גלית אבישי

כתבות אחרונות

 

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

עידן חדש? הוגשה הצעת חוק להקמת רשות מזון מרכזית

חברי ועדת הבריאות חתמו פה-אחד על הצעת החוק שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "מדובר בצעד היסטורי שיביא סוף-סוף לשינוי המיוחל"

אפרת אהרוני 24.11.2010

ארגון "אמון הציבור" טוען: "מפעל הפיס מטעה את הציבור"

לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"

אפרת אהרוני 16.11.2010

"אמון הציבור" ערך יום עיון והדרכה בנושא חוק החזרת המוצרים

זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן

אפרת אהרוני 08.11.2010

תו "אמון הציבור" נשלל ממחסני חשמל: מתנערת מאחריות למוצרים

השופטת בדימוס דליה דורנר: מחסני חשמל מפרה התחייבויות חוקיות, מתנערת תדירות מאחריות למוצרים פגומים ולא מטפלת כנדרש בתלונות צרכנים ■ מחסני חשמל: הטענות לא נכונות

אפרת אהרוני 05.10.2010

4 אגורות יותר מדי: אמון הציבור קורא לבטל כליל את דמי הקישוריות

דו"ח שפרסם הארגון קובע כי יש לבטל לחלוטין את דמי הקישוריות משום שמודל תמחור זה אינו משקף את עלות השיחות ■ "זו הדרך היחידה לבטל לגמרי עיוותים כגון סבסוד לקוחות גדולים באמצעות השיחות הנכנסות מלקוחות קטנים"

אפרת אהרוני 10.08.2010

לין: "תקנת ההחזר הכספי טובות לצרכנים משועממים עם כסף"

גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתוכנית של חגי גולן ברדיו 103FM: "מרבית הצרכנים לא ירכשו מוצרים על מנת להחזיר אותם, צריך לזכור שיש סנקציה של 100 שקל או 5% ממחיר העסקה למחזירי מוצרים"

שירות גלובס 08.07.2010

האם הצופה הישראלי אדיש לתזוזות התכופות בלוח השידורים?

חוסר היציבות שבו פועלת הטלוויזיה בישראל מביא גם לשינויים תכופים בלוח השידורים: תוכניות עולות, יורדות, מחליפות ימים ומשנות שעות ■ למרות שהבלגן אמור להזיק לזכיינים, הנתונים מראים כי אין פגיעה משמעותית ברייטינג

לי-אור אברבך 23.06.2010

"אמון הציבור" - הגוף הצרכני המצטיין במבחן התלונה הזהה

במבחן התלונה הזהה של "גלובס" נשלחה תלונה זהה לשורת גופים שאמורים לטפל בתלונות הצרכנים ■ במבחן הפגינה גם המועצה לצרכנות טיפול יעיל אך לא מושלם, ואילו למשרד התקשורת ולרשות להגנת הצרכן יש מה לשפר

אפרת אהרוני 14.06.2010

מהו המחיר האמיתי של "מתנות החינם" שמציעות החברות השונות?

מי הן אותן חברות היוזמות פנייה ללקוחות פוטנציאליים, מבטיחות להם מתנה ומזמינות אותם למפגשים עם נציגי מכירות לוחצים - שמחתימים אותם על עסקאות בסכומי-עתק, אשר ביטולן כרוך בקנסות מופרכים?

מיכל רז-חיימוביץ' 06.05.2010

תקלות בשרשרת המזון: למה שוק המזון בארץ פרוץ לסכנות?

נהלי מעקב בעייתיים, קנסות מצחיקים, מחסור בכוח-אדם והיסטוריה של החלטות לא מיושמות גורמים לבעיות בפיקוח על איכות המזון בישראל ■ יוזמות חקיקה חדשות נמצאות בקנה, אך מוקדם לדעת אם הן יביאו את השינוי

אפרת אהרוני 18.02.2010

חתמתם על חוזה עם חברת סלולר בחתימה אלקטרונית? תבדקו את החשבון

חברות הסלולר מוותרות על חוזים מנייר ומחתימות את הלקוחות על מסך מחשב - ובמקביל עולה מספר המתלוננים שקיבלו חשבונות מנופחים הכוללים סעיפים שלא הוזכרו בחוזה ■ למי באמת טובה החתימה האלקטרונית?

אפרת אהרוני 18.11.2009

חשבון נפש: מי פגע השנה בצרכנים, והיכן צריכים הצרכנים להשתפר?

ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים

אפרת אהרוני ואורלי פלג-מזרחי 25.09.2009

עדי ז'ורבין תובע 3 מיליון שקל מהמדינה, דיסקונט וגלית אבישי: "הפכו אותי לפושט רגל"

לדבריו, הנתבעים גרמו לקריסת מגזין הצרכנות "אובייקטיבי" שהיה בבעלותו ; "הנתבעים פעלו במכוון לפגוע בי - אם בשל הביקורת הציבורית שמתחתי על התנהלותם, ואם כדי לסייע לאבישי להכין את הקרקע לעסקיה הפרטיים"

יצחק דנון‏ 19.10.2008

   12   

   נמצאו 30 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2