קרן קיסטון, שרכשה את אגד, מבקשת למשוך מהחברה דיבידנד בסך 500 מיליון שקלים • בית המשפט המחוזי דן כעת בהסכמות בנושא בין משרד התחבורה וחברת אגד, וההערכה הזהירה היא שהוא ייטה לאשר אותן
לגלובס נודע שמפעילות האוטובוסים הגיעו להסכם פיצויים עם המדינה על אובדן ההכנסות מדילול קווים עקב המלחמה • כדי שהסיוע שעומד על 100 מיליון שקל לא ישמש לרווחים, הוא הותנה בהשתתפות בעלי החברות ובאי חלוקת דיבידנדים עד סוף השנה • אגד ודן סירבו לתנאים
דוחות קרן קיסטון חושפים הערכת שווי חדשה לחברת האוטובוסים שבשליטתה - 5.65 מיליארד שקל, גבוה ב־17% מהמחיר בו נרכשה • דמי הניהול למנהלי הקרן יותר מהוכפלו ל־15 מיליון שקל במחצית השנה • וגם: המחלוקת סביב הדיבידנד שמבקשת אגד לחלק לבעליה, ובכמה מוערך שווי זכיינית הקו האדום
אגד ביקשה לחלק 500 מיליון שקל שלא מיתרת רווח • המדינה מתנגדת מתוקף הסכמי ההפעלה עם החברה
חברות אוטובוסים מתלוננות בפני משרד התחבורה על מחסור חמור באלפי נהגים, ונסיעות מתוכננות לא יוצאות לדרכן • אלא שבדיווחים למשקיעים הן מתגאות במציאות שונה בתכלית, רווחית ויציבה, ואפילו מחלקות דיבידנדים של מאות מיליוני שקלים • כך הפך מנגנון הסבסוד של המדינה לחלק מבעיית התחבורה הציבורית
חברת התחבורה הציבורית מבקשת לאשר חלוקת כ–70% מההון העצמי שלה, שלא מיתרת הרווח, עיקרה לבעלת השליטה, קרן קיסטון של רוני בירם וגיל דויטש • טוענת כי גם לאחר הדיבידנד היא תסיים את שנת 2023 עם הון משמעותי, לאחר שתרשום רווח נקי של 200 מיליון שקל
עם פרסום התוצאות הכספיות של קרן קיסטון לרבעון הראשון, דווחו הביצועים של אגד, שבעבר הייתה חברה פרטית
קורס חדש של סטארט-אפ אקטיבפנס, בשיתוף עם אוניברסיטת ניו יורק, יעסוק ב-Trust & Safety • וגם: שיתוף-פעולה חדש בין HopOn לחברת האוטובוסים אגד • אירועים ומינויים
חיים כצמן מתמודד עם חובות לבעלי האג"ח, מניה צונחת ועוד צרות, אך לא מוותר • בפאגאיה למדו שמה שעולה מהר - יורד מהר יותר • הסטודנטים איבדו 50 מיליון שקל במניות איסתא, מכירת מקס הרגיזה במיוחד את אלפרד אקירוב, ואילו באגד העובדים מרוצים וקיבלו צ'קים שמנים • שוק ההון מסכם את 2022
הביקורת על העסקה למכירת מניות התאחדות הסטודנטים באיסתא במחיר מוזל, מתווספת למקרים קודמים, כמו בצים ובתנובה, שבהם הובילו נציגי ציבור רחב מימוש של נכסים במחיר שהתברר כאטרקטיבי דווקא לקונים • עו"ד מיקי ברנע: "רוב הסיכויים שלא יהיו להם כלים להתמודד נכון עם עסקאות כאלה"
לפי משרד התחבורה, דן ואגד ביקשו להפסיק את שירותי ההסעות בתום תקופת הניסוי ב-31 בדצמבר
הרווח נקי של קיסטון בשלושת הרבעונים הראשונים עלה בחדות לסך של כ-97.1 מיליון שקל, לעומת הפסד בתקופה המקבילה אשתקד
פרקליטות מיסוי וכלכלה ביקשה לגזור על נתן פורמן, שהיה אחראי על רכש האוטובוסים באגד, שנתיים וחצי מאסר בפועל לאור חומרת המעשה והיקף בקשת השוחד • השופט החליט להתחשב בגילו ובהיעדר עבר פלילי של הנאשם
השווי של אגד השתנה בעסקה והוא נושק ל-5 מיליארד שקל • הסיבות לעלייה נובעות בעיקר מביצועי החברה בשנה החולפת • ההסדר שהושג ערב השלמת העסקה מול קרן הגמלאים גרע משווי החברה אך לא קלקל לבעלי המניות את החגיגה
חברת האוטובוסים שנמכרה במיליארדים רשמה ציונים גבוהים במדדי השירות וכבשה את צמרת הקטגוריה • בצל המאבקים הפנימיים והשינויים הפרסונליים בצמרת החברה, אל על התברגה במקום ה־94 • אסף זגריזק ומיכל רז-חיימוביץ'
צמד יזמי קרן התשתיות קיסטון צפויים אומנם להשלים את עסקת הענק לרכישת חברת התחבורה הציבורית, אך בדרך הם נאלצו להשקיע מכספם הפרטי 125 מיליון שקל בהנפקת זכויות של הקרן, שבה בחרו רוב הגופים המוסדיים שלא לקחת חלק
אוטובוסיםגיל דויטשדיבידנדדןמיזוגים ורכישותמשרד התחבורהנבות ברקיסטוןרוני בירםתחבורה ציבורית