חן שליטא

כתבות אחרונות

 
איריס בראל / צילום: ענבל מרמרי

איריס בראל: "לא הרסתי את סטימצקי"

איריס בראל, עד לפני ארבעה חודשים מנכ"לית סטימצקי, לא מתכוונת לוותר לבעלים החדשים ג.יפית על שני מיליון הדולרים שמגיעים לה כבונוס ■ ומה עם האחריות שלה לקריסת הרשת? "סטימצקי לא נפלה בגלל איריס בראל"

חן שליטא 29.11.2014
אשר גרוניס / צילום: איל יצהר

איך ייזכרו 3 השנים של אשר גרוניס בבית המשפט העליון?

האם עידן אשר גרוניס כנשיא העליון ייזכר כהערת שוליים בהיסטוריה של בית המשפט - או אולי דווקא כנקודת מפנה שמעצבת בית משפט צנוע ופחות שאפתן?

חן שליטא 07.11.2014
אורית כהן / צילום: רפי קוץ

תושבי כפר שלם מתכוננים למלחמה על הבית: "אנשים פה מוכנים להתאבד, אין להם לאן ללכת"

כשברקע הצעות פיצוי שמספיקות "בקושי למחסן בשכונת התקווה", תושבי כפר שלם רותחים ■ "תושבי כפר שלם כבר הוכיחו שכשהממסד בא בטוב אפשר לקיים פינוי מוצלח. אבל מי שיבוא ברע וינסה לגזור עלינו קופון - זה לא יעבוד לו"

חן שליטא 17.10.2014
ח”כ דוד רותם / צילום: רפי קוץ

ח"כ דוד רותם: "זכויות אדם זה לאדם שהוא אזרח המדינה"

סגירת מתקן כליאת המסתננים חולות? "בית המשפט לא כיבד את הפרדת הרשויות" ■ נשיא העליון גרוניס? "רוח המפקד לא פועלת" ■ החבר סטס מיסז'ניקוב? "מה אני אחראי על המוסר שלו?" ■ ח"כ דוד רותם בשיחה צפופה

חן שליטא 05.10.2014

הכיתה המצולמת: האם בעתיד כל שיעור בבית-הספר יתועד?

עפ"י משרד החינוך, זהו הכרח פדגוגי שנועד להעלות את רמת ההוראה ■ עפ"י המתנגדים, זוהי שיטת מעקב שעלולה, כמו כל חידוש טכנולוגי, לצאת משליטה

חן שליטא 17.08.2013

השנים הסוערות של לדור: הנחישות מול קצב, ההסדר עם ורמוס ועוד

וגם: ההתעקשות להעמיד לדין את עו"ד יעקב וינרוט שזוכה, ותיק אולמרט כמובן שפסיקת העליון בערעור תחרוץ במידה רבה כיצד תיזכר כהונתו ■ G בדוח מיוחד על האיש שרוצה להיות "פרקליט כל המחוזות ומנהל כל המחלקות"

חן שליטא 10.08.2013

"פייסבוק הפך לכיכר העיר עם עמוד תלייה והרבה שנאה"

דם על המקלדת: אם פעם אלימות התגובה הייתה שמורה לטוקבקיסטים פחדנים בעילום-שם, באה הרשת החברתית בתור כיכר העיר החדשה, או ליתר דיוק גיליוטינה ולינץ' ■ G בעקבות עריצות הרשת והחלק הגרוע שעוד לפנינו

חן שליטא 21.07.2013

"יש התרת דם; זה יכול להסתיים ברצח טייקון או לוביסט"

הלוביסטים בכנסת מרגישים שסימנו אותם: "התקשורת רוצה לדפוק את הטייקונים, גם אם על גבינו, כי אם יש עוד דרך לדפוק את נוחי דנקנר וחבריו, אז למה לא" ■ "הכול פופוליזם בשירות טרנד 'רוטשילד 2011', גם לטייקונים מגיע ייצוג"

חן שליטא 14.07.2013

"אם גם בפעם השנייה מוליכים אותי שולל, אז כנראה אני טיפש"

רובי ריבלין לא שוכח ולא סולח, כפי שנשמע בשיחות מסדרון על "החבר שלו" נתניהו ■ איך הפך יו"ר הכנסת לשעבר לאופוזיציונר נחוש לממשלת הליכוד-ביתנו, וכיצד הוא משוכנע שזה יעזור לו להגשים את חלומו ולהיות נשיא המדינה?

חן שליטא 06.07.2013

"אני משחרר אנשים כמו שירזי ודומרני בשבילכם, האזרחים"

עו"ד משה שרמן, שמייצג כמה מהעבריינים הכבדים בארץ: "כשאני חוקר עדי תביעה - זה להרוס. זו המקצועיות שלי, בזה אני טוב" ■ ועדיין יש לו קו אדום: "לא אקח תיקי אונס - לא אחקור נאנסת, כדי לא 'לאנוס' אותה על הדוכן פעם שנייה"

חן שליטא 14.06.2013

"אני לא שפוט של נוחי דנקנר; לפיד הפך לקבלן של נתניהו"

ח"כ איציק שמולי, שרכב על המחאה אל הכנסת: "יאיר לפיד הפך לקבלן ביצוע של נתניהו - הוא רכב על המחאה, אך לא מיישם אותה" ■ "לא באתי לכנסת לחפש חברים. לא יקרה שום דבר אם חברות הגז ירוויחו פחות והציבור ירוויח יותר"

חן שליטא 08.06.2013

"יש מצבים שאין אוכל בבית רה"מ; ראיתי את נתניהו מנקר על כיסא במטוס עם מזוודה מתחתיו"

סגן שר החוץ זאב אלקין יורה לכל הכיוונים: "המדינה החליטה ששרה נתניהו היא גם דמות ייצוגית - היא ממשיכה לעבוד, אבל אף אחד לא מפרגן לה" ■ על המיטה של הזוג נתניהו במטוס: "זו לא מיטת פאר, בישראל אנחנו נחשבים העניים ביותר"

חן שליטא 25.05.2013

מיוחד ל-G: הליגה הסודית שסוחפת את נשות ישראל

מה גורם לאישה עם קריירה תובענית, בעל וילדים, לעצור באמצע החיים ולהתמסר לספורט תחרותי? ■ שחקניות הכדורשת מספרות על אחוות "מילואים", על נטוורקינג עסקי ועל חיפוש אחר גבולות היכולת

חן שליטא 18.05.2013

הסנגוריה הציבורית הפכה לאופציית ייצוג מועדפת על עבריינים

היא חולשת על למעלה ממחצית מהתיקים הפליליים, מעסיקה כ-900 עורכי דין, ובשנה שעברה התקציב שלה התקרב ל-200 מיליון שקל ■ הנאשם יכול להיות עני מרוד או מיליונר - את שכר-הטרחה והוצאות המשפט תממן המדינה

חן שליטא 04.05.2013

המירוץ לאקזיט: הסטארט-אפ שהופך את פייסבוק לטלוויזיה

בני הזוג יעל גבעון וגיל רימון הביאו לעולם את סטיבי, סטארט-אפ בן שנה שמייצר ערוץ טלוויזיה אישי מהפייסבוק ומהטוויטר שלכם ■ "הוויז'ן האמיתי שלי הוא שנהיה ערוץ טלוויזיה, שבכל פעם שישעמם לי אני אזפזפ אליו"

חן שליטא 25.04.2013

   2345678910111213141516   

   נמצאו 242 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 16