ynet

כתבות אחרונות

 

רשת דורשת למכור בעצמה את שטחי הפרסום שלה ב-ynet

הזכיינית משדרת את תכני הטלוויזיה שלה באתר, ומבקשת להגדיל את התגמול שהיא מקבלת מ-ynet על נוכחותה בו ■ עפ"י ההערכה, ynet משלם לרשת 3-4 מיליון שקל בשנה

לי-אור אברבך 22.08.2010

לא רק מתחרים: וואלה ו-ynet ישתפו תכנים בתחום הלימודים

עפ"י ההסכם, שאושר ע"י הממונה על ההגבלים, מדור הלימודים של ynet יתבסס על תכנים של פורטל "יורם", בו שותפה וואלה

נועה פרג 22.08.2010

TIM: "גלובס" מתבסס כאתר הכלכלי המוביל בגלישה ממקום העבודה

אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ ‎‎האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube

‎‎נועה פרג‏ 09.08.2010

תקציב הפרסום של ynet עבר לענבר-מרחב-שקד

התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010

חגית ברונסקי 21.07.2010

סקר TIM ליוני: "גלובס" - מספר 1 בכלכלה בגלישה מהעבודה

‎‎עפ"י סקר ‏TIM‏ למחצית הראשונה של 2010, אתר "גלובס" מזנק ב-17.4% בגלישה ממקומות העבודה, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד 10.4% מהחשיפה ■ מהפך בצמרת: וואלה מידרדר למקום הרביעי, ואת מקומו תופס YouTube

‎‎נועה פרג‏ 14.07.2010

האם יד2 שווה את מחירה הגבוה?

נאחל לאילן ישועה שגורל הרכש שבישל בחשאי חצי שנה לא יהיה כגורלו העגום של "מקושרים"

נועה פרג 12.07.2010

כבר לא משחק ילדים: פורטלי הילדים ברשת הפכו לעסק משתלם

ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים

נועה פרג 02.07.2010

קומסקור: זמן הגלישה בישראל גבוה ב-60% מהממוצע העולמי

מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים

נועה פרג 24.06.2010

ynet יתחיל לשווק ללקוחותיו גם שטחי פרסום בפייסבוק

מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט

נועה פרג 20.06.2010

התחליף הרשמי לפלאפל

טוב ורע, גבוה ונמוך, מתוחכם ודבילי - בתוך 10 שנים נהפך הטוקבק לדבר הכי ישראלי שיש

דרור פויר 20.06.2010

סקר TIM לחודש מאי: גוגל ממשיך להוביל את שיעור החשיפה

לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%

נועה פרג 14.06.2010

עשור ל-ynet: מציג כיצד ייראה האתר בשנת 2020

‎‎האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"

‎‎נועה פרג‏ 09.06.2010

יון פדר: "הטוקבקים תורמים לאלימות בחברה הישראלית; בכמה מדיווחי המשט צנזרנו 70% מהם"

עורך ynet בגלי צה"ל: "יש בטוקבקים הרבה זבל, הסתות, קללות ודיבה. ועדיין, זה מכשיר ששווה לנו לשלם את המחיר עליו" ■ על המבזק המפורסם מ-2003, שדיווח כי אילן רמון ז"ל נחת בשלום: "המבזק לא פורסם באתר מעולם - אלא נשלח בטעות לארכיון ונחשף רק במנוע החיפוש"

שירות גלובס 08.06.2010

בצל המשט לעזה: קמפיין אינטרנט לתמיכה בלוחמי השייטת

משרד היח"צ גלאי תקשורת מעלה קמפיין תחת הכותרת: "לוחמי השייטת, אל תניחו לרעש לבלבל אתכם. מחזיקים לכם ידיים מכל הלב" ■ הקמפיין יופיע בין השאר בוואלה וב-ynet, כאשר כל הגורמים המפרסמים עושים זאת בהתנדבות

נועה פרג 02.06.2010

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 295 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 19