גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות והאהדה לפרסומת של HOT עם כוכבי "עספור" גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של HOT משתמש במתכון מנצח - שימוש בדמויות מסדרות אהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
הפרסומת לדיסקונט לא שודרה בשבועיים האחרונים, אך האהדה אליה גבוהה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הבתים של תנובה חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אקי אבני וסנדי בר, המשודרת זו הפעם השנייה, היא גם המושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של דמות האנימציה מרקו גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטורפיה: הפרסומת ל-HOT בכיכובו של מרקו היא הזכורה ביותר שבוע שלישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: השימוש בדמות של מרקו בפרסומת יצר חיבור, הזדהות ואמפטיה שהובילו לשיעורי אהדה וזכירות גבוהים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק, באמצעות אדלר-חומסקי, היא המושקעת ביותר בשבוע החולף מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט ממוקמת בפסגת סקר הפרסומות האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיינים השבוע הושקעו כ-41.2 מיליון דולר ■ הפרסומת לבזק נכנסת לדירוג למרות שכלל לא שודרה
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות