חוקים צרכניים

כתבות אחרונות

 

בדיקת "גלובס": מה עשתה הכנסת לטובת הצרכן הישראלי?

מקיצור זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים ועד פיצוי על טיסה שעוכבה: רגע לפני פתיחת הקלפיות, "גלובס" בודק מה עשתה הכנסת הנוכחית לטובת הצרכן, עד כמה מיושמים החוקים שהעבירה, ומיהם הח"כים שחתומים על החוקים הבולטים?

מיכל רז-חיימוביץ' ודפנה הראל-כפיר 22.01.2013

כל החוקים שצפויים להקל על הכיס שלכם החל מהיום

קונים סלולרי? אין קשר לתעריף השיחות ובלי "חיוב-זיכוי" ■ ההחזרים הכספיים צפויים להגיע בזמן סביר ■ וגם: דוח שנתי של חיובים בבתי עסק, סימון מוצרים אורגניים ואיסור לשווק מוצר קוסמטי שנוסה על בעלי חיים

מיכל רז-חיימוביץ' 01.01.2013

החוק לפיצוי על ביטול טיסות: האם הצרכן ירוויח או יפסיד?

על רקע חוק המחייב פיצוי על ביטול או עיכוב בטיסה, גורמים בענף התיירות והתעופה מונים שורה של פירצות בחוק, שלטענתם מי שיסבול מהן הוא הצרכן ■ יוזם החוק, ח"כ אחמד טיבי, דווקא סבור כי החוק יעשה פלאים ■ אז מי צודק?

ספיר פרץ 21.08.2012

ועדת הכלכלה אישרה: יורחב סימון המוצרים שבפיקוח

בנוסף אישרה הוועדה הצעה המחייבת להדביק מדבקת אחריות על מוצרי החשמל

מיכל רז-חיימוביץ' 26.03.2012

הסוף להמתנה המייגעת במוקדי שירות - רק בעוד 9 חודשים

אושרו תקנות מענה אנושי תוך 3 דקות במרכזי השירות ■ אם לא יתאפשר מענה בפרק זמן זה, יחויבו החברות לאפשר ללקוח להשאיר הודעה ולשוב אליו תוך 3 שעות

מיכל רז-חיימוביץ' 20.02.2012

מנכ"ל אל-על: "לא מצליחים להיכנס לברית התעופה כי אנחנו יהודים"

מנכ"ל אל-על: החברה לא מתקבלת לבריתות בין חברות תעופה, ולכן יכולת המענה שלה בעת שיבושים מוגבלת ■ ח"כ אחמד טיבי: "זה לא מצדיק את הפקרת הצרכן"

אפרת אהרוני 15.02.2012

כך מגלגלות החברות את עלות השינויים הצרכניים לכיס שלנו

שינויים רגולטוריים שנועדו להקל על הצרכן עלולים בסוף לפגוע בו ■ "גלובס" חושף כיצד מעמיסות חברות הסלולר, התרופות והתעופה את העלויות הנוספות על כולנו

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 25.11.2011

הצעת חוק: חברת תקשורת שתבצע חיוב שגוי תחויב בפיצוי

ההצעה של ח"כ אורי אריאל מגדירה פיצוי במקרה בו לקוח לא זוכה במהירות עקב טעות בחשבון, ומחייבת את החברה להשמיע ללקוח את הקלטת השיחות לתיעוד ההתנהלות בין הצדדים

אפרת אהרוני 09.11.2011

מהיום בחברות הסלולר: חוזה קצר ושקוף ללקוחות

הוראות שמחיל מהיום משרד התקשורת אמורות לתת מענה לשורת העוולות שמהן סובלים הלקוחות ■ שירותי תוכן לא יוכלו להינתן ללא הסכמה, והבטחות בע"פ יגובו בהתחייבות בכתב

אפרת אהרוני 13.09.2011

עוד מהלך צרכני בכנסת: האותיות הקטנות בפרסומות יוגדלו

ועדת הכלכלה אישרה את בקשת התמ"ת לתיקון תקנות הגנת הצרכן ■ "על משרד התמ"ת לקבוע גודל מינימלי לאותן התניות, כך שגודלן המינימלי יהיה 30% מגודל האותיות הגדולות בפרסום"

אפרת אהרוני 24.05.2011

הסוף ל"דחיפת שירותים" ללקוחות הסלולר וחיובם על שירותים שלא ביקשו

חברות הסלולר יחויבו לשמור תיעוד של בקשתו המפורשת של מנוי לקבל את השירות - ולא יהיו רשאיות לגבות תשלום עבור שירות אלא אם יש ברשותן תיעוד של בקשת המנוי לקבלו

קובי ישעיהו 24.05.2011

מישהו רוצה החזר כספי?

נבואות הזעם, שלפיהן הצרכן הישראלי יעשה שימוש לרעה בזכויות שניתנו לו, התבדו

אורית נוקד 17.03.2011

הצרכן צריך להתחיל להשתמש בכוחו

הרפורמות הצרכניות האחרונות יהפכו במהרה לאות מתה אם הצרכנים לא יעשו בהן שימוש

ח"כ אורית נוקד 03.01.2011

שנת הצרכנים: קבלו את 10 החוקים הצרכניים של 2010

השנה החולפת היתה עמוסה חקיקה צרכנית, שלצדה גם ספגו הצרכנים מכה קשה בדמות רפורמת המים ■ וגם: הצצה לרפורמות של 2011

מיכל רז-חיימוביץ' 28.12.2010

"לא חסרים חוצפנים שיחזירו חולצה אחרי שלבשו אותה"

ב-14 בדצמבר ייכנסו לתוקפן התקנות המקנות לצרכן את הזכות לבטל עסקה ולקבל את כספו חזרה - והסוחרים ובעלי העסקים הקטנים מודאגים ■ איך הם נערכים למציאות החדשה?

ספיר פרץ 13.12.2010

"גלובס" מציג: מהפכת ההחזר הכספי - המדריך המלא לצרכנים

רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות

אפרת אהרוני 13.12.2010

   1234   

   נמצאו 54 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4