הרשת נימקה את החיובים ב"שחיקה ברווחיות" ■ רבוע כחול: "הספקים מעלים מחירים ללא הצדקה, ועכשיו, כשהחל לחץ ציבורי נגדם, הם מנסים להסיט את האש לכיוון הרשתות"
רשמה ברבעון הראשון הפסד של 3.6 מיליון שקל ■ הרעה נרשמה בכל הפרמטרים הכספיים
בהרב מונה לסגן נשיא שיווק קונצרני בקוקה-קולה ישראל ■ הראל חייקין, המשנה למנכ"ל טרה, מונה למנכ"ל קרלסברג ישראל
התובע, מוסלמי תושב ישראל, טוען כי במתכון הסודי נחשף כי המשקה קוקה-קולה מכיל אלכוהול - ששתייתו אסורה עפ"י האיסלאם ■ תובע 1,000 שקל לכל אחד מכ-1.2 מיליון המוסלמים בארץ
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
זאת בגין תקלה שאירעה בנובמבר 2009, במסגרתה שווקו לציבור בקבוקי משקה שהכילו כמויות מזעריות של חומרים זרים שגרמו לריח רע ■ החברה תפצה באמצעות תרומה לאוכלוסייה נצרכת
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
גלי צה"ל: העובדים גנבו מכספת החברה כרטיסי תדלוק אלקטרוניים בסכום של 500 שקל ומכרו אותם לחבריהם ב-300 שקל, כשעל הדרך הם משלשלים לכיסם רווח נאה על חשבון החברה
החברה הודיעה היום לבורסה על אישור תנאי העסקתו של פורטה, שייכנס לתפקידו כמנכ"ל נביעות ב-1 בספטמבר ■ יקבל גם משכורת 13 ובונוס שנתי
רשות ני"ע דרשה מיצרנית המים המינרליים לפרסם את שמות מקבלי השכר הגבוה בחברה ואת החשיפה שלה לתביעות ייצוגיות ■ מי עדן הפסיקה אתמול את מילוי מוצרי המים בישראל - ומנייתה נחתכה ב-24% תוך יומיים
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה-קולה), שהיתה מעורבת בתהליך קבלת ההחלטות בקראט, תישאר לקוח העוגן של החברה ■ את מנור תחליף יהודית יפרח, סמנכ"ל הכספים של קראט
יפעת בקרת פרסום: המפרסמים המובילים במשק לא התרגשו מהמיתון, ומרביתם אף הגדילו את תקציבי הפרסום ב-2009 ■ קוקה-קולה במקום השני ואלקטרה במקום השלישי ■ פרוקטר הקטינה את תקציב הפרסום ב-28%
העלאת מחיריםטרהיוקר המחיהמונופולמחיר מופרזמחירי המזוןמשקאות קליםניר ברקתקוקה קולהתביעה ייצוגית