לפידות ■ החברה גייסה לאחרונה 14 מיליון שקל ממוסדיים תמורת מניות
בית הדין קבע עוד כי על הנהלת האתר להכיר בוועד העובדים, ששליש ממנו הצטרף לארגון, ולשבת איתו למו"מ קיבוצי בנוגע לתנאי העסקתם של העובדים
זאת לאחר פרישתן של ynet ו-וואלה מהמדידה בחודש האחרון ■ האסיפה הכללית של הוועדה התכנסה היום והחליטה להיכנס להליך של פירוק הוועדה מרצון ■ סגירת פעילות הוועדה היא מיידית - לא יפורסמו הנתונים החודשיים לספטמבר
זאת לאחר שבתחילת החודש ביקשה קבוצת "ידיעות", שכוללת את xnet ,ynet ו"כלכליסט", שלא לכלול את נתוני המדידה לחודש אוגוסט ■ על אף הפרישה, הקודים של ועדת המדרוג וגמיוז, שמאפשרים את מדידת הגלישה, עדיין קיימים
האתרים הגדולים פורשים, המפרסמים לא מנצלים את המידע השיווקי שעולה מהמדידה, ומשרדי הפרסום לא מצליחים לקדם את הפרסום בדיגיטל ■ כל הסיבות לכישלון הפיכת האינטרנט בישראל לשחקן מרכזי בשוק הפרסום
יו"ר נענע10, מיכל גרייבסקי, הורתה למנכ"ל האתר יריב ג'יבלי לקדם את ההליך ■ מנכ"ל ועדת המדרוג: לא קיבלנו על כך הודעה
מקורבים לאתר מציינים כי אחת הסיבות לפרישה דומה לזו של וואלה - חוסר שביעות-רצון מהשלכות המדידה על שוק הפרסום המקוון
השיק אתר ייעודי חדש בשם Runway ■ האתר מציע הנחות של עשרות אחוזים על מחירי הנעליים ■ מלאי הפריטים מוגבל כרגע ויגדל משמעותית בזמן הקרוב
וואלה: "מאקו לוקחת התעשייה 10 שנים אחורה, עושה צחוק מהמדרוג" ■ מאקו: "המהפך קשה לוואלה" ■ ועדת המדרוג: "אין לחבר נתוני אתר מותאם ואפליקציה"
Great interactive בקמפיין אינטרנט עבור סלקום טוטאלנט ■ המוצר הפרסומי עוטף באופן מלא את עמוד הבית של ynet ומשלב טכנולוגיה מתפרצת
ארגון העיתונאיםארנון (נוני) מוזסרשות התחרותטאבולהידיעות אחרונותכלכליסטמיזוגים ורכישותעיתונותפיטוריםקשת 12