ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי
לאחרונה עברה הרשת שינויים פרסונליים בהנהלה, שהובילו ככל הנראה להחלטה על השינוי במערך הפרסום
היקף הפרסום של Golf&Co עמד ב-2013 על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של אופנת גולף יישאר בשלב זה במשרד בורודה-קפלן
הסתכם ב-48 מיליון שקל ■ מכירות ההלבשה ירדו ב-2.3% ל-350 מיליון שקל
המנכ"לית אילנה קאופמן: "אני מקווה שהרשת הבאה שתפתח סניף בחו"ל תהיה גולף אנד קו"
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
האם הידיעה על החלטת פוקס לסגור 80 סניפים תוך שנה וחצי היא רק סנונית ראשונה? בעלי הרשתות מנסים להתכחש למצוקה שעלולה לגרום לירידה נוספת במכירות, אבל מבט מקרוב חושף את המצב הבעייתי
טליה פורת, מי שניהלה עד כה את המותג גולף אנד קו, תנהל את רשת כלי הבית החדשה של פוקס
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
בפשקווילים שהופצו בערב פסח נטען כי החברות בבעלות דנקנר - כמו סלקום, ישראייר וגולף אנד קו - מחללות שבת שופרסל: "הנושא הוא חלק מתחרות בלתי הוגנת של גורמים אינטרסנטיים בשוק המתקנאים בהצלחתנו"
אייל גרינברגביתילידוחות כספייםהקורונה הכלכליתאירועים ומינוייםטסלהיפית גרינברג (ג. יפית)ליסינגמדד המותגים 2019סיסקו ישראל