פז מסיימת בימים אלה הקמת תחנת כוח שנייה באשדוד, שמצטרפת לתחנה הראשונה שפועלת משנת 2009
משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה
קוקה-קולה ישראל מחזיקה במותגי המשקאות המובילים בארץ ■ החברה המרכזית למשקאות: "בעקבות העלייה הדרסטית במחירי התשומות, אנו מעדכנים את המחירון החל מ-4 בנובמבר" ■ העלאת המחירים אינה כוללת את מוצרי טרה
טרה נערכת להתרחבות - ותנובה נערכת להשיב מלחמה ■ שאלת המפתח היא האם טרה תנקוט באסטרטגיית מחיר ובאיזה עומק
המענק שאושר לטרה מהווה 23% מהשקעתה הכוללת בהקמת המחלבה בפארק התעשיות נועם ■ התחייבה להעסיק 650 עובדים במחלבה החדשה
משרד הפרסום יטפל בהשקת מותג התה הקר החדש של החברה, FUZE TEA
מדובר במחירים למסעדות וברים ■ מסעדן: "זו חזירות הולכת וגוברת. הן מוכרות עשרות אלפי חביות בירה בחודש, ויש להן שליטה אבסולוטית על שוק הבירה"
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
רשתות השיווק דיווחו היום כי הן עדיין לא רואות השפעה על מכירות הקולה בעקבות הפרסומים בעולם כי צריכה מוגברת של חומר הקרמל במשקאות גורמת לסרטן
החברה המרכזית למשקאות, בשליטתו של מוזי ורטהיים, הצליחה היום למחוק מהמסחר את החברה הבת נביעות, כאשר הצעת הרכש שלה התקבלה, במחיר של 14.75 שקל למניה
היא כמעט ולא השתלבה בעסקיו הרבים של אביה, מוזי ורטהיים, אבל החודש דרורית ורטהיים קיבלה ממנו שליש ממניות החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה) ■ "זו החכה האחרונה. בעצם הוא אומר לה: 'עכשיו תוכיחי את עצמך'"
אחרי שמוזי ורטהיים העביר את המניות בקוקה-קולה ישראל לילדיו, שאלת המפתח היא מה יהיה טיב היחסים בין נשיא החברה, רוני קוברובסקי, לילדיו של ורטהיים
בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
מוזי ורטהיים הגיש הצעת רכש מלאה למניות החברה על סך 13.3 מ' ש' ■ אם עד סוף החודש תושלם העסקה, תימחק נביעות מהמסחר ■ רוני קוברובסקי, נשיא קוקה קולה, יישאר בעל עניין
זאת בשל בעיה בסימון הרכיבים על התווית ■ החברה: המוצר תקין ואינו בעייתי לשימוש
העלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית