הטעיית צרכנים

כתבות אחרונות

 

ביהמ"ש: אוויס הטעתה לקוחה שרכשה רכב ותשלם לה 7,000 ש'

לקוחה שרכשה רכב בחברת אוויס גילתה מיד לאחר מכן כי הייתה בו פגיעה בשלדה ■ ביהמ"ש קבע כי הלקוחה כלל לא חתמה על טופס גילוי נאות של אוויס

מיכל רז-חיימוביץ' 29.03.2017
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי

רמי לוי מגיב לייצוגית בסך 1.73 מיליארד ש': התובע חיפש אותי

בתביעה נטען כי רשת רמי לוי פרסמה מבצעי הנחות על מוצרי בשר, אולם בקופה עלו אוטומטית משקלי המוצרים, כך שהלקוחות שילמו מחיר מלא ■ לוי בתגובה: התובע "חיפש" את הטעויות במטרה לנצל את כלי התביעות הייצוגיות שלא כדין

מיכל רז-חיימוביץ' 16.03.2017
מגבוני פרש וואנס / צילום: מתוך כתב התביעה

ייצוגית: גודל מגבוני פרש וואנס קטן - החברה לא הודיעה לצרכנים

לטענת התובע, השוואה שערך בין שתי אריזות העלתה כי לא מצוין על האריזה החדשה שהמגבונים הוקטנו, כפי שדורש החוק בעת שינוי בתכולה או בגודל של מוצר - ומכאן טענתו להטעיה צרכנית

מיכל רז-חיימוביץ' 13.03.2017

פלאפון: רמקול ב"מתנה" התברר כחיוב בסכום של כ-1,100 שקל

"בפלאפון אמרו לי 'את דואגת יותר מדי. זה מבצע, ללא עלות, שום שקל נוסף' - ואז חויבתי" ■ פלאפון: "הלקוחה תוכל לבטל את העסקה ולקבל את כספה בחזרה, מטעמים שירותיים ולשביעות-רצונה"

מיכל רז-חיימוביץ' 06.03.2017

ייצוגית: סבון של ד"ר פישר מכיל מרכיב מהחי - בניגוד למוצהר

בבקשה לייצוגית, בהיקף 2.5 מיליון שקל, נטען כי אל-סבון לתינוק של ד"ר פישר - למרות ההצהרה כי הוא "ללא מרכיבים מהחי", כולל "תו הארנב" המוטבע עליו - מכיל חומר המופרש מבלוטות חלב של בע"ח כגון כבשים

מיכל רז-חיימוביץ' 29.01.2017

פלאפון ממשיכה לחלק "מתנות" ללקוחות - ולגבות עליהן אלפי שקלים

חברת הסלולר מצאה שיטה חדשה לדחוף ללקוחות מוצרים - "קיט" ■ פלאפון: "מדובר באנשים בני 65; אנו מתייחסים לאנשים בגיל זה כשאנשים רלוונטיים, חדי-מחשבה ולשון"

מיכל רז-חיימוביץ' 12.01.2017
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי

ייצוגית נגד רמי לוי ב-1.73 מיליארד שקל: "מטעה במבצעי הבשר"

לטענת התובע, בשורה של מקרים פרסמה הרשת הנחות על מוצרי בשר, אולם בקופה עלו אוטומטית משקלי המוצרים, כך שהלקוחות שילמו לבסוף את המחיר המלא

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2016
המשביר לצרכן / צילום:תמר מצפי

אפריל והמשביר הציגו מבצעים תוך הטעיית צרכנים - ויפצו

כך נקבע בפשרה בתביעה ייצוגית, בה נטען כי שתי הרשתות מציגות "מחירי מבצע" אחרי הנחות מפליגות על מחיר נקוב - אולם מדובר במחיר בדוי שבו המוצרים לעולם לא נמכרים, ולכן "מחיר המבצע" מטעה ■ היקף הפיצוי ללקוחות: 625 אלף שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 28.11.2016
מלון אורכידאה / צילום: אתר החברה

ייצוגית נגד אורכידאה אילת: הצגתו כמלון 5 כוכבים - הטעיית צרכנים

נופשת מאוכזבת טוענת כי מלון אורכידאה שיווק את עצמו כמלון בדרגת 5 כוכבים, גם באופן עצמאי וגם באופן בו הוצג באתרי בוקינג.קום ואשת טורס - בשעה שמעולם לא דורג רשמית ע"י משרד התיירות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.11.2016

פלאפון חויבה לפצות לקוח ב-10,000 שקל בגין הטעיה מכוונת

השופט: "שיטת הנתבעת היא מתן מכשירים ללקוח כביכול ללא עלות, כשמוסתר ממנו שחבילת השירות משתנה ברכיביה, ומושתלות בה 'גלולות רעל' של חיוב משמעותי בגין מכשירי 'המתנה'"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.09.2016
כמיפל לוגו

כמיפל שיווקה מוצר שתוקפו פג - ותתרום כ-102 אלף שקל

בפסק דין שניתן בתביעה ייצוגית נקבע כי ב-2007 כמיפל שיווקה בארץ קרם הקלה לנשים מניקות של אוונט שתוקפו פג או היה סמוך למועד פקיעת התוקף - והסוותה את מועד התפוגה

מיכל רז-חיימוביץ' 22.08.2016
קשישים סיעודיים / צילום: תמר מצפי

יום הצרכן הבינלאומי: קנסות ב-20 מיליון שקל נגד מפרי חוק

מאז ינואר 2015, הרשות להגנת הצרכן הטילה קנסות כנגד 800 עוסקים בגין פגיעה שיטתית וחמורה בצרכנים תוך הטעיה ■ בין היתר נרשמו הפרות בוטות במיוחד כנגד צרכנים קשישים

מיכל רז-חיימוביץ' 15.03.2016
מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג/  צילום: רוני שיצר

8.6 מ' ש' הושבו ב-2015 לצרכנים שהתלוננו

דוח המועצה לצרכנות לסיכום שנת 2015: מה הכי מרגיז את הצרכנים, על מה מתלוננים, ובאיזה ענף הצרכנים שהתלוננו קיבלו את ההחזרים הגבוהים ביותר?

מיכל רז-חיימוביץ' 09.03.2016

פשרה בייצוגית: ויקטורי תתרום 15 אלף שקל ל"פיתחון לב"

בנוסף, במסגרת הפשרה יתוקנו שלטי מבצעים ברשת כך שיכללו קודים מלאים של המוצרים

מיכל רז-חיימוביץ' 15.02.2016

אושר ניהול תביעה ייצוגית נגד קווי חופשה בגין הטעיית צרכנים

בתביעה נטען כי החברה מכרה כרטיסי טיסה בשעות נוחות לכאורה, בשעה שידעה כי הטיסות לא יתקיימו במועדן

מיכל רז-חיימוביץ' 08.02.2016
בזק לוגו

אושר ניהול ייצוגית בהיקף 61 מיליון שקל נגד בזק בגין שירות 144

לטענת התובעים, בזק הטעתה את ציבור הפונים לשירותי מודיעין 144 ולא גילתה להם כי שירות "השלמת שיחה" המוצע לפונה במהלך השיחה כרוך בתשלום, וכן לא גילתה להם את מחיר השירות 

שירות גלובס 17.01.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 255 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 16