ynet בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד
התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010
  
 
סקר TIM ליוני: "גלובס" - מספר 1 בכלכלה בגלישה מהעבודה
‎‎עפ"י סקר ‏TIM‏ למחצית הראשונה של 2010, אתר "גלובס" מזנק ב-17.4% בגלישה ממקומות העבודה, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד 10.4% מהחשיפה ■ מהפך בצמרת: וואלה מידרדר למקום הרביעי, ואת מקומו תופס YouTube
  
 
נועה פרג
נועה פרג
האם יד2 שווה את מחירה הגבוה?
נאחל לאילן ישועה שגורל הרכש שבישל בחשאי חצי שנה לא יהיה כגורלו העגום של "מקושרים"
כבר שנה שמנכ"ל וואלה, אילן ישועה, שומר על שקט תעשייתי. בניגוד לקבוצת "ידיעות אחרונות", שבה השקט התקשורתי הוא ערך מובנה בתרבות החבר...המשך
  
 
כבר לא משחק ילדים: פורטלי הילדים ברשת הפכו לעסק משתלם
ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים
  
 
קומסקור: זמן הגלישה בישראל גבוה ב-60% מהממוצע העולמי
מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים
  
 
ynet יתחיל לשווק ללקוחותיו גם שטחי פרסום בפייסבוק
מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט
  
 
דרור פויר / איור: גיל ג'יבלי
דרור פויר
התחליף הרשמי לפלאפל
טוב ורע, גבוה ונמוך, מתוחכם ודבילי - בתוך 10 שנים נהפך הטוקבק לדבר הכי ישראלי שיש
א. את המונדיאל הזה, או יותר נכון את חוויית הצפייה במונדיאל הזה, אפשר לחלק לשני חלקים, לא כולל כדורגל. מצד אחד עומדת איכות השידור...המשך
  
 
סקר TIM לחודש מאי: גוגל ממשיך להוביל את שיעור החשיפה
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
  
 
עשור ל-ynet: מציג כיצד ייראה האתר בשנת 2020
‎‎האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"
  
 
יון פדר: "הטוקבקים תורמים לאלימות בחברה הישראלית; בכמה מדיווחי המשט צנזרנו 70% מהם"
עורך ynet בגלי צה"ל: "יש בטוקבקים הרבה זבל, הסתות, קללות ודיבה. ועדיין, זה מכשיר ששווה לנו לשלם את המחיר עליו" ■ על המבזק המפורסם מ-2003, שדיווח כי אילן רמון ז"ל נחת בשלום: "המבזק לא פורסם באתר מעולם - אלא נשלח בטעות לארכיון ונחשף רק במנוע החיפוש"
  
 
בצל המשט לעזה: קמפיין אינטרנט לתמיכה בלוחמי השייטת
משרד היח"צ גלאי תקשורת מעלה קמפיין תחת הכותרת: "לוחמי השייטת, אל תניחו לרעש לבלבל אתכם. מחזיקים לכם ידיים מכל הלב" ■ הקמפיין יופיע בין השאר בוואלה וב-ynet, כאשר כל הגורמים המפרסמים עושים זאת בהתנדבות
  
 
פשרה משפטית בין וואלה לנענע10: עובד בכיר "יצונן" ל-45 יום
נענע10 טענה כי וואלה מבקשת להעסיק את העובד כדי להשיג מידע סודי ■ וואלה: "הטענות של נענע10 הזויות" ■ נענע10: "אילן ישועה לא מעניין אותנו"
  
 
סקר TIM לחודש אפריל 2010: "גלובס" מוביל את אתרי הכלכלה
"גלובס" מוביל בטבלה הכללית עם זינוק של 26%, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד כ-9% והידרדר למקום 17 ■ "גלובס" מוביל בפער גדול גם בגלישה ממקומות העבודה, עם זינוק של יותר מ-45% ■ ‎‎‏65% מהגולשים בישראל סבורים כי רמת השקיפות באתרים היא בינונית או מועטה
  
 
40 אלף הורדות לאלבום של משינה באתר זכיינית ערוץ 2 רשת
במהלך השבועיים של המבצע, בו ניתן היה להוריד את האלבום בחינם, נרשמה עלייה של 25% בגלישה באתר
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 276 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988