בשיא המשבר הגיעה הירידה במכירות משקאות המותג לכ-25%-30% ■ סטורנקסט: הנתח הכספי של משקאות המותג ירד באותה תקופה מ-74% ל-69.5% ■ יפאורה-תבורי וטמפו המתחרות נהנו מהמשבר רק באופן חלקי
בני הזוג חשודים כי ניסו לסחוט באיומים את יורם שגיא, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית למשקאות קלים, ודרשו ממנו תמיכה כספית חודשית ■ מחר הם יובאו לביהמ"ש להארכת מעצר
אנחנו נעלבים כשמסתירים מאיתנו, אבל לא ממש רוצים שיאמרו לנו כל הזמן את האמת
עם זאת, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן, מתעקש: "המכירות לא נפגעו" ■ גורם במערכת הבריאות: "קוקה-קולה היתה צריכה להתנהל ב-180 מעלות אחרת" ■ בכיר ברשתות השיווק: "לו ידענו, היינו אוספים מיד את המוצרים"
(עדכון) - מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן: "אנחנו לא מרגישים ירידה במכירות" ■ החברה מרחיבה את סדרות הבקבוקים שייאספו מהמדפים לבקבוקים שתאריכי התפוגה שלהם הם 17-23 במארס
בדיקת "גלובס": רשתות השיווק לא קיבלו הודעות על איסוף מהמדפים של בקבוקי קוקה-קולה מתאריכים נוספים ■ בכיר באחת הרשתות: "אם הדברים נכונים, זו פשוט שערורייה"
קוקה-קולה ישראל: "קיים חשש לסטיית ריח בסדרת ייצור מוגבלת של קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה באריזות 1.5 ליטר בלבד, עם תאריך תפוגה 18.3.10 או 19.3.10; מבדיקות שנערכו עולה כי אין סכנה בריאותית"
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
בן נון החליט לפרוש בשל חילוקי דעות עם בכירים בהנהלה האוסטרית ■ אורלי שמש, סמנכ"לית הכספים של החברה, תחליף אותו באופן זמני
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
(עדכון) - לאחר הראיון הבלעדי ל"ליידי גלובס" נקראה סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה לשיחה במשרדו של מנכ"ל החברה המרכזית למשקאות קלים, שם הוטחה בה ביקורת על דבריה וגם על שלבשה חצאית מיני בצילומים ■ כמה ימים לאחר מכן פורסם כי החליטה לפרוש ■ החברה המרכזית למשקאות קלים, היום: "לא יצאה כל הודעה רשמית מטעמנו על פרישתה, היא כרגע בחופשה"
החברה המרכזית למשקאות קלים קבעה טבלת הנחות חדשה למחירי משקאות קלים עבור מפעילי מכונות אוטומטיות למשקאות, כך שיצומצם פער המחירים בין חברת הבת של קוקה-קולה, משקר, לבין יתר המפעילים
העלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית