מנהלי הקרן דרשו השתתפות בהוצאות בסך של 500 אלף שקל בשנה
ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני תתחרה במכוניות הספורט-סאלון הגרמניות ■ הרכב כולל "בקרת רעשים אקטיבית" לנטרול רעשי חוץ ומערכת אקטיבית למניעת התנגשות צידית
הדור החדש של ריינג'-רובר ספורט דיזל שומר על הקסם הקשוח של קודמו ■ ייחודו ביכולת השטח הרצינית, רק שספק אם הלקוחות שוחרי התדמית יורידו אותו מהכביש
השנה החליטו אנשי וולוו להשתחרר אחת ולתמיד מתדמית הסבתא ■ המשימה שסומנה הייתה: לייצר מלכת בטיחות שתטען גם לכתר מלכת הכביש ■ לתוצאה קוראים "וולוו S60 החדשה"
חשנו את הדם קופא בעורקינו. נלכדנו בידיו של שוטר תנועה. אויבו המושבע והנצחי של כל נהג, כידוע לכל אוחז-הגה ישראלי, מוביל אותנו למבחן הנהיגה בגרסאות הקבריולה והקופה מודל 2010 של ב.מ.וו 3 ■ דממה כבדה השתררה בלימוזינה. אפילו השלג נעשה סמיך יותר
מנהלי בית ההשקעות אינפיניטי, שזכה במכרז של ניהול קופת הגמל של עובדי חברת החשמל: "דמי הניהול עלו מבחינת הציבור הדומם בקופות הגמל הגדולות שלא הגיב. מנגד, דמי הניהול של מי שכן זז מהקופה שלו והגיב לשינויים, ירדו"
הקרן חתמה גם על שיתוף פעולה עם עיריית צ'נגדו להקמת חממות ופארק היי-טק
פורשה קאיין החדשה צמצמה מאוד את יומרות השטח שלה ■ די לה ביכולת שבילים מוגברת וביכולת חולית נאה ■ הסיבה? בדיוק אותה אחת שבעבר נדחתה על הסף: איש לא הולך "לטחון" 100 אלף דולר על סלעים - אז למה לטרוח, להכביד ולייקר?
סדרה 5 החדשה של ב.מ.וו היא מכונית גדולה, נוחה ובעלת עיצוב שמרני, ובגירסת 523 ההתחלתית היא אינה מיועדת לשוחרי הריגושים ■ אבל מתחת לכסות היא ממשיכה את המורשת הדינמית-מבריקה של קודמתה
חברות יוקרה בתחומי עיצוב הבית, רכב ותכשיטים יודעות להעריך לקוחות "כבדים" ■ לקוחות VIP מיוחסים במיוחד יוזמנו לאירוח יוקרתי בבית המעצב באיטליה ולהשקות של מכוניות בחו"ל ויבחרו שעון או תכשיט בסלון ביתם
למי שמתעקש על קבריולה - מרצדס E קלאס החדשה היא קבריו משובחת: יפה, נוחה להפליא, מרשימה, יעילה ומהירה, אף כי לא מרגשת לנהיגה ■ היא עושה בדיוק את מה שקבריולה אמורה לעשות: מנפחת את האגו ומעלה אגלי זיעה על המצח
היתרון הגדול של לקסוס GS300 בפלח היוקרה הוא יכולתה לשקף את האופי היפני של מתכנניה: רגועים, מדויקים, חסרי פשרות ושומרים על דיסקרטיות ■ מי שיוותר על התנהגות ספורטיבית, יפוצה גם בנוחות נסיעה שמותאמת היטב לתנאי האספלט הישראליים
חיצונית קל מאוד לזהות את קהל המטרה אליו מכוון הדור החדש של ניסן מוראנו: שוק הקרוס-אובר היוקרתי ■ מדובר בכלי נעים ומהונדס היטב, שיספק לשוחרי הסטטוס כמויות נכבדות של תשומת-לב ויפנק את נוסעיו
אבי קנת, מנכ"ל חברת רכבי היוקרה, מודה כי שנת הפעילות הראשונה של אינפיניטי לא הניבה תוצאות טובות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר כי הדרך לקהל היעד המפונק היא מהלכי קד"מ - ולא מתנצל על הקמפיין המתנשא
מותג היוקרה היפני חושף מנוע V6 דיזל עם 55 קג"מ, שיוצע השנה באירופה ברכבי הכביש-שטח של המותג ובמכונית הסאלון M
כשחברת החשמל רוצה לחסוך, היא יודעת איפה - בדמי הניהול של פנסיית עובדיה
אלטשולר שחםאמיר אילבתי השקעותהבורסה בת"אהשקעותחיסכון פנסיונימדד S&P 500מור בית השקעותקרנות השתלמותקרנות פנסיה