על ישום iPhone שיהפוך כל סרטון משפחתי לקומיקס, ומדריך יעיל לשידורים ישירים ברשת
לטענת התובעים, פרטנר מציגה תעריף מסוים בנוגע לגלישה ברשת האינטרנט מחוץ לישראל, אך בפועל מחייבת את לקוחותיה בסכום הגבוה בשיעור ניכר מזה שמצוין בתעריף
סגנית שר התמ"ת: "נפח הגלישה ממכשיר הסלולר אינו מעודכן באופן נגיש וברור על צג הנייד, עובדה המקשה על יכולתם של צרכנים העושים שימוש בשירות זה לתכנן את קצב גלישתם"
סקר על הרגלי הגלישה בסלולר בקרב צעירים, שערך משרד הפרסום "לעומק התודעה", מראה כי רובם משתמשים במכשיר כדי להתעדכן בפייסבוק, לחפש מידע ולקרוא מיילים ■ הבעיה היא שרובם לא יודעים כמה זה עולה להם
דו"ח מקיף של חברת המחקר: השימוש ברשתות חברתיות זינק ב-43% לעומת יוני 2009, בעוד שהזמן שבילו אמריקנים בשליחת מיילים ירד ב-28% ■ רשת פייסבוק אחראית כנראה לשינוי בדפוס השימוש באינטרנט
מהחיוג הקולי שלא מצליח להבין אותנו, דרך התא הקולי שנכחד בעידן ה-SMS ועד לשיחות הווידיאו שהיו אמורות להיות הפריצה הגדולה במכשירי הדור השלישי אבל הפכו לפריט ארכיוני
חששתם שהביומטרי ייכנס לכם לתחתונים? חכו חכו - 1984 זה כלום לעומת 2010
בדיקת אתר "כמהזה" מגלה כי פלאפון משתלמת ביותר בארה"ב ואירופה, ואילו אורנג' משתלמת ביעדי המזרח הרחוק ■ לרוב משתלם יותר לרכוש חבילה ידועה מראש מאשר לשכור כרטיס SIM ולשלם לפי השימוש
סגן נשיא להנדסה בענקית החיפוש: התעריפים עבור מודעות פרסום בסלולר גדלו באופן דרמטי בשנים האחרונות
תציע מסלולי ניהול תוכן בדרגות חסימה שונות ■ עלות "המסלול הירוק" היא 4.90 שקלים לחבילות ה-AP/HTML, ו-14.90 שקל בשימוש במודמים סלולרים ובראוטר
המשרד פירסם השבוע 18 שימועים צרכניים, אך אף אחד מהם לא נוגע להפרדה מבנית בסלולר
המסלול הראשון הוא לחצי שנה בתשלום חד-פעמי של 149 שקל ובמחיר אחיד של 7-13 שקל למגה ■ המסלול השני מציע מחיר ידוע מראש, החל מ-69 שקל לחבילה של 5 מגה לחודש
זאת במטרה לבסס מעמד של מובילות בכל הקשור לאינטרנט הסלולרי ■ סמנכ"ל השיווק של פרטנר, ארז פז: "היום אנו מראים למי שפקפק למה נכנסנו למפ"א; אין לאף אחת ממתחרותינו יכולת לעשות מה שאנחנו עושים עכשיו"
חבילות הגלישה של חברות הסלולר מורכבות, והצרכנים מתקשים להבין אותן ולהשוות ביניהן ■ בעזרת אתר "כמהזה" בודק "גלובס" איך להתאים את החבילה לצרכים, ולמי כדאי לשלם 150 שקל על חבילה ללא הגבלה
חברות הסלולר בעולם ובארץ מבינות זאת היטב, ונדרשות להשקיע משאבים רבים ברשתות
כך עולה מממצאי דו"ח תנועת האינטרנט ברשתות סלולריות של אלוט תקשורת ■ הגידול בצריכת רוחב הפס ברשתות הסלולר בעולם נובע בעיקר מגידול משמעותי בשימוש באפליקציות כמו YouTube וסקייפ
אינטרנטאנטנות סלולריותדור 5 בסלולרחברות סלולרחו"לכרטיס סיםנתון אחד ביוםסיבים אופטייםסלולרתשתית אינטרנט