בקרוב נקבל בחשבונות הטלפון תזכורת בפונט גדול לכך שתוקף מבצע עומד להסתיים
מחקר עולמי מיוחד, שמתפרסם לראשונה ב"גלובס", מראה שאנחנו אמנם מחוברים אבל לא מבינים את כל האספקטים של הרשת ■ המחקר בוצע על ידי המרכז לחקר הפסיכולוגיה של האינטרנט
Openwave תובעת את אפל ו-RIM בטענה כי הפרו זכויות פטנט ■ "תחום ההמצאות הוא מהיסודות של שוק הסלולר, ואנו מאמנים שמגיע לנו לקבל תשלום על שימוש בטכנולוגיות שלנו"
חברות הסלולר אמנם הורידו את תעריפי השיחות מחו"ל, אך זו עדיין דרך קצת יותר יקרה משימוש בכרטיס סים ■ השוואת "גלובס" ו"כמהזה" מגלה כי הפער גדל ככל שהנסיעה ארוכה יותר
מדוח MobileTrends של חברת אלוט תקשורת עולה כי את עיקר הזינוק (101%) רשם תחום האפליקציות לשיחות מבוססות אינטרנט סלולרי (VoIP) ותחום האפליקציות להודעות מיידיות
משרד התקשורת מעוניין בנתונים במטרה לקבוע את המחיר שישלמו המפעילים החדשים עבור רכישת השירותים מהחברות הוותיקות ■ כיום המחיר גבוה מאד ללא שום ביסוס כלכלי
מנכ"ל Mobilano במדור על פרסום בסלולר ■ מיקרוסופט פונה לקהל ישראלי באנגלית, נוקיה בצעד נואש למחזיקי האייפון, ובמשרד התחבורה החליטו שבלי משקפיים לא תסעו באוטובוס
בחברות הסלולר הפכו את שיטת 'מצליח' לאמנות ■ בעזרת מיזם "חיסכון סלולרי" מצביע "גלובס" על מקרים שבהם לקוחות משלמים יותר מדי ללא הצדקה - ומציע דרכי התמודדות
כך תייעלו את עלויות השיחות למרות מערכת החליבה המשומנת של מפעילות הסלולר
תיירים ישראלים משלמים בממוצע 15 דולר על מגה ביט אחד, בעוד תיירים מיוון משלמים 5 דולר ■ תיירים מישראל שמבקרים באירופה אינם יכולים לקבל את המחירים של האזרחים המקומיים
בתביעה, בהיקף 22.8 מיליון שקל, נטען כי סלקום מודיעה ללקוחותיה בטרם עת על מיצוי מלוא חבילת הגלישה שלהם
גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר בארץ ובעולם ■ והפעם: אוגמנטד ריאליטי - מאיפה זה נולד, ולאן זה עוד צפוי להגיע
תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", סלקום משיקה את "סלקום 360" ■ "היעד הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי"
אל תתנו לאקזיטים לבלבל אתכם: בועת אינטרנט 2000 היא לא בועת אינטרנט 2011
החברה מחליפה את חבילות הסלולר שהיא מציעה ללקוחות המגזר הפרטי ■ החבילות החדשות יוצעו ב-99-299 שקל לחודש ללא התחייבות, עם אפשרות מעבר בין החבילות
ממחקר של דלויט על מגמות בשוק הצריכה הסלולרית עולה כי למחירי הגלישה יש חשיבות רבה, סבסוד המכשירים ייעלם, הודעות ה-SMS עדיין מכניסות, אבל הפרסום עדיין מדשדש
אינטרנטאנטנות סלולריותדור 5 בסלולרחברות סלולרחו"לכרטיס סיםנתון אחד ביוםסיבים אופטייםסלולרתשתית אינטרנט