גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ממשיך לשבור את שיאי הזכירות, עם שיעור זכירות הגבוה ב-80% מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של עלית לחטיף "שוש" מובילה בפעם השנייה ברציפות ושוברת שוב את השיא של שנת 2013 במידת הזכירות
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות המובילות השבוע רושמות נתונים נמוכים מהממוצע החצי-שנתי
האהדה לפרסומת, עם "אבי הטחול" ונדב אבקסיס, גבוהה ב-20% מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור בראש מדד הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום, שכלל לא שודרה השבוע, רשמה אהדה הגבוהה ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה
שיעורי הזכירה של הפרסומת של סלקום הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-2013
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת רושמת שיעורי זכירה גבוהים, אך שיעורי האהדה אליה נמוכים ב-10% מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של שני כהן נמוכים יחסית, אך שיעור האהדה גבוה יותר מהממוצע של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן זוכה לאהדה גבוהה יותר בקרב גברים ■ הפרסומות של מילקי ובזק מדורגות גבוה בזכורות אף שלא שודרו השבוע
סלקום נכנסה לטבלאות הזכורות והאהובות למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח 9 מיליון עם שני כהן מובילה את מדד הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים משמעותית בהשוואה לממוצע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות המובילות רשמו השבוע שיעורי אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות