הרצל עוזר בוועידת MAD של "גלובס": "מחירי הסלולר כבר לא יעלו מעל 100-110 שקל - זה לא יחזור למה שהיה"
במסגרת המבצע, רכישת כל מנוי נוסף (עד 5 מנויים) בתוכנית "ללא הגבלה" תהיה במחיר של 29.90 שקל לחודש למשך 4 חודשים, ולאחר מכן ב-99.90 שקל לחודש
גולן טלקום היא המנצחת של שוק הסלולר מתחילת 2013 עם גיוס של 15,265 לקוחות חדשים ■ וגם: המבצעים ששוחקים את ההכנסה הממוצעת לא צפויים להיגמר ■ כיצד הצליחה פרטנר לשפר את מצבה ומה קורה אצל רמי לוי?
ל"גלובס" נודע כי המפעילים מבקשים משר התקשורת שיאסור על חברות הסלולר הוותיקות למכור חבילות שירותים בהנחה - אלא אם יימכרו להם באותם מחירים
החברה החליטה להתמקצע בתחום מכירות ציוד הקצה ■ רוזנהויז, ששימש בעבר כסמנכ"ל מכירות בפרטנר ועד לאחרונה היה נשיא שופרסל, מגבש תוכנית עבודה
ל"גלובס" נודע כי לקוחות באזורים שונים בארץ לא הצליחו הבוקר להוציא או לקבל שיחות או לגלוש באינטרנט, לסירוגין ■ הוט מובייל: לקוח שעדיין חווה שיבושים מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר ■ ואולם, לקוחות עדיין חווים קשיים
במהלך סוף השבוע הקרוב תציע החברה ללקוחותיה אייפון 5 ב-3,499 שקל וסמסונג גלקסי Advanced ב-999 שקל
הערכות מדברות על פוטנציאל לכ-30-40 אלף משתמשים שעשויים לעבור ברבעון השלישי לפרטנר
ד"ר טל ז'רסקי מאוניברסיטת חיפה מפרגן למשרד התקשורת אבל מאמין שאין מקום בשוק הסלולר ליותר מדי שחקנים
ההכנסות התכווצו ב-27% ל-1.57 מיליארד שקל; הרווח התפעולי צנח ■ ההכנסה ממנוי ירדה ל-82 שקל בחודש, בעוד מספר דקות השימוש החודשי זינק ב-17% ■ רומנו: "התוצאות משקפות את ההשפעה המתמשכת של התחרות העזה"
דובר משרד התקשורת חשף כי ב-9 ליוני ייכנס תיקון לחוק הניוד, שיחייב את החברה אליה מתנייד הלקוח לזהותו כבעל המספר ע"י סיסמה ולקצר את התהליך
"גלובס" ממפה את המספרים של חברות הסלולר שנאלצו להסתגל למציאות חדשה אחרי הרפורמה בשוק ■ פלאפון איבדה 137 אלף מנויים, פרטנר איבדה 194 אלף מנויים, ו-197 אלף מנויים עזבו את סלקום ■ צפו בטבלאות המלאות
חברת הסלולר הרוויחה ברבעון הראשון 67 מיליון שקל ורשמה הכנסות של 1.26 מיליארד שקל ■ איבדה 33 אלף לקוחות סלולר ברבעון, שיעור הנטישה 9.4%
המשרד מסכם שנה למהפכת הסלולר: "מצב הלקוח השתפר משמעותית - מכשירי הסלולר הוזלו עד 60%, והגלישה באינטרנט הוזלה ב-300 שקל לשנה לפחות"
(עדכון) - החבילה החדשה כוללת שיחות והודעות ללא הגבלה, אבל בלי חבילת גלישה ובלי שיחות לחו"ל ■ מיכאל גולן: נשקול כניסה לשוק התקשורת הפנים-ארצי
רמי לוי בתוכנית "ברקוד" בגלובס TV: "כשנכנסתי לסלולר ייצרתי תחרות, הובלתי דרך כמו שהובלתי במזון" ■ מנכ"ל יופון, אריאל שרייבר: "לא יצליחו לחסל אותנו"
wecomדוחות כספייםדור 5 בסלולרמשרד התקשורתסלולרסלקוםפלאפוןפרטנררשת סלולריתתדרים