ynet בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
סרטון של נענע10 ו-msn נגד וואלה ו-ynet השתמש בדמות היטלר
גלובס tv MASA, גוף מכירת המדיה החדש בראשות גיא אליאב שהקימו האתרים נענע10 ו-msn ישראל , קיים אתמול כנס למפרסמים בו הוצג סרטון לכאורה מהסדרה הפרודית "היטלר", שהוסרה מ-YouTube עקב הפרת זכויות יוצרים ■ מנכ"ל וואלה: "חוסר טעם ושיפוט בין טוב לרע" ■ הווידיאו הוסר במהלך היום מהרשת
  
 
נענע10 ומיקרוסופט יקימו גוף משותף למכירת מדיה מקוונת
הגוף שייקרא MASA יציע למפרסמים שטחי וכלי פרסום מפולחים, בניסיון לשבור את הדואופול של שוק הפרסום הישראלי - וואלה ו-ynet, ובניסיון להפוך לגוף המדיה האינטרנטי הגדול בישראל
  
 
סקר TIM לחודש מארס: גוגל ופייסבוק בראש הדירוג
וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת
  
 
נועה פרג
נועה פרג
מי ישלם על תוכן באינטרנט
הגולש הישראלי הוא הרבה דברים, זה נכון. דבר אחד בטוח - פראייר הוא לא
כשרופרט מרדוק אומר בארה"ב שתוכן באינטרנט לא יוצע בחינם לנצח, היו בטוחים שגופי התוכן בעולם הקשיבו - והקשיבו היטב. גם בישראל. מבחי...המשך
  
 
"בעוד שנתיים, אתרים שלא ישתייכו לקבוצת מדיה יתקשו לשרוד"
‎לצד וואלה, ‏ynet‏ והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור
  
 
TIM פברואר: "גלובס" מוביל את אתרי הכלכלה בגלישה מהעבודה
‎‏ynet‏ עוקף את YouTube וחוזר למקום הרביעי, פייסבוק מקבע את מעמדו כאתר השלישי בגודלו בישראל ■ "גלובס" מוביל בפער גדול על המתחרים בגלישה ממקומות עבודה ■ חודש שני ברציפות מעל 40% ל-mako
  
 
פייסבוק שולטת: מה יקרה לרשתות החברתיות הישראליות?
אחרי שהרשת החברתית bona של אתר ynet נסגרה, הנתונים של גוגל טרנדס מראים ירידה במספר הגולשים במקושרים ובשוקס ■ האם פתיחת שוק הפרסום בפייסבוק בישראל תסמן את סופן של האלטרנטיבות המקומיות?
  
 
פייסבוק שולטת: ynet יסגור באפריל את הרשת החברתית bona
זאת כשנה וחצי בלבד לאחר ש-ynet השלים את רכישת האחזקות באתר הפונה לבני-נוער ■ מאז הרכישה bona לא הצליח לשמור על הפופולריות שלו - בעוד שפייסבוק המשיכה למשוך אליה יותר ויותר משתמשים, גם בני-נוער
  
 
סקר TIM לינואר 2010: הזרים מתחזקים, mako טס ל-41%
YouTube עקף את ynet בשיעורי החשיפה, ופייסבוק ממשיך להתחזק ■ בצמרת הטבלה מדורגים כרגיל גוגל (93%) ו-וואלה (67.7%), שהתחזקה בינואר ב-7.3%
  
 
אתר ynet ורשת דומינו'ס פיצה משיקים שיתוף-פעולה
דומינו'ס פיצה תפתח סניף מכירות מקוון שיהיה ממותג במשותף עם ynet, ואשר יפעל במקביל לאתר האינטרנט המרכזי של החברה המאפשר הזמנת פיצה באינטרנט ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל
  
 
סקר TIM: שיעור החשיפה של Mako זינק ב-47% בחצי שנה
מסקר TIM החצי-שנתי עולה כי פייסבוק ו-YouTube רשמו עליות חדות ■ את צמרת האתרים מובילה כתמיד גוגל עם שיעור חשיפה שבועי של 91.9%, ואחריה וואלה עם שיעור חשיפה שבועי של 63.1%
  
 
סיכום 2009 באינטרנט הישראלי: המשבר שלא היה
שנת המשבר של 2009 חלפה על פני האינטרנט הישראלי בקלות יחסית: הפרסום לא נפגע, וכמה עסקאות מהותיות מיצבו את השחקנים בעמדות חדשות לקראת העשור הבא ■ מה צופן העתיד לענף האינטרנט המקומי?
  
 
נועה פרג
נועה פרג
מפרקת את הדואופול
נענע10 השיגה את החברות הנחשקת בפייסבוק ותקבע עובדות וירטואליות חדשות
למרות שנכון להיום מדובר עדיין בסכומים קטנים המופנים לפרסום בפייסבוק, יחסית לפלטפורמות הפרסום "הוותיקות" יותר ברשת (5-7 מיליון שקל ...המשך
  
 
סופית: רשת תשדר משחקים מהמונדיאל במקביל לערוץ 1
זכיינית ערוץ 2 רכשה 8 משחקים בסכום המוערך ב-3.2 מיליון שקל ■ תהיה רשאית לשדר את המשחקים גם באתר המשותף שלה עם ynet
  
 
סקר TIM לנובמבר: פייסבוק מדיח את ynet מהצמרת
פייסבוק עולה למקום ה-3 אחרי וואלה וגוגל, על חשבון ynet שנדחק למקום ה-4 ■ msn ואורנג-'טיים מאבדים מכוחם ■ Mako מתחזק בזכות "האח הגדול" ומתברג לראשונה במקום ה-6
  
 
פורטל וואלה והחינמון "ישראל היום" החלו לשתף פעולה
שיתוף-הפעולה, שיתקיים הן ברמה התוכנית והן ברמה השיווקית, מהווה תגובת-נגד של "ישראל היום" למהלך האחרון של "ידיעות אחרונות", שהחלה לקדם את תכני מהדורת סוף השבוע של העיתון באתר ynet
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 276 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 18

צרו איתנו קשר *5988