צים במגעים עם משרד הביטחון על עדכון זכויות המדינה הנובעות ממניית הזהב במסגרת הסדר החוב
מזכר ההבנות להסדר החוב מצריך חתימה של כלל הנושים, אולם לא כולם חתמו ■ בדיונים בלונדון יפרטו הצדדים את ההסכמות שהושגו עד כה במזכר
המכירה של אדחל מגלמת רווח הון של כ-88 מיליון דולר לחברה לישראל ■ במהלך השנים קיבלה החברה לישראל מאדחל דיבידנדים במזומן בסך של כ–105 מיליון דולר ■ החברה נרכשה לפי שווי של כ-1.27 מיליארד דולר
זו השאלה העומדת בבסיסה של בקשה לגילוי מסמכים שהוגשה היום למחלקה הכלכלית במחוזי בת"א, טרם הגשת תביעה נגזרת נגד החברה לישראל
העובדים מוחים על הלחץ שמפעילה ההנהלה על המדינה לוותר על מניית הזהב בחברה
תיק המעוף האופטימלי של "תקין מכשירים פיננסיים", נכון להיום, כולל את מניות טבע, פריגו, אלביט מערכות, נייס, עזריאלי ומניית חברה לישראל
החברה, Quantum Crude Tankers, מתמחה בהובלה ימית של חביות נפט ויש צי של 11 מכליות נפט, "שהיסטוריית הפעילות שלהן יציבה" ■ לפי הערכות, בכוונת המנכ"ל להנפיק את החברה בתוך שנה בבורסה גדולה
ההפסד השנתי זינק פי ארבעה, בעיקר בגלל ההרעה בתוצאות החברות המרכזיות בקבוצה - כיל, בזן וצים - והעלייה החדה בהפסדי מיזם הרכב הסיני קורוס ■ מנכ"ל צים: "אישור הסדר החוב ישנה באופן דרמטי את המאזן"
גם ב-2012 זכו השניים לחבילת תגמול דשנה: עלות של 16.5 מיליון שקל למנכ"ל החברה לישראל, רובה באופציות, ו-10.5 מיליון שקל למנכ"ל הפניקס
הפסד של 620 מיליון דולר ב-2013 ■ שכר הבסיס של גלעד עמד על כ-4 מיליון שקל ■ את הרבעון הרביעי סיימה החברה לישראל בהפסד של כ-406 מיליון דולר ■ ל-6 הבכירים שכר בעלות של כ-67 מיליון שקל
החברה לישראל נכנעת ללחץ הציבורי: בוטל הבונוס לגלעד עבור פיצול החברה ■ במהלך מגיע לאחר שגלעד גרף שכר בהיקף של 83 מיליון שקל בשש שנים ■ יו"ר החברה יסתפק בשכר דירקטורים במקום שכר חודשי של עד 221 אלף שקל
"גלובס" מגלה מדוע מנסה צים להלך אימים על המדינה בניסיון לשכנע אותה לבטל את מניית הזהב, כמה באמת שווה ההטבה ה"סמלית" הזאת ומה הנזק שייגרם אם תבוטל השליטה הישראלית בצים
בחברה מציינים כי מטרת העסקה היא "הגדלת גמישות מבנה ההון ויצירת תשתית להקטנת החוב נטו" ■ הון החברה מממן כיום רק רבע מהמאזן
טעינה מלאה של סוללת האופניים אורכת כ-80 דקות מכל שקע ואין צורך בתחנה להחלפת סוללות ■ המחיר המשוער: 5,000 אירו
ביטלה הסכמי רכש של 8 אוניות, והמספנה זכאית להשאיר אצלה את כספי המקדמה ששילמה צים ■ אם החברה הייתה ממשיכה בהזמנת האוניות, היא הייתה צריכה לשלם 1.5 מיליארד דולר, בעוד שהיום הן שוות כ-40% פחות
הקריסה של צים, הרווחים של משפחת עופר ■ ב-2003-2012 משכה משפ' עופר דיבידנדים ב-1.1 מיליארד דולר מהחברות הפרטיות מול 1.3 מיליארד ד' רווח
בזןדוחות כספייםדיבידנדאיי.סי.אל (כיל)מיזוגים ורכישותמפעלים פטרוכימייםעידן עופרצים שירותי ספנותקבוצת חג'ג'קנון