אוניברסיטת רייכמן

כתבות אחרונות

 

מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo

Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2009

התברר מה המקצוע שהכי משתלם ללמוד באוניברסיטה

בוגרי מתמטיקה, סטטיסטיקה ומדעי המחשב מרוויחים בשנה 142.7 אלף שקל בממוצע ; בוגרי המרכז הבינתחומי הרצליה משתכרים כ-183 אלף שקל בשנה

רועי גולדנברג 05.05.2009

yes ו-HOT - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים ; סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE

נתי יעקובי 08.01.2009

   1234567   

   נמצאו 99 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7