רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות
בין התקנות: עמוד אחד של עיקרי התחייבות הלקוח, ללא "אותיות קטנות"; איסור לחייב לקוח בגין שירות עליו לא חתם במפורש; פרסום מלא של תוכניות התעריפים ועוד
שורת תיקוני חקיקה שנכנסים היום לתוקף משפרים את מעמדו של הצרכן ■ בין החוקים - ביטול עסקה למתן שירות; הגדלת האותיות הקטנות; מניעת ניצול מצוקה והטעיה; והחמרת הענישה בגין הפרת כללי השיווק לקטינים
מסקר שערך משרד התמ"ת עולה כי 60% מהישראלים לא יודעים שלחברה אסור לחדש חוזה באופן אוטומטי ■ רק 20% יודעים על חוק הטכנאים
עיקר הדו"חות נרשמו בענפי ההלבשה, הקוסמטיקה והמספרות, כשלרוב מדובר בעבירות של אי סימון מחירים כנדרש בחוק ■ התמ"ת: נערוך ביקורות נוספות במקום עוד במהלך החורף הנוכחי
ביררנו עם מספר דמויות המעורות במציאות הצרכנית בישראל מהן הנקודות הדורשות תיקון - ושמענו לא מעט טענות על חברות התקשורת, ענף הרכב, המחוקקים וגם על הצרכנים האדישים
לא מעט חוקים צרכניים חוקקו בכנסת היוצאת - אך במקרים כמו חוק החניונים או חוק העמלות, הגופים הנוגעים בדבר הצליחו לטרפד אותם אילו חוקים הצליחו שלא ליפול בין הכיסאות, ומיהם חברי הכנסת שיזמו אותם?
איתן כבלהצעת חוקועדת הכלכלהחברות תעופהחקיקהטיסותפיצוייםשירות לקוחות