דיוויד פלאף, הקמפיינר המבריק של ברק אובמה, יישא בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" הרצאה על השימוש בתובנות מהקמפיין הפוליטי שהביא לאובמה את הנשיאות
"מדד המותגים 2009" ייחשף לראשונה ב"ועידת תקשורת ונתח שוק" של "גלובס", ובאותו ערב יופץ בפורמט ספיישל מהודר, בשיתוף מגזין "פירמה", על נייר ממוחזר בסימן ה"ירוק" המאפיין את מרבית המותגים שנכנסו למדד
במהלך הוועידה של "גלובס" יעביר הווארד את הסדנה: "כיתת אומן - פיתוח חשיבה יצירתית"
עם זאת, בן-משה - אחד המומחים הגדולים בעולם לנושא ה-IPTV: שידור לפי דרישה על גבי האינטרנט - סבור כי "ההצהרות של בזק ושל HOT בתחום הן חיוביות"
ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" תתקיים ב-13 ביולי ■ נשיא ארה"ב ברק אובמה אמר לאחר זכייתו בבחירות כי פלאף "בנה את מסע הבחירות הטוב ביותר בתולדות ארה"ב"
את הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, יוביל ברקוד חכם הניתן לסריקה ע"י כל מכשיר סלולרי תומך דור 2.5 ומעלה ■ סריקת הברקוד תוריד למכשיר את כל המידע הרלוונטי לקראת הוועידה
בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" 2009, שתתקיים ב-13 ביולי, יציגו 10 חברות מתחום האינטרנט והסלולר את המוצר שלהן במצגת בת 5 דקות באנגלית ■ אל התחרות ניתן להירשם עד ה-24 ביוני
במסגרת הוועידה ייחשף לראשונה מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק