גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל בכיכובם של אלי ומריאנו ממשיכה להיות הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה
אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של אסי כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות