משרד התקשורת שוקל לחייב פרסום נפרד לתעריפי שיחות לחו"ל למספרים נייחים וניידים - או לחייב קביעת תעריף אחיד לשניהם
הסיכום השנתי של המועצה לצרכנות מראה כי חברות הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה ממשיכות להכעיס את הצרכנים ■ 73% מתיקי התלונה שנפתחו במועצה נמצאו מוצדקים
"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"
עו"ד עופר שחל מתכוון לעתור לבג"ץ כנגד אי-הטיפול בהטעיית הצרכנים, במסגרתה מוכרזים מחירים לא עגולים - שעה שהצרכנים לא יכולים לקבל את העודף הנקוב במטבעות שיצאו משימוש
HOT, שהואשמה בפרסום הטבות שלא סיפקה בפועל, ביקשה להורות על ביטול כתב האישום בטענה כי מדובר בעקשנות של צרכן בודד - אך ביהמ"ש דחה את בקשתה
לטענת התובע, הנתבעת הטעתה צרכנים כאשר הציגה את מוצריה כגבינות, כאשר בפועל המוצרים אינם מכילים חלב, וטיבם ומהותם רחוקים מלהוות גבינה
התביעה הוגשה בעקבות הפנייה של ארגון "אמון הציבור" השבוע לממונה על ההגרלות באוצר, בטענה כי הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"
לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"
המשרד פועל להפסקת ההגדרות ה"מתחכמות" של חברות התקשורת - ויחייב אותן להודיע על מהירות מינימום פר-שנייה, כך שיהיו ניתנות להשוואה
תנאי לואו-קוסט גם בטיסות יקרות: כך קרה שהנוסעים לגרמניה שילמו לחברת ג'רמן ווינגס 600 דולר על כרטיס טיסה - ועוד 1.5 אירו על כל כוס מים ■ מי אחראי? תלוי את מי שואלים
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברה להסיר מיידית פרסומים מטעים, בהם מחירי כרטיס טיסה שבפועל עלה יותר ■ צבר בתגובה: אנו עומדים מאחורי המחירים באתר
הסיבה: "טעות" ברישום של משקל הגבינה שקנה הצרכן - 2.6 ק"ג במקום 260 גרם ■ במקרה אחר הרשת גבתה מלקוח שקנה פסטרמה מחיר הגבוה ב-41% מהמחיר שכתוב על המוצר
אושרה הגשת ייצוגית נגד "ונדום אופנה" בגין הטעיית צרכנים, לאחר שהתברר כי החנות מציבה שלטי מחיר כפולים, "מחיר רגיל" ו"מחיר אילת", אך לא מעניקה את מלוא ההנחה מהפטור ממע"מ
נטען כי החברות מפירות את הוראות משרד התקשורת ולא נותנות את אותן הטבות כאשר הלקוח רוכש מכשיר טלפון סלולרי באחת מחברות הסלולר - וכאשר הלקוח מגיע אליהן עם מכשיר משלו
בבקשה לייצוגית בסך מיליארד שקל, שהוגשה נגד "אלטמן רוקחות טבעית", נטען כי הפרסומות למוצר גורמות להטעיית הצרכנים, מאחר שהן מבטיחות חידוש או ריפוי של סחוסי המפרקים
לטענת התובעים, פרטנר מציגה תעריף מסוים בנוגע לגלישה ברשת האינטרנט מחוץ לישראל, אך בפועל מחייבת את לקוחותיה בסכום הגבוה בשיעור ניכר מזה שמצוין בתעריף
בוקינגהרשות להגנת הצרכןחוק הגנת הצרכןטיסותנופשסימון מחיריםעיצום כספיקנסותתביעה ייצוגיתתנובה