החברה לישראל

כתבות אחרונות

 

ניר גלעד: "מי שלא עושה לא טועה; לאף אחד אין כדור בדולח"

מנכ"ל החברה לישראל מלקק את הפצעים מהכישלון בבטר פלייס: "זה אירוע שצריך לנתח וללמוד בשביל העתיד" ■ לא הגיע הזמן להסיק מסקנות אישיות? "אני מאוד גאה במה שאני והצוות שלי עושים"

אפרת פרץ ‏ואביב לוי ‏ 30.05.2013
לפני כולם

טאואר יוצאת להנפקת זכויות בהיקף 60 מיליון דולר

מתוכם, החברה לישראל התחייבה להשקיע 18 מיליון דולר ■ הנפקת הזכויות באה לחזק את המאזן וההון העצמי של החברה

יוסי ניסן 30.05.2013

החברה לישראל הפסידה 41 מ' ד'; הפסדי צים: 112 מ' ד'

רגע לפני הפירוק: בטר פלייס הפסידה 28 מיליון דולר ■ הכנסות החברה לישראל עלו ל-2.79 מיליארד דולר ■ הפסדים גם במיזם הרכב הסיני קורוס: 23 מיליון דולר ברבעון ■ מזל שיש את כיל: "תרמה" 160 מיליון דולר

הלל קורן 30.05.2013

חדשות הרכב: מה באמת יעלה בגורל לקוחות בטר פלייס?

מאות הלקוחות הפרטיים שרכשו את המכונית החשמלית מכיסם, עשויים להישאר עם מכונית חסרת ערך במקרה שיופסקו שירותי הטעינה והחלפת הסוללות ■ חמור מכך, ייתכן שבכלל ייקחו מהם את הסוללות

כפיר כשריאן 29.05.2013

חכמים בדיעבד

זה לא חוכמה להגיד היום "אמרנו לכם, ידענו שבטר פלייס תיכשל"

ינקי מרגלית 29.05.2013

בטר פלייס קורסת - ובארה"ב: טסלה מזנקת לשיא כל הזמנים

אנליסטים מגולדמן זאקס ביקרו באתר הייצור של החברה בקליפורניה - ויצאו מעודדים ■ החברה מוכרת 20,000 מכוניות מדי שנה בארה"ב ■ אשתו של אגסי: "ארה"ב סייעה לטסלה"; אגסי: "לא יכולתי לומר זאת טוב יותר"

גיא קצוביץ' 28.05.2013

ניר גלעד מציג: השקעות גרועות - ושכר עתק

השגשוג המתמשך בעסקיה של כיל הכניס כסף רב לקופת החברה לישראל. חברו לכך מנכ"ל שאפתני המבקש להצדיק את שכרו - וקיבלתם מתכון לסיכון גבוה

רון שטיינבלט 28.05.2013

כיל: "משקיעים בינלאומיים תופשים את הממשלה כלא אמינה"

אמיר אברמוביץ, ראש התקשורת והדוברות בכיל, ל"גלובס": "הממשלה חסרת אמינות" ■ "אנחנו רואים בדאגה את ההתייחסות של המשקיעים הזרים לחוסר הוודאות בסביבה העסקית בישראל"

נדב נוימן 27.05.2013

איך נשרפו מיליארדים בבטר פלייס ומה יקרה ללקוחות?

החזון של שי אגסי, שהוביל להקמת החברה, נכון כיום כפי שהיה נכון לפני 5 שנים; אז למה בטר פלייס לא התרוממה?

דובי בן גדליהו 27.05.2013

דב מורן על קריסת בטר פלייס: "הם עשו הרבה שגיאות"

היזם וממציא הדיסק-און-קי בראיון לגל"צ: "צריך להסתכל על החיים בפריזמה רחבה - תמיד יהיו כשלונות. צריך לשחרר, להתקדם, ובסוף יהיו הצלחות" ■ "על הרעיון עצמו לא הייתי מוותר" ■ על שי אגסי: "השיג הצלחות יפות, הוא יתעשת"

שירות גלובס 27.05.2013

בטר פלייס הפסידה 454 מיליון דולר אשתקד; חובות של 40 מיליון דולר

בקשת הפירוק של בטר פלייס נחשפת: שווי הנכסים - 9.5 מיליון דולר בלבד ■ החברה: מעסיקים 320 עובדים ומשרתים מאות לקוחות עם 940 מכוניות ■ סך ההכנסות אשתקד: רק 7 מ' ד' ■ שי אגסי ב-2012: "הנפקה - תוך שנתיים"

אלה לוי-וינריב 26.05.2013

לקוח בטר פלייס: "נהיה סגורים לטווח של 120 ק"מ"

גיא, שרכש בינואר מכונית מבטר פלייס תמורת 70 אלף שקל: "כל ק"מ נסיעה אני חוסך 1.4 שקלים. המערכת מושלמת, מעולם לא הייתה לי מכונית טובה כזו. לא מבין למה הבעלים החליטו לסגור" ■ ומי עוד הופתע?

שירות גלובס 26.05.2013

בטר פלייס מתפרקת - ובנה"פ ממליץ על מניית החברה לישראל

האנליסט ירון פרידמן על פירוק בטר פלייס: "מלבד הכותרות השליליות, אין בכך משמעות כלכלית מהותית לחברה לישראל"

אפרת פרץ 26.05.2013

מנכ"ל בטר פלייס: "מהרגעים הקשיים בחיי, יום עצוב"

החברה לישראל דיווחה הבוקר כי היא מפסיקה להשקיע - ומיזם המכונית החשמלית הולך לפירוק ■ המנכ"ל דן כהן בשיחת ועידה: "גם החזון וגם המודל היו נכונים, אבל לא זכינו לרוח גבית מחברות הרכב ומהמדינות בהן פעלנו"

הלל קורן ודובי בן גדליהו 26.05.2013

עידן עופר, 2009: "העיתונות מאוד לא מפרגנת לבטר פלייס"

שי אגסי בינואר 2012: "בטר פלייס תצא להנפקה בתוך שנתיים" ■ דפנה אגסי ב-2010: "היעדים שלנו הם מכירה של 100 אלף מכוניות עד 2016"

עדי בן ישראל 26.05.2013

מיליארדים ירדו לטימיון: החברה לישראל סוגרת את בטר פלייס

מאז הקמתה הפסידה בטר פלייס כ-3 מיליארד שקל - חלקה של החברה לישראל בהפסד עמד על כמעט מיליארד שקל ■ מ-2007 גייסה בטר פלייס 850 מיליון דולר מהחברה לישראל, עידן עופר, HSBC, מורגן סטנלי וג'נרל אלקטריק

הלל קורן 26.05.2013

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 690 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 44