עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"
חברי ועדת הבריאות חתמו פה-אחד על הצעת החוק שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "מדובר בצעד היסטורי שיביא סוף-סוף לשינוי המיוחל"
לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"
זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן
השופטת בדימוס דליה דורנר: מחסני חשמל מפרה התחייבויות חוקיות, מתנערת תדירות מאחריות למוצרים פגומים ולא מטפלת כנדרש בתלונות צרכנים ■ מחסני חשמל: הטענות לא נכונות
דו"ח שפרסם הארגון קובע כי יש לבטל לחלוטין את דמי הקישוריות משום שמודל תמחור זה אינו משקף את עלות השיחות ■ "זו הדרך היחידה לבטל לגמרי עיוותים כגון סבסוד לקוחות גדולים באמצעות השיחות הנכנסות מלקוחות קטנים"
גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתוכנית של חגי גולן ברדיו 103FM: "מרבית הצרכנים לא ירכשו מוצרים על מנת להחזיר אותם, צריך לזכור שיש סנקציה של 100 שקל או 5% ממחיר העסקה למחזירי מוצרים"
חוסר היציבות שבו פועלת הטלוויזיה בישראל מביא גם לשינויים תכופים בלוח השידורים: תוכניות עולות, יורדות, מחליפות ימים ומשנות שעות ■ למרות שהבלגן אמור להזיק לזכיינים, הנתונים מראים כי אין פגיעה משמעותית ברייטינג
במבחן התלונה הזהה של "גלובס" נשלחה תלונה זהה לשורת גופים שאמורים לטפל בתלונות הצרכנים ■ במבחן הפגינה גם המועצה לצרכנות טיפול יעיל אך לא מושלם, ואילו למשרד התקשורת ולרשות להגנת הצרכן יש מה לשפר
מי הן אותן חברות היוזמות פנייה ללקוחות פוטנציאליים, מבטיחות להם מתנה ומזמינות אותם למפגשים עם נציגי מכירות לוחצים - שמחתימים אותם על עסקאות בסכומי-עתק, אשר ביטולן כרוך בקנסות מופרכים?
נהלי מעקב בעייתיים, קנסות מצחיקים, מחסור בכוח-אדם והיסטוריה של החלטות לא מיושמות גורמים לבעיות בפיקוח על איכות המזון בישראל ■ יוזמות חקיקה חדשות נמצאות בקנה, אך מוקדם לדעת אם הן יביאו את השינוי
חברות הסלולר מוותרות על חוזים מנייר ומחתימות את הלקוחות על מסך מחשב - ובמקביל עולה מספר המתלוננים שקיבלו חשבונות מנופחים הכוללים סעיפים שלא הוזכרו בחוזה ■ למי באמת טובה החתימה האלקטרונית?
ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים
לדבריו, הנתבעים גרמו לקריסת מגזין הצרכנות "אובייקטיבי" שהיה בבעלותו "הנתבעים פעלו במכוון לפגוע בי - אם בשל הביקורת הציבורית שמתחתי על התנהלותם, ואם כדי לסייע לאבישי להכין את הקרקע לעסקיה הפרטיים"
המועצה לצרכנותהפגנותמינוי בכיריםתאגיד השידור "כאן"