החברה המרכזית למשקאות קלים

כתבות אחרונות

 
חוגלה קימברלי | לפני כולם

רבוע כחול הוציאה חיובים לספקים באופן חד-צדדי

הרשת נימקה את החיובים ב"שחיקה ברווחיות" ■ רבוע כחול: "הספקים מעלים מחירים ללא הצדקה, ועכשיו, כשהחל לחץ ציבורי נגדם, הם מנסים להסיט את האש לכיוון הרשתות"

אילנית חיות 12.06.2011

נביעות מתקשה: המכירות צנחו והחברה עברה להפסד

רשמה ברבעון הראשון הפסד של 3.6 מיליון שקל ■ הרעה נרשמה בכל הפרמטרים הכספיים

אילנית חיות 30.05.2011

מנכ"ל טמפו לשעבר רפי בהרב עובר לקוקה-קולה ישראל

בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל ‏

אילנית חיות ‏ 08.03.2011

בקשה לייצוגית ב-1.2 מיליארד שקל: קוקה-קולה מכיל אלכוהול

התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ

יוסי ניסן 20.02.2011

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

אילנית חיות 13.02.2011

פשרה בייצוגית: קוקה-קולה תפצה לקוחות בכ-2 מיליון שקל

זאת בגין תקלה שאירעה בנובמבר 2009, במסגרתה שווקו לציבור בקבוקי משקה שהכילו כמויות מזעריות של חומרים זרים שגרמו לריח רע ■ החברה תפצה באמצעות תרומה לאוכלוסייה נצרכת

אפרת אהרוני 10.02.2011

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל

אילנית חיות 20.01.2011

סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%

כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"

אילנית חיות 02.01.2011

הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר

בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר

אתר חדשות ערוץ 2 29.12.2010

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

עוקץ בקוקה-קולה: כך פינקו המאבטחים את חבריהם לכבוד החג

גלי צה"ל: העובדים גנבו מכספת החברה כרטיסי תדלוק אלקטרוניים בסכום של 500 שקל ומכרו אותם לחבריהם ב-300 שקל, כשעל הדרך הם משלשלים לכיסם רווח נאה על חשבון החברה

שירות גלובס 16.09.2010

מנכ"ל נביעות החדש יהודה פורטה ירוויח 78 אלף שקל בחודש

החברה הודיעה היום לבורסה על אישור תנאי העסקתו של פורטה, שייכנס לתפקידו כמנכ"ל נביעות ב-1 בספטמבר ■ יקבל גם משכורת 13 ובונוס שנתי

יוסי ניסן 07.07.2010

צרות במים: נביעות פירסמה דו"חות מתוקנים לבקשת רשות ני"ע

רשות ני"ע דרשה מיצרנית המים המינרליים לפרסם את שמות מקבלי השכר הגבוה בחברה ואת החשיפה שלה לתביעות ייצוגיות ■ מי עדן הפסיקה אתמול את מילוי מוצרי המים בישראל - ומנייתה נחתכה ב-24% תוך יומיים

אבי שאולי 17.06.2010

תקציב הפרסום של טרה עובר מ-JWT ליהושע TBWA

בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2010

עטר מנור פורשת מניהול חברת המדיה קראט מדיה וואן

החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2010

המפרסמת הגדולה ב-2009: קבוצת שטראוס עם גידול של 5%

יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

   123456789101112   

   נמצאו 188 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12