"ידיעות אחרונות": שר התקשורת יוזם שינוי חקיקה שיחייב את חברות הסלולר לאפשר לפיקוד העורף למסור הודעות למנויים באזור הרלוונטי בשעת חירום
ביוני 2013, עם יישום תוכנית אימות זהות הלקוח, שתתבצע ע"י החברות עוד בשלב בדיקת הזכאות לניוד, צפוי כי מספר הניודים השגויים יצטמצם לחלוטין
חברת הסלולר YouPhone מציעה הפעם "0 שקלים למסלול ללא הגבלה", המיועד למצטרפים חדשים ומתניידים עד ה-5 במאי
המבצע הוא לשתי תוכניות של חבילות ללא הגבלה לשיחות והודעות וכן גלישה עד 1 או 3 ג'יגה לחודש ■ בתום החודשיים המחיר יעלה ל-99 ו-119 שקל בהתאמה
התנאי במבצע הוא רישום באתר החברה עד לתאריך 30 באפריל בשעה 20:00 ■ המבצע מתקיים במקביל למבצע חבר מביא חבר שמציעה החברה
זאת למרות הרפורמות ■ 48% מהתלונות נמצאו מוצדקות - עלייה של 21% לעומת 2011 ■ את כמות התלונות שנמצאו ראויות לבדיקה מובילה פלאפון
מעולם לא התקיים הדיון הנדרש בשאלה האם בישראל צריכים 5 רשתות סלולריות בפריסה מלאה
לראשונה בישראל: משרד התקשורת "מזיז" את בזק מתחום התדרים שבהם היא משתמשת לצורך שירותי טלפוניה, ומאפשר לה לספק שירות טלפוניה לאותם מנויים באמצעות חברה סלולרית
על רקע התחרות הקשה בשוק הסלולר זכו בכירי פרטנר לתגמולים "צנועים" יותר ■ נתח השוק בסלולר ירד ב-2012 ל-29% ■ רומנו לא קיבל בונוס עבור 2012 ■ החברה קיצצה 31.6% מכוח-האדם ל-5,396 עובדים
ארדן דיבר בטקס חילופי השרים על הוזלת סל התקשורת לציבור, קידום בנק הדואר ועוד ■ השר היוצא כחלון: תדאג שחברות הסלולר ימשיכו להיות "רזות ורעבות"
ענף הסלולר בפרשת דרכים: הצרכנים משלמים מחיר קבוע וצורכים יותר, והרגולציה לא מעודדת השקעה בתשתיות ■ מישהו יצטרך לשלם על ההתקדמות הטכנולוגית
"חבר מביא חבר": 200 שקל על צירוף לקוח לחבילת הכול כלול, 20 שקל על צירוף לקוח לחבילת 9 שקלים ■ ניתן לצרף מספר בלתי מוגבל של מנויים ■ בסוף דצמבר 2013 תבצע החברה בדיקה, ותעביר את הכסף לממליצים בתחילת 2014
חברת הסלולר רשמה ירידה של 34% ברווח השנתי ■ הרווח הרבעוני ירד בשיעור דומה ל-134 מיליון שקל ■ ההכנסות של פלאפון בשנת 2012 ירדו ב-20% ל-4.46 מיליארד שקל, וירדו ברבעון הרביעי ב-17.1% ל-1.03 מיליארד שקל
אין לדעת איך זה ייגמר, אך הידרדרות ההכנסה מלקוח תיעצר
בדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה שללא מבצעים המחיר גבוה משמעותית: כל החברות החדשות מציעות לחבילות ללא הגבלה מחיר מחירון של 80-100 שקל בחודש, ובחברות הותיקות המחיר אף גבוה יותר ■ צפו בטבלה המלאה
80% מתלונות הצרכנים שהגיעו השנה למועצה לצרכנות התבררו כמוצדקות, והיקף התלונות עלה ב-11% ■ על מה הצרכנים בישראל מתלוננים? על בעיות במוצרים, על חיובים שגויים, על הטעיה ועל סירוב לבטל עסקה
wecomדוחות כספייםדור 5 בסלולרמשרד התקשורתסלולרסלקוםפלאפוןפרטנררשת סלולריתתדרים