לא צריך רקע בעיצוב כדי לחבב את רנו סניק 2 ליטר החדשה ■ התמחור והאיכויות ראויים להציב אותה גבוה אצל משדרגי הציים ■ השוק הפרטי כבר מאתגר יותר
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
סכום הרכישה נחשף ב"גלובס" כבר בתחילת אוגוסט ■ מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן: "אנחנו מאוד מעוניינים ברכישות נוספות"
פחות משנה אחרי שהתפוצצה פרשת הבגידות הוציאו הגולפאי ואלין נורדגרן אי-מייל קצר שמודיע על פרידה; על-פי הערכות, במסגרת הסכם הגירושים ישלם טייגר מאות מיליוני דולרים לנורדגרן
זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל
בעשור האחרון השתלטו כמה מאסטרים (טייגר, פדרר, ארמסטרונג, בולט, פלפס) על הספורט. החווייה לצפות בהם היא לא פחות מגרנדיוזית. רק שהדילול בכמות הסטארים בכל ענף יצרה מצב שבלעדיהם אותם ענפי ספורט לא באמת מעניינים אותנו
אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת
כך עולה ממסמך פנימי של חברת IMG, הסוכנות המייצגת את הגולפאי, שהגיע לאתר CNBC ■ הסוכנות עצמה הפסידה 4.6 מיליון דולר
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
מאיזו רשת אופנה הישראלים הכי מרוצים? מסקר החברות המובילות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד, עולה כי הישראלים דווקא הכי מרוצים מרשת תמנון, ובאמצע מדורגות בצפיפות רוב הרשתות האחרות
נייר חדרה רשמה רווח של 24 מיליון שקל, כלל ביוטכנולוגיה רשמה הפסד של 24 מיליון שקל, פאנדטק הרוויחה 1.4 מיליון דולר ונטווז'ן הרוויחה 20 מיליון שקל ■ החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד במזומן של 108 מיליון שקל, שישולם ביוני 2010
חברת האופנה הצליחה להגדיל את המכירות, ושיעור הרווח הגולמי טיפס ל-61.9% ■ המנכ"לית אילנה קאופמן: "שמרנו על רמת הוצאות סבירה ביחס למכירות"
למרות נסיגה ניכרת בשיעורי הרווחיות של רשתות האופנה הנסחרות בבורסה - גולף, קסטרו ופוקס - הרי שביחס לציפיות המוקדמות הן הצליחו לסכם את 2009 בצורה סבירה, לא מעט בזכות רווחי הון חד-פעמיים
מנתונים שהתקבלו על-ידי Golfsmith, רשת קמעונאות מוצרי הגולף הגדולה בארה"ב, עולה כי בחמשת החודשים האחרונים נמכרו 9,564 מוצרים ממותגי טייגר וודס, לעומת 8,855 בתקופה המקבילה אשתקד
בראיון לטלוויזיה האמריקנית, ראשון מאז התפוצצה פרשת הבגידות שלו בדצמבר, אמר הגולפאי: "עדיין יש לי עוד הרבה טיפולים לגמילה ממין לעבור, וזה שאני חוזר לשחק לא אומר שאני אפסיק לקבל אותם"
TOP SHOPאופנהאייל גרינברגדוחות כספייםדלתאמיזוגים ורכישותסטימצקיעדיקהפוקסרשתות אופנה