מדובר בזינוק של 33% ביחס לשנה שעברה ■ 66% מהחדרים בבתי-המלון היו מלאים בשנה החולפת ■ הסיבות לעלייה: השקט הגיאופוליטי וההשקעה בשיווק לתיירים מצפון אמריקה
הזמנתם מלון 5 כוכבים ומצאתם את עצמכם בחדר קטן ומלוכלך? ■ "גלובס" מנסה להבין למה דירוג בתי-המלון בעולם אינו אחיד, ומתי יהיו כללים אחידים שיחולו גם על בתי-המלון בארץ
לדוגמה, חבילות נופש שמוצעות בפרסומות ב-449 שקל - עולות בפועל 3,200 שקל ■ 57% מהצרכנים מודים: איננו מבינים את הפרסומות ■ רשימה: המלונות, הפרסומות - והמחיר האמיתי
באילת ובים המלח צפויות בחג תפוסות של כ-90% עד 95%, בבתי-ההארחה בקיבוצים צפויה תפוסה של כ-85% עד 90%, ובחיפה תפוסה של עד 90% ■ ת"א וירושלים משתרכות מאחור
הסיבה לביטול הכנס היא היענות נמוכה מאוד של סוכנים מחו"ל לקחת חלק בכנס וכן אי-הוודאות בנוגע למועד תחילת הפעלת קו הטיסות של אל-על לאילת
הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד יצחק קמחי, יחל לנקוט צעדים נגד פרסומות מטעות בענף התיירות ■ "מודעת הפרסום צריכה להכיל באופן ברור את הפרטים המהותיים לעסקה - כגון דרישה למינימום לילות"
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בכנס השנתי של ההתאחדות: "קל לנו יותר למכור חדר במלון בעיירה נידחת בארה"ב מאשר למכור חדר במלון באילת"
התאחדות המלונות מתכוונת לפעול להגשת הצעת חוק פרטית שתחייב את משרד התיירות להקים את הרשות כיחידת סמך למשרד התיירות
הסיבה למחסור בתיירים אינה רק תדמית ישראל - אלא המחירים היקרים בבתי-המלון
כבר מזמן איבדנו את היכולת להתנתק כשאנחנו יוצאים לבית-מלון, אבל כדי להצליח לקרוא מיילים נצטרך לעתים להוסיף כ-100 שקל ליום ■ את התעריפים הגבוהים ביותר גובים דווקא בבתי-מלון שפונים לקהל של אנשי עסקים
מדובר באזורים, אשר סובלים ממשבר קשה במיוחד בתיירות הנכנסת מאז מבצע "עופרת יצוקה" ועל רקע המיתון העולמי
אמנם נתוני רשות שדות התעופה מצביעים על כך שהשנה יצאו לחו"ל 8% פחות מפסח אשתקד, אולם עדיין מדובר ביציאה של כחצי מיליון ישראלים לחו"ל במהלך החג ובתנועה של כ-3,000 טיסות
אבי ניסנקורןאילתאמיר חייקבתי מלוןחופשהמשרד התיירותנגיף הקורונהתיירותתיירות נכנסתתיירות פנים