בידור

כתבות אחרונות

 

קישים ושעשועים

פעם אנשים היו נפגשים בסלון אצל חברים ומשוחחים. עכשיו צריך להסתייע באביזרי בידור - היום העם רוצה קישים ושעשועים

ליאור טומשין 16.07.2012

איימי וויינהאוס וקלישאת המוות

"מועדון ה-27" משמש את הממסדים הכלכליים-תרבותיים כתמרור אזהרה נהדר

שרון מולדאבי 30.07.2011

כמו נבחרת ישראל בכדורגל

"נבחרת ישראל" של ערוץ 10 לא תמיד מצחיקה, אך פה ושם בצבצה אמירה שהיא מעבר לדאחקה

ניר קיפניס 31.05.2011

ביבי, רוצה להיות "אותנטי"?

תוכניות הבידור והריאליטי הפכו ללב ההתרחשות: אם אתה לא שם, אתה לא קיים

לי-אור אברבך 10.02.2011

פרצופה של המדינה: ראיון מיוחד עם גיל פרנק ועומר ניצן

ההצגה "האריסטוקרטים" מעוררת הדים נרחבים ■ בראיון ל"גלובס" מדברים גיל פרנק ועומרי ניצן על החזרה אל ראשית ימי המדינה כמראה לכשלים של ישראל 2011

טל פרי 01.02.2011

ערוץ E! משיק אתר חדש בשיתוף-פעולה עם msn ישראל

האתר החדש יכלול עדכונים מעולם הבידור בארץ ובחו"ל ■ במסגרת שיתוף-הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת msn ישראל, ואילו המדיה הפרסומית בו תשווק ע"י MASA

נועה פרג 25.01.2011

עוד "האח הגדול": הרשות השנייה אישרה יותר שעות ריאליטי

ועדת הטלוויזיה בראשות יעקב שחם קבעה כי כל אחד מהערוצים המסחריים יוכל לשדר 10 שעות של ריאליטי בשבוע, וכנגד זה יצטרך כל ערוץ לשדר 12 שעות שבועיות של תוכניות סוגה עילית

לי-אור אברבך 16.12.2010

מלך הרייטינג: האם יגדל מספר שעות השידור של תוכניות הריאליטי?

מועצת הרשות השנייה תדון בהגדלת מכסת הריאליטי ל-10 שעות שבועיות ■ הוועדה למדרוג: יותר צופים נחשפים לתוכניות "איכות" כשהן מוצמדות לתוכנית בידור וריאליטי

לי-אור אברבך 15.12.2010

בקרוב: 20 שעות ריאליטי בשבוע בערוצים 2 ו-10

לידי "גלובס" הגיעו הכללים החדשים עליהם אמורה להצביע השבוע מועצת הרשות השנייה ■ כל ערוץ יוכל לשדר 10 שעות שבועיות של בידור או ריאליטי - במקום 6 שעות שבועיות כיום

לי-אור אברבך 28.11.2010

ערוץ 10 חתם על הסכם רחב היקף עם המפיק יואב גרוס

מדובר בהסכם שעשוי להגיע לעשרות מיליוני שקלים ■ גרוס יפיק עבור ערוץ 10 שורת תוכניות בידור, לאחר שבשנים האחרונות הפיק תוכניות רבות בעיקר עבור זכיינית ערוץ 2 רשת

לי-אור אברבך 06.09.2010

PwC: "התנהגות צרכנית היא המניע לשינוי בענף הבידור והמדיה"

נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014

שירות גלובס 12.07.2010

הדיקטטור של תעשיית הבידור

צריך לתהות על השיטה הברוטאלית היוצרת מאושרים לרגע ומתוסכלים לכל החיים

יניב מגל 20.08.2009

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2