כל 17,517 אוהדי פיניקס שהגיעו למשחק ה-NBA מול דאלאס בחודש שעבר יכלו לקבל זיכוי על הכרטיס - אך רק 365 אנשים בחרו לעשות זאת
קונים סלולרי? אין קשר לתעריף השיחות ובלי "חיוב-זיכוי" ■ ההחזרים הכספיים צפויים להגיע בזמן סביר ■ וגם: דוח שנתי של חיובים בבתי עסק, סימון מוצרים אורגניים ואיסור לשווק מוצר קוסמטי שנוסה על בעלי חיים
מהוריקן ועד צו 8 - שורה של נסיבות פתאומיות עלולות לגרום לביטול חופשה, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי לעתים קרובות פיצוי כספי ניתן רק לאחר התעקשות ממושכת ■ באמצעות שורת תביעות ופסיקות בודק "גלובס" למה זכאים הצרכנים
עפ"י הצעת החוק של ח"כ רונית תירוש, ניתן יהיה להשתמש בזיכוי מחנות גם לרכישת מוצרים שבמבצע, ולא יהיה צורך בהצגת חשבונית בעת השימוש בזיכוי
שלומי גבאי בכנס התמ"ת: "יש נטייה לקחת את היוצאים מהכלל ולהעניש את הכלל. אם רשתות מסוימות עושות מניפולציות, זה לא אומר שצריך חוק שיקשה על כולם"
השנה הסוערת שידעו הצרכנים הישראליים הזרימה אלפי תלונות נגד חברות התקשורת, נגד עסקים שלא החזירו כסף כחוק, נגד חברות תיירות שאכזבו את הנופשים ונגד יצרניות המזון שהקטינו את האריזות אבל לא את המחיר
למרות החששות - בדיקת התמ"ת מגלה כי רוב הצרכנים לא ניצלו את החוק לרעה
נמאס לכם מזיכויים שנשכחו בארנק וירדו לטמיון? הצעה לתיקון חוק הגנת הצרכן שיזמה ח"כ רונית תירוש תמנע את הגבלת הזיכוי לתקופה קצרה ותחייב את הדפסתו על נייר שאינו דוהה
בחברות הסלולר הפכו את שיטת 'מצליח' לאמנות ■ בעזרת מיזם "חיסכון סלולרי" מצביע "גלובס" על מקרים שבהם לקוחות משלמים יותר מדי ללא הצדקה - ומציע דרכי התמודדות
ההופעה התבטלה בעקבות מחלת גרון קשה של סולן הלהקה סיימון לה בון ■ במקום הכרטיסים להופעה תוכלו לקבל כרטיס להופעה של רוקסט, כרטיס להופעות נוספות בפסטיבל "פיק.ניק" או החזר כספי
עפ"י סקירה של באזילה עבור "גלובס", הספקנות לגבי החוק מפנה את מקומה לשביעות-רצון, ובמועצה לצרכנות מדווחים כי רק 13% מהמתלוננים על הפרת החוק נאלצו לפנות לביהמ"ש
בעוד שחברות התעופה מיישרות קו ומעניקות החזר מלא למבטלים טיסות ליפן, לקוחות שהזמינו טיולים מאורגנים עדיין לא יודעים אם יקבלו את כספם בחזרה ■ ומה אומר החוק? זהו, שאין כזה
נבואות הזעם, שלפיהן הצרכן הישראלי יעשה שימוש לרעה בזכויות שניתנו לו, התבדו
תקלה במכשיר מזכוכית מדגם FORSTA עלולה לגרום לו להישבר באופן פתאומי תוך סכנת כוויה ■ איקאה קוראת ללקוחות להפסיק להשתמש במוצר, להחזירו ולקבל החזר כספי מלא
קוראת לחברה להשיב לצרכנים שנפגעו את עלות ההתקנה וההובלה בסך מאות שקלים ■ תמי 4: "הדרישה להחזר כספי איננה רלוונטית"
חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה
אל עלהצעת חוקחברות תעופהחופשהחתונהטיסותנגיף הקורונהסוכני נסיעותפיצוייםתביעה ייצוגית