בשנים האחרונות גילו הנשים את האינטרנט ופשוט התאהבו בו: הן מככבות ברשתות החברתיות, דומיננטיות באתרי הקניות ברשת, כותבות בלוגים, מלקטות מידע ומפיצות אותו ביעילות שיא ■ מה גרם לזה?
העסקה צפויה להיסגר תוך שבועות ספורים, והיא תקנה לוול-מארט דריסת רגל בשוק מתפתח זה, שאותו מובילה היום חברת נטפליקס
המכירות הסתכמו ב-113.6 מיליארד דולר, עלייה של 4.4% בהשוואה לאשתקד ■ המכירות בחנויות שפתוחות לפחות שנה ירדו ב-1.6% ■ הרווח הנקי עמד על 4.6 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.8 מיליארד דולר אשתקד
ארוחות מוכנות הן מנוע הצמיחה החדש של רשתות השיווק והפארם בארה"ב
מכירות "הרגע האחרון" וציידי מציאות בספטמבר עד דצמבר, ובעיקר לקראת חג המולד וביום שאחריו, קיזזו במעט את ההשפעה של סופת השלגים שתקפה את ארה"ב בחגים ואת הירידה הכללית בצריכה הפרטית
הרוויחה 3.24 מיליארד דולר או 84 סנט למניה - טוב מהצפי לרווח של 81 סנט למניה, ומעל תחזיות הרווח שלה ל-78-82 סנט ■ המכירות עלו ל-99.4 מיליארד דולר ■ העלתה את תחזית הרווח ל-2010 ל-3.57-3.61 דולר למניה
על-פי התחזית, קמעונאיות הענק דווקא צפויות להרוויח ■ חנויות המוצרים לבית, מוצרי האלקטרוניקה והחומרה ייאלצו להילחם יותר על תשומת-הלב של הצרכנים
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
הרשת מנסה להפחית את כמות המוצרים על המדף לרווחת הקונים ולפנות את המעברים מערימות של קופסאות מוצרים ענקיות, אך הדבר פוגם בתשואות הספקים ובאפשרויות קידום המכירות ■ האם המיזם החדש יוקפא?
האם חגיגת הקניות תחזור - או שהחברות צריכות לחשוב על עולם שיווקי חדש?
אחרי 30 שנים שמנות, עשירי-העל בארה"ב נתקלים בחומת המציאות הכלכלית ■ מולטי-מיליונרים משילים עשרות ומאות מיליונים ונהפכים לסתם מיליונרים מן השורה ■ אל אריאן מפימקו: סוף ההינדוס הפיננסי
הקרן של סורוס המנהלת כ-4.2 מיליארד דולר הקטינה את החזקותיה בחברות קמעונאות כמו וול מארט, וולגרין ולוו'ס; במקביל הגדילה החזקתה בבנק אוף אמריקה ונכנסה להשקעה בדל ובפייזר
הרוויחה ברבעון השני 88 סנט למניה, לעומת צפי אנליסטים ל-86 סנט למניה ■ ההכנסות הסתכמו ב-100.08 מיליארד דולר, לעומת תחזית להכנסות של 102.9 מיליארד דולר ■ חוזה רווח של 80 סנט למניה ברבעון השלישי
המותג הפרטי של רשתות השיווק הגדולות בארה"ב - וולמארט ו-וולגרין - כבר לא קדוש
וול-מארט תמשיך להיות רלוונטית גם כשמצב הכלכלה ישתפר
אינפלציהאמזוןארה"בחרם צרכניםטיקטוקטרגטסיןקמעונאותקניות באינטרנטרשתות שיווק