הרשות להגבלים עסקיים בחנה את העסקה וקבעה היום (ה') כי הוא לא פוגע בתחרותיות שבשוק ■ מסקר TIM עולה כי Alljobs הוא אתר חיפוש העבודה עם הרייטינג השני בגובהו (36%) אחרי פורטל דרושים
דחתה את בקשת אתר יד2 לפסול את הקמפיין של winwin בטענה כי יד2 - ולא winwin - הוא האתר הלוחות המתקדם ביותר ■ בקרוב ייכנס אתר יד2 לתחום ההיכרויות
הקמפיין ללוח האינטרנטי WIN WIN עלה באופן בלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ גורמים המקורבים לעסקה: "לא מדובר בשינוי האסטרטגיה הפרסומית של 'ידיעות אחרונות' אלא בעסקת ברטר עם רשת"
האתרים הזרים חוגגים: התחזקות ליו-טיוב, טוויטר ופייסבוק ■ בגיזרה הישראלית, האתרים של קשת ורשת ממשיכים להתחזק בחודש יולי
האם בשוק הישראלי יש מקום לעוד פורטל? אם שואלים את איש העסקים אלי עזור, התשובה היא כן ■ עזור משקיע 10 מיליון שקל בפורטל חדש שינסה לנגוס בנתחי הפרסום של האתרים המובילים בישראל
מ-Alljobs נמסר כי "מדובר בשלבי משא-ומתן שעליו כבר נכתב בעבר; אם תושלם העסקה נודיע על כך" ■ ב-ynet סירבו להגיב לידיעה
השיטה החדשה תחליף את המודל לפיו מוכרים פרסום על-פי מיקום באתר, זמן הקמפיין באוויר ורוטציה ■ את המהלך מובילים האתרים נענע10 ו-ynet, שהודיעו על מעבר לשיטה החדשה
לפני כחודש נחשף ב"גלובס" כי המדידה עתידה לצאת לדרכה ללא השתתפות וואלה ו-ynet, שני האתרים המרכזיים ששולטים בכ-70% משוק הפרסום המקוון
שנה וחצי אחרי המכרז למדידת הרייטינג באינטרנט, אין תאריך לתחילת המדידה ■ וואלה ו-ynet בחוץ ומשרדי האינטראקטיב כועסים ■ וואלה: "אנו מאמינים שנוכל להצטרף בהקדם למדידה, ומוכנים לתת גישה לנתוני האתר"
אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"
בגזרת האתרים הזרים: יו-טיוב מתחזק ופייסבוק נחלש ■ המיתון הגיע לאינטרנט - ירידה של 7% בקניות ברשת
הבאזז נגמר - ואתר Mako של קשת מאבד 22.6% עם סיום "האח הגדול VIP" ■ רק 18% מהגולשים מדווחים כי שמעו על טוויטר
בפיתוח הטכנולוגי של האתר המשותף הושקעו כמיליון שקל כשבאתר ימכרו ביטוחי רכב חובה, מקיף וצד ג' המיזם המדובר הינו במתכונת "מותג פרטי" לאתר ynet מבית ביטוח ישיר
מרבית האתרים רשמו ירידה בחשיפה החודש, למעט פייסבוק הפער בין וואלה ל-ynet ממשיך להצטמצם - ועומד על 133 אלף גולשים לשבוע בלבד
עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
האתר החדש יכלול גם את תכני חברת החדשות של הערוץ בנוסף, תכני המקור הטלוויזיוניים של רשת ישולבו ב-ynet מנכ"ל רשת המתפטר, יוחנן צנגן: "המהלך כולו יאפשר הפצת תכני הווידיאו של רשת לכמה שיותר גולשים"
ארגון העיתונאיםארנון (נוני) מוזסרשות התחרותטאבולהידיעות אחרונותידיעות תקשורתכלכליסטמיזוגים ורכישותעיתונותפיטורים