הטעיית צרכנים

כתבות אחרונות

 

הנקניק לא היה "דל-שומן" - ויחיעם תפצה את הלקוחות

מעדני יחיעם תגדיל את מוצריה ב-20% כפיצוי לצרכנים - זאת במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה, בטענה להטעיית צרכנים בנוגע למספר מוצרים ששווקו כ"דלי-שומן"

מיכל רז-חיימוביץ' 07.05.2017

ביהמ"ש: אוויס הטעתה לקוחה שרכשה רכב ותשלם לה 7,000 ש'

לקוחה שרכשה רכב בחברת אוויס גילתה מיד לאחר מכן כי הייתה בו פגיעה בשלדה ■ ביהמ"ש קבע כי הלקוחה כלל לא חתמה על טופס גילוי נאות של אוויס

מיכל רז-חיימוביץ' 29.03.2017
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי

רמי לוי מגיב לייצוגית בסך 1.73 מיליארד ש': התובע חיפש אותי

בתביעה נטען כי רשת רמי לוי פרסמה מבצעי הנחות על מוצרי בשר, אולם בקופה עלו אוטומטית משקלי המוצרים, כך שהלקוחות שילמו מחיר מלא ■ לוי בתגובה: התובע "חיפש" את הטעויות במטרה לנצל את כלי התביעות הייצוגיות שלא כדין

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2017
מגבוני פרש וואנס / צילום: מתוך כתב התביעה

ייצוגית: גודל מגבוני פרש וואנס קטן - החברה לא הודיעה לצרכנים

לטענת התובע, השוואה שערך בין שתי אריזות העלתה כי לא מצוין על האריזה החדשה שהמגבונים הוקטנו, כפי שדורש החוק בעת שינוי בתכולה או בגודל של מוצר - ומכאן טענתו להטעיה צרכנית

מיכל רז-חיימוביץ' 13.03.2017

פלאפון: רמקול ב"מתנה" התברר כחיוב בסכום של כ-1,100 שקל

"בפלאפון אמרו לי 'את דואגת יותר מדי. זה מבצע, ללא עלות, שום שקל נוסף' - ואז חויבתי" ■ פלאפון: "הלקוחה תוכל לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה, מטעמים שירותיים ולשביעות-רצונה"

מיכל רז-חיימוביץ' 06.03.2017

ייצוגית: סבון של ד"ר פישר מכיל מרכיב מהחי - בניגוד למוצהר

בבקשה לייצוגית, בהיקף 2.5 מיליון שקל, נטען כי אל-סבון לתינוק של ד"ר פישר - למרות ההצהרה כי הוא "ללא מרכיבים מהחי", כולל "תו הארנב" המוטבע עליו - מכיל חומר המופרש מבלוטות חלב של בע"ח כגון כבשים

מיכל רז-חיימוביץ' 29.01.2017

פלאפון ממשיכה לחלק "מתנות" ללקוחות - ולגבות עליהן אלפי שקלים

חברת הסלולר מצאה שיטה חדשה לדחוף ללקוחות מוצרים - "קיט" ■ פלאפון: "מדובר באנשים בני 65; אנו מתייחסים לאנשים בגיל זה כשאנשים רלוונטיים, חדי-מחשבה ולשון"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.01.2017
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי

ייצוגית נגד רמי לוי ב-1.73 מיליארד שקל: "מטעה במבצעי הבשר"

לטענת התובע, בשורה של מקרים פרסמה הרשת הנחות על מוצרי בשר, אולם בקופה עלו אוטומטית משקלי המוצרים, כך שהלקוחות שילמו לבסוף את המחיר המלא

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2016
המשביר לצרכן / צילום:תמר מצפי

אפריל והמשביר הציגו מבצעים תוך הטעיית צרכנים - ויפצו

כך נקבע בפשרה בתביעה ייצוגית, בה נטען כי שתי הרשתות מציגות "מחירי מבצע" אחרי הנחות מפליגות על מחיר נקוב - אולם מדובר במחיר בדוי שבו המוצרים לעולם לא נמכרים, ולכן "מחיר המבצע" מטעה ■ היקף הפיצוי ללקוחות: 625 אלף שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2016
מלון אורכידאה / צילום: אתר החברה

ייצוגית נגד אורכידאה אילת: הצגתו כמלון 5 כוכבים - הטעיית צרכנים

נופשת מאוכזבת טוענת כי מלון אורכידאה שיווק את עצמו כמלון בדרגת 5 כוכבים, גם באופן עצמאי וגם באופן בו הוצג באתרי בוקינג.קום ואשת טורס - בשעה שמעולם לא דורג רשמית ע"י משרד התיירות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.11.2016

פלאפון חויבה לפצות לקוח ב-10,000 שקל בגין הטעיה מכוונת

השופט: "שיטת הנתבעת היא מתן מכשירים ללקוח כביכול ללא עלות, כשמוסתר ממנו שחבילת השירות משתנה ברכיביה, ומושתלות בה 'גלולות רעל' של חיוב משמעותי בגין מכשירי 'המתנה'"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.09.2016
כמיפל לוגו

כמיפל שיווקה מוצר שתוקפו פג - ותתרום כ-102 אלף שקל

בפסק דין שניתן בתביעה ייצוגית נקבע כי ב-2007 כמיפל שיווקה בארץ קרם הקלה לנשים מניקות של אוונט שתוקפו פג או היה סמוך למועד פקיעת התוקף - והסוותה את מועד התפוגה

מיכל רז-חיימוביץ' 22.08.2016
קשישים סיעודיים / צילום: תמר מצפי

יום הצרכן הבינלאומי: קנסות ב-20 מיליון שקל נגד מפרי חוק

מאז ינואר 2015, הרשות להגנת הצרכן הטילה קנסות כנגד 800 עוסקים בגין פגיעה שיטתית וחמורה בצרכנים תוך הטעיה ■ בין היתר נרשמו הפרות בוטות במיוחד כנגד צרכנים קשישים

מיכל רז-חיימוביץ' 15.03.2016
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג/  צילום: רוני שיצר

8.6 מ' ש' הושבו ב-2015 לצרכנים שהתלוננו

דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.03.2016

פשרה בייצוגית: ויקטורי תתרום 15 אלף שקל ל"פיתחון לב"

בנוסף, במסגרת הפשרה יתוקנו שלטי מבצעים ברשת כך שיכללו קודים מלאים של המוצרים

מיכל רז-חיימוביץ' 15.02.2016

אושר ניהול תביעה ייצוגית נגד קווי חופשה בגין הטעיית צרכנים

בתביעה נטען כי החברה מכרה כרטיסי טיסה בשעות נוחות לכאורה, בשעה שידעה כי הטיסות לא יתקיימו במועדן

מיכל רז-חיימוביץ' 08.02.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 256 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 16