בין החברות: שמות מפורסמים כמו וול מארט, פפסיקו, סיסקו (לא ענקית ציוד התקשורת), קולגייט, פרוקטר אנד גמבל וקוקה קולה
הכותב מורגן האוסל (Morgan Housel) באתר מוטלי פול מציין 5 חברות: מיקרוסופט, גוגל, וול-מארט, וולפוינט וג'ונסון אנד ג'ונסון שהכפילו רווחים ב-4-6 שנים והמניות כמעט ולא זזו
הקמעונאית הגדולה בעולם דיווחה על רווח נקי של 3.59 מיליארד דולר - יותר מהתחזיות ■ סך ההכנסות עלה בכ-3% ל-103.7 מיליארד דולר ■ המכירות בחנויות שפתוחות מעל שנה, אינדיקטור מייצג יותר לביצועי החברה, ירדו ב-1.4% - יותר מהצפי
ענקית הקמעונאות האמריקנית תתקין תגים מבוססי גלי רדיו שיאפשרו מעקב אחרי נתוני המלאי בכל רחבי המדינה, על מנת לייעל את מערך ההפצה ■ ארגוני צרכנים מודאגים מפגיעה בפרטיות: "רשתות יזהו פרטי אשראי של לקוחות"
החברה טרם הצמידה תג מחיר למערכת Kinect, הפלטפורמה שאמורה להקנות לקונסולת ה-XBOX 360 מתוצרתה יכולת זיהוי תנועה באופן בלתי אמצעי, החלו קמעונאים לקבל הזמנות מלקוחות עבור המכשיר במחיר של 149 דולר
פרשני היי-טק ותקשורת בארה"ב מציינים כי המהלך מגיע ככל הנראה לקראת השקת דגם חדש של אפל בתחילת החודש הבא ■ באפל סירבו להגיב על הידיעה או על השאלה אם יושק מכשיר חדש ביוני
וול מארט, רשמה רווח של 88 סנט למניה ברבעון הראשון, לעומת צפי לרווח של 85 סנט, וזאת הודות לעלייה בביקוש העולמי למוצריה ■ החברה חזתה שרווחיה יעלו לטווח בין 93-98 סנט למניה
האיום המתמיד מצד טסקו מחייב את ענקית הקמעונאות להמשיך ולפתח מנועי צמיחה
המשמעות: התביעה תוכל לכלול עד 2.5 מיליון נשים שעבדו ברשת ■ סכום הפיצוי עשוי להגיע למיליארדי דולרים
אקסון מובייל שהובילה את הרשימה בשנה שעברה - ירדה למקום השני ■ שברון שמרה על המקום השלישי ■ פורד השתחלה למקום השמיני בעוד שג'נרל מוטורס נגרעה מרשימת הטופ 10
היציאה מהמיתון בארה"ב מסמנת גם את הירידה בכוחו של המותג הפרטי
בשנים האחרונות גילו הנשים את האינטרנט ופשוט התאהבו בו: הן מככבות ברשתות החברתיות, דומיננטיות באתרי הקניות ברשת, כותבות בלוגים, מלקטות מידע ומפיצות אותו ביעילות שיא ■ מה גרם לזה?
העסקה צפויה להיסגר תוך שבועות ספורים, והיא תקנה לוול-מארט דריסת רגל בשוק מתפתח זה, שאותו מובילה היום חברת נטפליקס
המכירות הסתכמו ב-113.6 מיליארד דולר, עלייה של 4.4% בהשוואה לאשתקד ■ המכירות בחנויות שפתוחות לפחות שנה ירדו ב-1.6% ■ הרווח הנקי עמד על 4.6 מיליארד דולר, בהשוואה ל-3.8 מיליארד דולר אשתקד
ארוחות מוכנות הן מנוע הצמיחה החדש של רשתות השיווק והפארם בארה"ב
אינפלציהאמזוןארה"בחרם צרכניםטיקטוקטרגטסיןקמעונאותקניות באינטרנטרשתות שיווק