השר להגנת העורף, אבי דיכטר, חושש מקריסה של רשתות הסלולר: "אתה מתכנן את צינורות המים את צינורות הביוב. בסוף יש דבר אחד שאתה לא מתכנן, אתה לא מתכנן את 'צנרת' הסלולר"
המבצע מתייחס לחבילת "הכול כלול" במחיר של 49 שקל לחודש בחצי השנה הראשונה, כאשר לאחר מכן המחיר עולה ל-99 שקל לחודש
"גלובס" בדק אילו חברות תקשורת - וחברות סלולר בפרט - מספקות שקיפות על התעריפים ומאפשרות התחברות עצמאית באינטרנט ■ המדריך ללקוח העצמאי
מנכ"ל משרד התקשורת ביטל בקשה ששלח אגף ההנדסה במשרד בעקבות התקלה בפלאפון ■ הבקשה נועדה לברר האם ישנן נקודות כשל ברשתות הסלולריות ■ בר-טל: "נושא שרידות הרשתות מטופל מול צה"ל ומערכת הביטחון"
ל"גלובס" נודע כי שילוב נדיר של תקלה במתג איתותים, שתקף את המרכזייה הראשית של פלאפון, הוא זה שהביא לנפילת הרשת בשבוע שעבר ■ פלאפון אמנם הצליחה להתגבר על התקלה במהירות, אך הציעה פיצוי זניח ללקוחות
כשמחירו של סמארטפון מגיע ל-4,000 שקל, אין פלא ששירותי התיקונים פורחים ■ לחברות הסלולר הצטרפו גם מעבדות פרטיות המציעות תיקונים באמצעות מנוי חודשי, אך מדובר בעשרות שקלים בחודש ובהשתתפות עצמית גבוהה
בעקבות התקלה בפלאפון, משרד התקשורת מפרסם שימוע שמטרתו עדכון בתוכניות ההנדסיות שחברות הסלולר מעבירות למשרד
ברבעון הרביעי של 2011 הסתכמו הכנסות החברה ב-1.665 מיליארד שקל, והרווח הנקי הסתכם ב-76 מיליון שקל ■ סלקום: "התוצאות הצפויות משקפות את המגמות שדווחו בעבר, לרבות התחרות המוגברת והשחיקה המהותית במחיר"
פלאפון הבהירה למשרד התקשורת כי התקלה שאירעה ביום א' השבוע נגרמה כתוצאה מכשל בתוכנת המרכזיות של החברה
הסלולריות דפקו אותנו הרבה זמן, אבל ההיסטריה הנוכחית מיותרת
קריסה של רשת סלולר עלולה לעלות יום אחד בחיי אדם
(עדכון) - מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, במסיבת העיתונאים: "הסיבה לתקלה טרם אותרה" ■ לפני שנתיים הציעה סלקום פיצוי המשקף 14 שעות שיחות ו-SMS חינם על כל שעה של תקלה; בפלאפון - רבע שעה פיצוי על כל שעה של תקלה
התקלה אמש ברשת פלאפון הותירה את הלקוחות לא רק נטולי קו אלא גם נטולי יכולת לפנות לחברה דרך עמוד הפייסבוק שלה, שנעלם מאוויר האינטרנט ■ פלאפון: "אין קשר לתקלה. העמוד מושבת לצורכי תחזוקה כבר מיום חמישי שעבר"
הזימון הוא הליך שגרתי, במסגרתו רוצה המשרד לקבל תשובות בנוגע לסיבות לתקלה ולאופן בו החברה טיפלה בה
התובע: התקלה אמש ברשת הסלולרית גרמה נזקים כספיים ועוגמת-נפש ■ משרד התקשורת זימן את ההנהלה לדיון דחוף ■ תקלה גם בתפיסת השירות של פלאפון: העלימה את עמוד הפייסבוק שלה ועדיין לא החזירה אותו לאוויר
גיל שרון: "הייתה תקלה באחד הרכיבים של הרשת - הצלחנו לנטרל אותו ולהוציאו מהרשת" ■ "קודם נבדוק את התקלה ואת המקור שלה, ואז נשקול את הפיצוי"
wecomאבי גבאידוחות כספייםדור 5 בסלולרמשרד התקשורתסלולרסלקוםפלאפוןפרטנררשת סלולרית