הזכיינית משדרת את תכני הטלוויזיה שלה באתר, ומבקשת להגדיל את התגמול שהיא מקבלת מ-ynet על נוכחותה בו ■ עפ"י ההערכה, ynet משלם לרשת 3-4 מיליון שקל בשנה
עפ"י ההסכם, שאושר ע"י הממונה על ההגבלים, מדור הלימודים של ynet יתבסס על תכנים של פורטל "יורם", בו שותפה וואלה
אתר יד2 זינק ב-16.4% ■ סיום המונדיאל הוביל לירידה בטראפיק של אתרי הספורט ■ האתרים הבינלאומיים ממשיכים לבסס את מעמדם בצמרת האתרים בישראל - בהובלת גוגל, פייסבוק ו-YouTube
התקציב טופל עד לאחרונה בידי שלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב מאז השקת האתר ■ ענבר-מרחב-שקד מטפל גם בתקציב הפרסום של winwin, אתר הלוחות של ynet, החל מינואר 2010
עפ"י סקר TIM למחצית הראשונה של 2010, אתר "גלובס" מזנק ב-17.4% בגלישה ממקומות העבודה, בהשוואה ל"דה מרקר" שאיבד 10.4% מהחשיפה ■ מהפך בצמרת: וואלה מידרדר למקום הרביעי, ואת מקומו תופס YouTube
נאחל לאילן ישועה שגורל הרכש שבישל בחשאי חצי שנה לא יהיה כגורלו העגום של "מקושרים"
ההשקעות הגדולות יחסית שנעשו בשנתיים האחרונות בפורטלי הילדים באינטרנט - 5 מיליון שקל ב"מומו הפרה" ו-800 אלף שקל ב"עמוד הבית הראשון שלי" - מבהירות כי מדובר בפלטפורמה מפולחת היטב עבור מפרסמים
מהדו"ח עולה כי הגולש הישראלי מבלה באינטרנט 38.3 שעות בממוצע בחודש - שני רק לגולש הקנדי המבלה ברשת 40.4 שעות בממוצע לחודש ■ כשני שליש מ-20 האתרים המובילים בישראל הם אתרים לוקליים ולא בינלאומיים
מדובר רק בשטחי הפרסום בעמודים הפנימיים של פייסבוק ולא בעמוד הבית של האתר - שאת שטחי הפרסום שבו משווק בבלעדיות MASA, גוף המדיה החדש של נענע10 ומיקרוסופט
טוב ורע, גבוה ונמוך, מתוחכם ודבילי - בתוך 10 שנים נהפך הטוקבק לדבר הכי ישראלי שיש
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
האתר חוגג עשור לעלייתו לאוויר - ומעלה מיזם מעניין במיוחד בשיתוף עם משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בו ניתן לצפות ב'עתיד' כמו גם בעבר ■ עורך האתר, יון פדר: "בכל יום מבקרים ב-ynet כ-1.5 מיליון גולשים שונים"
עורך ynet בגלי צה"ל: "יש בטוקבקים הרבה זבל, הסתות, קללות ודיבה. ועדיין, זה מכשיר ששווה לנו לשלם את המחיר עליו" ■ על המבזק המפורסם מ-2003, שדיווח כי אילן רמון ז"ל נחת בשלום: "המבזק לא פורסם באתר מעולם - אלא נשלח בטעות לארכיון ונחשף רק במנוע החיפוש"
משרד היח"צ גלאי תקשורת מעלה קמפיין תחת הכותרת: "לוחמי השייטת, אל תניחו לרעש לבלבל אתכם. מחזיקים לכם ידיים מכל הלב" ■ הקמפיין יופיע בין השאר בוואלה וב-ynet, כאשר כל הגורמים המפרסמים עושים זאת בהתנדבות
ארגון העיתונאיםארנון (נוני) מוזסרשות התחרותטאבולהידיעות אחרונותכלכליסטמיזוגים ורכישותעיתונותפיטוריםקשת 12