מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, החליט על כך במטרה לקדם את הטיפול בנושא, שמעכב את התפתחות תעשיית הסלולר בכלל ופיתוח הדור הרביעי בפרט
המשקיעים הפוטנציאלים חוששים שהחלטת השר תהפוך את מיזם חברת החשמל להימור מסוכן
לניסוי יש חשיבות רבה מבחינת בזק, משום שעל בסיסו תגבש החברה את פעילותה בתחום ■ במסגרת הניסוי יחוברו כ-150 בתים ובניינים
בנוסף, עומדת החברה לבקש רישיון לכניסה לעולם הטלפוניה ולפיכך היא צפויה לבקש בקשה לרישיון vob (טלפוניה על גבי הפס הרחב)
החברה, שבשליטת דודי ויסמן, אינה מתכוונת להקים מתג עצמאי, אלא לרכוש שירותי מיתוג מחברת פרטנר
(עדכון): לפני שעה קלה נודע על תקלה שגרמה לניתוקם של אלפי מנויים ■ ככל הנראה הסיבה לתקלה היא ניתוק, קריעה או גניבה של כבל מרכזי
בעקבות מתן ההקלות של משרד התקשורת להוט במסגרת המיזוג בינה לבין מירס, בבזק ידרשו שאותן ההקלות בדיוק יינתנו גם לה ולקבוצות-הבנות שלה
המועמדות של נויפלד מעוררת חשש בקרב גורמים רבים במשרד התקשורת החוששים ממינוי כפוי ■ עו"ד נויפלד משמשת היום רפרנטית תקשורת של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה
למירס יש 70 אלף לקוחות, ועל פי הערכות, אם ייבחר ספק חדש לצה"ל היא תיאלץ להיפרד מעשרות אלפי המנויים שלה, שלהם היא מספקת כיום שירות
המטרה של משרד התקשורת: להקצות מספרים חדשים כדי ליצור תחרות ולחייב את מפעילי התקשורת לשתף פרטי מנויים
שר התקשורת מתכוון להקים שוק סיטונאי שיגביר את התחרות בשוק הקווי: "השוק הסיטונאי לא נועד לאפשר לפרטנר ולסלקום לקבל הנחות על שימוש בתשתיות של בזק והוט. אני רוצה לראות את פרטנר וסלקום משקיעות בסיבים אופטיים"
מחקר של חברת המחקר האנגלית Arieso שואל עד מתי ימשיך הרוב הדומם לסבסד את הגולשים הכבדים, האם הצרכנים מעדיפים מהירות או חווית גלישה ■ איך כל זה קשור לרשת המשודרגת של סלקום?
זאת, רק לאחר שיוכח מעשית כי השוק הסיטונאי החדש, שאמור להחליף את ההפרדה המבנית הנוהגת היום בבזק ובהוט, עובד הלכה למעשה
על פי תנאי המכרז הצה"לי, רק מפעילי רשתות דור שלישי עם ניסיון של תשעה חודשים בתחום ובעלי 360 אלף מנויים יכולים להתמודד בו
מדובר בשירות ה-Callbox, המאפשר לבצע שלוש שיחות טלפון במקביל באמצעות מודם ייעודי ■ התברר כי השירות לא הותר לבזק באופן רשמי ברישיון
אילן בן דבבזקדוחות כספייםהוטחברות סלולרניר שטרןסלקוםסקיילקספלאפוןפרטנר